جاباما
۴۲۷۹۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اظهارات پنه لوپه کروز درباره اصغر فرهادی

پنه لوپه کروز که قرار است همراه با همسرش خاویر باردم در تازه ترین فیلم اصغر فرهادی نقش آفرینی کند، این حضور مشترک و خانوادگی را یک «هدیه» و «باور نکردنی» توصیف کرد.

جام جم: پنه لوپه کروز که قرار است همراه با همسرش خاویر باردم در تازه ترین فیلم اصغر فرهادی نقش آفرینی کند، این حضور مشترک و خانوادگی را یک «هدیه» و «باور نکردنی» توصیف کرد.
اظهارات پنه لوپه کروز درباره اصغر فرهادی

پنه لوپه کروز که اولین بازیگر اسپانیایی است که موفق به کسب جایزه اسکار شد و قرار است بزودی مقابل دوربین اصغر فرهادی قرار گیرد روز گذشته در گفت و گویی با روزنامه لاوان گواردیا چاپ بارسلونا درباره فرهادی و همکاری مشترک با همسرش خاویر باردم در این فیلم اظهارات جالبی بیان کرد.

وی به این روزنامه اسپانیایی گفت: فرهادی فیلمسازی جهانی است که اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را هم در کارنامه اش دارد، او این روزها فیلمنامه اصلی را به پایان رسانده است.

کروز که ۴۲ سالگی را پشت سر می گذارد، ادامه داد: برای بازیگری مثل من حضور در این فیلم و قرار گرفتن مقابل دوربین فرهادی یک «هدیه» است. البته من جزئیات زیادی درباره فیلمنامه نمی دانم، فقط در همین حد که فیلم درامی عمیق دارد و در اسپانیا می گذرد و داستان خانواده ای است که در منطقه ای روستایی در این کشور زندگی می کنند و پیش بینی می کنم سال آینده آماده شود.

کروز که سال ۲۰۱۰ با خاویر باردم ازدواج کرده است این روزها همراه همسرش مشغول بازی در فیلمی به نام «اسکوبار» است که به موضوع تجارت مواد مخدر در کلمبیا اختصاص دارد، این بازیگر درباره نقش آفرینی های مشترک با همسرش که در فیلم تازه فرهادی هم ادامه می یابد، توضیح داد: این که ما دوباره فرصت بازی کردن کنار هم را در فیلم فرهادی داریم برای من واقعا «باور نکردنی» است. اگرچه قرار نیست ما همیشه کنار هم بازی کنیم ولی هنگامی که مقدمات آن فراهم می شود، چرا که نه!

گفتنی است؛ پنه لوپه کروز که به زبان‌های «اسپانیایی»، «ایتالیایی»، «فرانسوی» و «انگلیسی» مسلط است، در زمان جنگ و حمله رژیم صهیونیستی به غزه، همراه همسرش بیانیه ای در دفاع از کودکان غزه صادر کرد که از سوی مدیران شرکت های بزرگ هالیوودی مورد انتقاد قرار گرفت و حتی تهدید به حذف و ممنوع التصویری هم شد.

فرهادی هم پیش از این، تجربه همکاری با بازیگران شناخته شده جهانی از جمله برنیس بژو را داشته است که این بازیگر مشهور به خاطر حضور در فیلم «گذشته» فرهادی جایزه نخل جشنواره کن را از آن خود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج