۴۲۸۱۳
۱۳۰ نظر
۶۶۰۹
۱۳۰ نظر
۶۶۰۹
پ

لاغرها بخوانند، چطور ۳ماهه ۱۰ کیلو اضافه کنیم؟

برخلاف رژيم افراد چاق، رژيم‌هايي كه براي افزايش وزن افراد لاغر تجويز مي‌شود، معمولا زمان‌بر هستند و شايد حتي از يك ماه تا ۳ ماه زمان لازم باشد تا وزن فرد لاغر زياد شود.

مجله سیب سبز: برخلاف رژيم افراد چاق، رژيم‌هايي كه براي افزايش وزن افراد لاغر تجويز مي‌شود، معمولا زمان‌بر هستند و شايد حتي از يك ماه تا ۳ ماه زمان لازم باشد تا وزن فرد لاغر زياد شود. به ياد داشته باشيد برای حل مشكل لاغري بايد صبور باشيد.

شما هم فکر می‌کنید هیچ‌کس دوست ندارد چاق شود؟ شاید در این دوره و زمانه که بیشتر اطرافیان ما به دنبال راهی برای رفع اضافه‌وزنشان می‌گردند، دیدن کسی که دوست داشته باشد چاق شود، کمی عجیب باشد اما چه بخواهید و چه نخواهید، تعداد افراد لاغر که دوست دارند کمی چاق شوند، اصلا کم نیست و تا به حال تعداد بسیار زیادی از آنها به دفتر سیب‌سبز نامه و ایمیل فرستاده‌اند و درخواست رژیمی برای چاق شدن کرده‌اند، به همین خاطر ما هم سراغ دکتر ‌رضا راست‌منش، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی رفتیم تا علل لاغری و چاق نشدن برخی افراد را بررسی كنيم و همچنین با راه‌حل‌هایی برای رفع لاغری آشنا شویم.
لاغرها بخوانند، چطور  3ماهه 10 کیلو اضافه کنیم؟

علت را پیدا کنید !

از بچگی لاغر بوده‌اید؟

لاغري مي‌تواند ريشه در دوران مختلف زندگي داشته باشد، از زندگي جنینی گرفته تا لاغري دوران خردسالي،‌ لاغري دوران قبل از بلوغ،‌ لاغري دوران بلوغ و لاغري دوران ميانسالي و كهنسالي. بدترين و مقاوم‌ترين نوع لاغري،‌ لاغري‌هاي دوران جنینی و دوران قبل از بلوغ است چراكه بنيان بدن در اين 2 دوره شكل مي‌گيرد. از جمله عوامل متعددي که می‌تواند در لاغری دخیل باشد می‌توان به علل رواني (نگراني‌هاي شديد،‌ اضطراب، افسردگي، حسادت، رقابت...)، علل غذايي (كم‌غذايي، بدغذايي، مشكلات سوء جذب غذايي،‌ بي‌اشتهايي،‌ بد اشتهايي)،‌ علل پزشكي و هورموني (پركاري تيروئيد،‌ كمي هورمون رشد، پاسخ ناكافي بدن به هورمون رشد، جذب اندک، سوء جذب...) و علل دارويي (مانند مصرف موادي كه باعث افزايش سوخت و ساز شده يا جذب را كاهش می‌دهند، همچنین مصرف موادی که باعث افزايش تخريب چربي و عضله و كاهش توان بدن برای ساخت اندام مي‌شوند) اشاره کرد که از مهم‌ترین علل لاغري هستند، البته لاغري‌هايي با علل ژنتيك و كمياب هم وجود دارند.

هرچه می‌خورید، چاق نمی‌شوید؟

باید شرایط چاقی را داشته باشید

با توجه به علل مختلف لاغری که گفته شد، درمان و چاق شدن به‌شرطی امکان‌پذیر است که با پزشک متخصص مشورت و شرح حال دقيق فرد لاغر بررسی شود. شاید این جمله را از زبان برخی افراد لاغر شنیده باشید که «چرا با اينكه من خوب غذا مي‌خورم، اما باز هم لاغر هستم؟» ولي وقتی عادات غذا خوردن و سبک زندگی آنها توسط پزشک بررسی می‌شود، مشخص می‌شود نه‌تنها غذايي كه مي‌خورند، كافي و مناسب نیست، بلکه شرايط لازم بدني براي افزايش وزن را هم ندارند و تمام این موارد در کنار هم برای چاق شدن لازم هستند. مصرف هركدام از مواد غذايي آن هم در يك نسبت بهينه و به موقع، البته در شرايطی مناسب، برای افزایش وزن لازم هستند که در این میان بستر مناسب هورمونی هم یکی دیگر از موارد مهم زمینه‌ساز چاقی به شمار می‌رود.

لاغري دوران قبل از بلوغ،‌ لاغري دوران بلوغ و لاغري دوران ميانسالي و كهنسالي. بدترين و مقاوم‌ترين نوع لاغري،‌ لاغري‌هاي دوران جنینی و دوران قبل از بلوغ است

فکر می‌کنید ضعیف هستید؟

همه لاغرها بیمار نیستند !

واقعیت این است که تعداد کمی از افراد دچار لاغری مفرط هستند که این لاغري مفرط به نوعی باعث كاهش اعتماد به نفس و بدشكلي بدن می‌شود و شاید شنیده باشید که برخی از این افراد به هیچ‌وجه خود را زیبا نمی‌دانند و با عباراتی مثل «عین چوب خشک شده‌ام!» یا «لباس در تنم زار می‌زند!» و... خودشان را توصیف می‌کنند! معمولا سيستم ايمني این افراد ضعیف است و در مقابل كوچك‌ترين عوامل بيماري‌زا تحریک می‌شود.

بی‌اشتها هستید؟

ریشه‌اش را پیدا کنید

كم‌اشتهايي با اينكه مي‌تواند علت لاغري باشد، اما در بیشتر موارد نشانه‌اي از يك مشکل مهم ديگر در بدن است و اینکه بخواهیم به زور قرص و شربت اشتها‌آور و هزار راه دیگر فقط اشتها را برگردانیم، می‌تواند بسيار خطرناك باشد و باعث اتلاف وقت طلايي در رسيدن به هدف شود. گاهی ممکن است کودک شما هيچ‌گونه كمبود غذايي نداشته باشد، با وزنی مناسب به دنيا بيايد، دارويي مصرف نكرده باشد،‌ مشكل پزشكي نداشته باشد،‌ فعاليت بدني زيادي كه منجر به لاغري شود نيز نداشته باشد اما صرفا به دلیل استرس شب‌های امتحان و رقابت شديد و مداوم با همكلاسي‌ها، میزان هورمون كورتيزول (هورمون استرس) در او بسیار بیشتر از سایر کودکان باشد که حضور سطح بالاي هورمون كورتيزول، ساخت پروتئين و چربي را در بدن مختل کرده و مشكل لاغری شدید را در کودک ایجاد می‌کند اما مشخص شدن این مشکل، جز با انجام آزمایش هورمونی توسط پزشک، امکان‌پذیر نیست!
لاغرها بخوانند، چطور  3ماهه 10 کیلو اضافه کنیم؟

خود درمانی نکنید

شاید شما فقط به این فکر کنید که فرزندتان بی‌اشتهاست و تنها راه‌حل‌تان هم شربت اشتها‌آور باشد! همین امر می‌تواند فرصت رشد بهتر و حتی قد بلند شدن فرزندتان را از او بگیرد! یا مثلا فکر کنید مصرف هرچه بیشتر پروتئین و مکمل‌های پروتئینی برای چاق شدن شما کافی است اما یادتان باشد مصرف پروتئين مازاد بر نياز،‌ خود از طريق افزايش اثر ديناميك پروتئيني، باعث كاهش وزن مي‌شود! پس لطفا خوددرمانی را فراموش کنید و هرچه سریع‌تر به پزشک متخصص مراجعه کنید تا معضل لاغری‌تان، همیشگی و با راه‌های سالم درمان شود.

به خاطر داشته باشيد تنها زياد خوردن باعث خلاصی از لاغري نمي‌شود. بعضي از ميوه‌ها،‌ آبميوه‌ها،‌ عرقيات و عادت‌هاي غذايي و عادات زندگي خود باعث لاغري مي‌شوند، بنابراین هیچ نسخه یکسانی براي همه افراد لاغر وجود ندارد که بتوان آن را به همه توصیه کرد. شرایط هر فرد باید توسط متخصص بررسی شود تا با توجه به شرایط اختصاصی او، رژیم تجویز شود و به این ترتیب است که می‌توانيد از شر لاغری خلاص شوید!

برخلاف رژيم افراد چاق، رژيم‌هايي كه براي افزايش وزن افراد لاغر تجويز مي‌شود، معمولا زمان‌بر هستند و شايد حتي از يك ماه تا 3 ماه زمان لازم باشد تا وزن فرد لاغر زياد شود. عوض و بدل كردن كارشناس تغذيه با اين تصور كه رژيم غذايي اين كارشناس موثر نبوده يا ترك عجولانه رژيم با اين تصور كه «جواب نمي‌دهد!» از اشتباهات رايج هستند. به ياد داشته باشيد برای حل مشكل لاغري بايد صبور باشيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • bahram

      خسته نباشید !!!...

      پاسخ ها

      • علی

        من خیلی لاغر هستم میخواهم روی فرم بیام چکار باید بکنم

    • بدون نام

      خوب پس راهکارش کو؟
      دقت کردین تیتراتون ربطی به متناتون نداره!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داره تبدیل به یه نشریه زرد میشه

      • حدیث

        ++++++من هم اومدم اینو بگم دیگه شما زحمتشو کشیدید++++

      • ناشناس

        سه ماه که هیچ من سه سطر از این سایت خوندم شدم 300 کیلو
        واقعا که مردم رو سرکار گذاشتن این چه وضعیه آخه یه جوری نوشته تو سه ماه ده کیلو من فکر کردم حالا میخواد یه لیست بلندبالا بده بگه اینا رو کوفت کنین تا چاق بشین

    • mahsa

      من موندم اون ده كيلو اضافه وزن كجاست

    • dorsa

      ای بابا 10 کیلو پیشکش تا 5 کیلو بگید که چکار کنیم. آها متوجه شدید دوستان میگه که برید پیش دکتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من از عرق یونجه استفاده کردم تو یه ماه پنج کیلو اضافه کردم بهتون پیشنهاد می‌کنم قبل هر وعده یه لیوان

    • Maryam

      تيترِ دروغ برا اراجيفتون نزاريد.

    • کاربر

      بجای اینکه بنویسید ده کیلو اضافه کنید بنویسید برید دکتر دیگه.

    • mahnaz

      khob be jaye en titr
      mineveshti ,to ra khodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa linke mano negah konid.

    • بدون نام

      دروغ به تیترامونم کشیده شده
      وقته ملتو به چه قیمتی میخواین بگیرین؟

    • بدون نام

      خاك به سرتون يك ساعت وقتم گذاشتم به هيچ دردي هم نخورد

    • بدون نام

      واقعا واسه ساتتون و کسایی که این تیتر هارو میزنن متاسفم ... فکر فرداتون بکنید..

    • بدون نام

      خجالت آوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      هرچی دوستای گلم گفتن حقتونه تازه خیلی بیشتر،خودتون مسخره اید ..

      پاسخ ها

      • ی بنده خدا

        واقعا اصن یه وضیعتیع

      • بدون نام

        عقغعفغعغفعغع

    • neda

      بچه ها یکی از دلاneda73یل لاغری انگله حتما ی آزمایش انگل بدید تا وقتی انگل دارید چاق نمیشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگه

    • neda

      بچه ها یکی از دلایل لاغری انگله حتما ی آزمایش انگل بدید تا وقتی انگل دارید چاق نمیشید

    • ali

      الان اینی که گفتی چه ربطی به 10 کیلو اضافه وزن داره؟؟؟؟؟؟خدایی یه ساعته گرفتینمون

    • حسینعلی

      بی خیییییییییییییییال دیگه

    • بدون نام

      خیلی خندیدیم . همین باعث چاقی میشه دوستان

    • متين

      من دكتر رفتم همراه با ورزش باز هم چاق نشدم چييييييكاااااااار كنم؟

      پاسخ ها

      • سود

        منم به زور چاق میشم دکتر رفتم کلی دارو داد یه دوسه کیلو اضاف کردم اما حالم بدشد ترک کردم.ولی باشگاه بدنسازی رفتم ومربی بهم دستور داروی خونگی داد ۳کیلو اضاف شدم هنوزم دنبال می کنم تو دوماه اضاف کرد.۱۰۰گرم پودر جوانه گندم.۴۰۰گرم شیر خشک خارجی اگه نیدو باشه بهتره.۴۰۰گرم پودرسفیده تخم مرغ و۲یا ۳قاشق پودر کاکاو هروز بعد ورزش بریز تویه لیوان شیر یا اب بخور من خودم قند هم اضاف کردم.شیر خشک ایرانی نگرید چون وقتی با مواد ترکیب کنی بعد یه مدت ترش میکنه موادتون.این مواد روکه گفتم باهم ترکیب کنید اول پودر سفیده تخم مرغ ۲جوانه۳کاکایو اخر شیر خشک مواد روتوی ظرف در بسته واگر درشهرتون هوا گرمه حتما داخل یخچال نگه داری کنید ووقتی میخواید استفاده کنید ۱۰دقیقه بعد از غذا با شیر یا اب مصرف کنید بخورید البته این دستور برای بعضای زود جواب میده برا بعضایا مث من دیر جواب میده ولی خوبه

    • مژگان

      واقعا مسخره بود این چه وضعیه اه متاسفم.

    • ناشناس

      همه دارين باهم نون غرض ميدين ..

    • بدون نام

      مااومدیم از دانسته های همدیگه استفاده کنیم نه بهم توهین کنیم دوستان خوبم

    • بیتا

      واقعا خیلی بد بود خجالت بکشین انگار خودمون نمیدونیم دکتر باید بریم

    • بیتا

      واقعا خجالت بکشین اینترنت مونم تموم شد انگار خودمون نمیدونیم باید بریم دکتر پس این ده کیلو کجاس ؟بی مصرفا

    • ناز

      ینی ضرب زدین خودتونو هااااا

    • مینا

      واسه چاقی خیلی کارا کردم نشد که نشد تورو خدا راهنماییم کنید خسته شدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم هرکاری کردم چاق نمی شم

    • بدون نام

      مسخره هااااااااااااااااااااااااااا

    • بدون نام

      خاااااااک چرا ملتو سر کار میزارین آخه

    • یاسی

      قرص زینک سولفات /آمریکایی/بخورید عرض سه ماه12کیلو میریدروش

      پاسخ ها

      • پریا

        عوارض نداره ؟مخصوص چاق شدنه؟یابرای درمان چیزدیگه استفاده میشه

    • مبینا رحیمی

      خدایی مسخره کردین مارووووووووووو

    • مریم

      خداییش این چه ربطی به ده کیلو چاق شدن داشت،ملتو گرفتین

    • ابولفضل

      خدایی هر کار کردم دکتر هم رفتم دگزا متازون بهم داد فکر کردم چاق شدم الان ناراحتی کلیه کرفتم چشمام خیلی ضعیف شده واقعا نکنین

      پاسخ ها

      • زینب

        حالا مگه چه شده که این همه مریضی گرفتی

    • مینا

      خیلی استفاده کردیم من الان یهو ده کیلو وزنم اضافه شد سپاس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطو

    • امیر

      خسته نباشید بااین راهنمایاتون مسخره ها

    • الی

      من نامزدم گفته اگ تا عید هشت کیلو اضاف نکردم ترکم میکنه خخخخخخخ . حتی قسم خورده و میدونم اینکارو میکنه :|
      چکار کنم خو باو. نمیشم چاق

    • لادن

      مسخره بود ایشششش

    • بدون نام

      برید بمیرید..مثل آدم بنویسید چطوری چاق شیم..ن اینکه چرندیات تحویلمون بدید

    • بی نام

      10کیلو لاغر تر شدم بجا چاق......... با این راهنمایتون

    • الی

      تا اومدم این همه متن خوندم ۱۰کیلو لاغرتر شدم،واقعا خسته نباشید

    • بدون نام

      ای مرده شور لینک مزخرفتونوببرن.مردمو الاف کردین

    • آوا

      تشكر بابت راهنماييتون

    • mahdi

      سلام، من موندم نوشته بود تو سه ماه ده کیلو اضافه کنید،اما ندیدم جایی نوشته باشه یا درباراش چیزی نوشته باشه،نظر های شما خیلی بیشتر به دردم خورد، منم رفتم دکتر اما جواب نداد،اما خودم تونستم از ۶۵کیلو به ۷۳رسیدم، تو چهار ماه اونم با خوردن سیب زمینی آبپز سس مایونز پر چرب و کراتین و قرص های ویتامین انواعش مخصوصا مینی رال ،شمایی که میخوای وزن اضافه کنی یه کم خرج داره هر روز این کارا رو انجام بده نتیجه میگیری،من گرفتم،البته ورزش یادتون!حداقل ۳۰دقیقه،

    • بدون نام

      وقت مردمو نگیرید

    • اسماعيل

      كدام غذا ها را بخورم

    • منير

      انگاري سر كار بوديم

    • بدون نام

      واقعا مسخرس

    • Jafarzamani

      با سلام خدمت کارشناسان و دوستان عزیز من تا هفت سال پیش یکصد و سیتلاش کیلو بودم بدونه مشگل از کار و ورزش هم کم نداشتم کار موفق سنگین وورزش فوق سنگین به مدت ده سال ثابت بودم گرمی هم کم نکردم ولی دوست داشتم سنگین نباشم جوانی عیش و نوش به سراغ مواد رفتم الان رسیدم به هفتاد کیلو در حال ترک یکساله مواد هستم اما نمیتوانم وزن اضافه کنم اشتها ندارم ببیست چهارساعته یک وعده غذا درحد یک بچه میخورم دلم میخواهد اما نمیتوانم راهنمائی بفرمائید دکتر رفتم جواب نگرفتم لطفان اگر امکان داردایمیل جواب بفرمائید ممنونم

    • بدون نام

      من ک نفهمیدمـ دیپلم بالا صحبت میکنیـ برم یک سایت دیگعـ اونجا ک گفتی علت رو پیدا کنید اگه میدونستیم الان اینجا نبودیم دوست من این سایتم ببند تعطیلش کن کلا بیخیال شو تو این کاره نیستی

    • بدون نام

      بی خود بود.

    • اصغر

      اک هی
      ده کیلو چاق شدم

    • رها

      آها یعنی همین متنارو بخونی وزنت میره بالا
      لابد این منظورشون بوده☺
      وگرنه چیزی درمورد افزایش وزن نگفته این سایت فک کنم جادوه یا یه همچین چیزی یه عده آدم بی سواد بی کار بی خود نادون اینارو نوشتن

    • پارسا

      خیلی مسخره بود واقعا تاسف

    • shekoofe

      من با کپسول چاقی دراگون تونستم تو 40 روز 5 کیلو اضاف کنم گفته بودن که باید دو بار در روز از این کپسول استفاده کنی بعده ناهار و بعده شام اما من فقط بعده ناهار میخوردم

      پاسخ ها

      • ملیحه

        کپسول دراگون واسه ترک اعتیاد و مشکل زودانزالیه ک باعث تشنج یا مرگم میشه خدایی نکرده... لطفا اطلاعات و راه های غلط به بچه ها ندین و تحقیق کنین.. سپاس

      • امیررصا

        من هم استفاده کردم به همین شرایط ولی بعد دوسه روز استفاده،سردرد گرفتم،شبا هنگام خواب پاهام درد میکرد،نمیتونستم بخوابم اصلا،دیگه استفاده نمیکنم

    • amirali

      من کلی گشتم تامطلب پیدا کردم اماحالا که متن وبازکردم همه چی گفته بودید الا راهکار چاق شدن....10کیلو توسه ماه کجاش بود؟؟

    • شهداد

      من 45کیلو وزن دارم میخوام چاق بشم اما اصلا نمیشه و نمیتونم افسرده شدم دیگه

    • مهدی

      برو بمیر با این راه حل گذاشتنت

    • ال

      سلام من 40کیلو هستم میخوام چاق شم پیش دکتر ماما رفتم وبا اصرار زیاد من قرص پرگناکر رو برام تجویز کرد خیلی زود به زود گرسنم میشه تازه هفت روزه شروع کردم بهم گفت بعد از هر وعده غذایی بستنی بخورم تا عید وقت دارم چاق شم وگرنه شوهرم تصمیم دیگه ای میگیره خدا به دادم برسه

    • مرتضی اردستانی

      دم شما گرم
      دو ساعت نشستم مطلب شمارو خوندم
      دو کیلو وزن کم کردم که بفهمم چطوری تو سه ماه ده کیلو وزنم زیاد شه
      اخرشم دیدم
      ههیییییییییچچچچچچییییییی

    • بدون نام

      ای بابا قرار شد دستورالعمل جاق شدن و
      بدین‌که

    • م

      راه. حل که فتید

    • ر

      متاسفم خیلی مسخره بود

    • سعد

      از خداااااااا چقد

    • یه ادم چاق

      خدا خیرتون بده
      من اولش باورم نمیشد ولی بعد از اینکه این متنو خوندم رفتم خودمو وزن کردم دیدم ده کیلو اضافه شده
      چقد جادویی هستین شما

    • بدون نام

      الان این چه راه کاری داد که سه ماهه 10کیلو چاق بشن؟خودتونو مسخره کردید واقعا که

    • معمار

      لطفا اطلاعات کاملی بدین اینکه چند تا گیاه معرفی کنید رو عطاری سر کوچمون بصورت حضوری و رایگان در اختیارمون میذارن دوست خوبم ....

    • رضا

      بابا اصن شما بیا نظر نده،چطوره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق باشماس

    • Nimma

      من ١٧ سالمه و وزن و قدم به ترتيب ٤٥ و ١٧٤ عه:|
      حداكثر افزايش وزني كه داشتم تا ٤٧ بوده ..
      يكي فكري ب حال من كنههههه:|

    • بدون نام

      من ۱۶۲قدم وزنم ۴۷چجوری چاق شم هرکی میدونع بگه

      پاسخ ها

      • پهلوانپور

        درود دوست عزیز ..من خودم این مسئله رو داشتم..
        میتونی با استفاده از یه مکمل غذایی خوب وزنتو ببری بالا..
        من خودم آزمایشش کردم تا مطمئن بشم سالمه بعد استفاده کردم..

      • زینب

        اگه راهی بیدا کردی به منم بگو

    • رویا

      من تو سه ماه ده کیلو اضافه کردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید میشہ راھ حلشم بہ من بگید

    • بدون نام

      سلام.استفاده ازکپسولهای امگا۳یاهمان روغن ماهی وخوردن قرص سمروهمتادین۱ساعت قبل ازغذامیتواندباعث افزایش وزن شود.من۲ماه۳کیلواضافه کردم

    • بدون نام

      تو این متنا های که گذاشتین هرچی بود به جز راهکار چاق شدن .خودتونو مسخره

    • بدون نام

      هرهر هرهر متنتون مسخره بود

    • هما سعادت

      دوستان عزیزم میتونین از عطاری دارو برای چاق شدنتون بگیرین من گرفتم چاق شدم .پودر بود.

      پاسخ ها

      • مسا

        اسم پودر رو بگو خب ممنون میشم

    • بدون نام

      ملتو مسخره کردن

    • بدون نام

      چرندیات تحویل ماندین

    • امیر

      واقعا همه چرنده

    • حسینی

      وای مرسی از مطلب خوبتون
      من همینکه مطلبو خوندم ده کیلو و سیصد گرم بهم اضافه شد!
      واقعا در حد معجزه بود!
      دیگه نمیخواد سه ماه وقتمو بگیره!
      خدا خیرتون بده اینقد شماها بفکر مردمین!
      درست عین مسئولینمون صداقت ازتون میباره!

    • هستی

      من چاق نمیشم چیکا کنم قدم ۱۵۸خودم ۳۹کیلو

      پاسخ ها

      • سپیده

        یاحسین
        چطور زنده ای؟!!!
        عروس مرده هستی لابد
        من خودم ۶۰ کیدو بودم ی مدت افشرده شدم . شدم ۴۵. هرکی من میدید ی تیکه ای مینداخت. فقط یکم پول لازم داری و وقت گذاشتن برای خوردن. اصلا نگو اشتها ندارم ک خیلی مزخرفه. هیچکی مثل من کتهش وزن نداشت. اونم تو چندماه. الان شدم ۶۰ و تصمیم دارم بشم ۶۵.
        شیر پرچرب روزی دو لیوان و اجیل و مربا و کره رو حتما در کنار هر چیزی ک روزانه خ انواده مصرف میکنن مصزف کن. حداقل ماهی ۲ تا ۳ کیلو چاق میشی.

    • بدون نام

      واقعا که خاک تو سرتدن بااین راهنمایی هاتون

    • مینا

      من 168 و 38 امیدوار باش به خودت

    • هایده

      دوستانی ک میخایید چاق شید
      برید کپسول چاقی مگاویت بگیرید بدون ضرر ۱۸ سال ب بالا

    • راضيه کثيري

      من متولد 1371 ,هستم اما چهل دو کيلو هستم و خيلي بد اشتها هستم ونميتوانم غذا بخورم همه آزمايشي دادم چيزي نبوده خيلي بده که نميتونم چيزي بخورم

    • بدون نام

      خیلی مسخره بود

    • امین

      من وزنمم خوبه بازم میخوام اضافه کنم هر نوع مکملیم ک واسه اضافه کردن وزن بوده مصرف کردم ولی بیشتر از 86نشده وزنم کسی هست نظری داشته باشع ک کمکم کنه ممنون میشم

    • reza

      سلام من ۱۸سالمه قدم۱۸۰ ووزنم ۵۰ کیلو هست به شدت کسر وزن دارم ازهمه خجالت میکشم چیکارکنم تا۲۵ کیلو وزن اضافه کنم؟

    • زینب

      اخه یکی نیست بگه شما نظر ندید طوری میشه کسخلا

    • بدون نام

      الان ده كيلووزن چه شد

    • بدون نام

      الان ده كيلووزن چه شد

    • بدون نام

      الان ده كيلووزن چه شد

    • بدون نام

      الان ده كيلووزن چه شد

    • بدون نام

      الان ده كيلووزن چه شد

    • مهسا

      خاک توسرتون با این جواب دادنتون

    • kelaves

      ادم بیخیال و شاد باشه چاق میشه هر چی هم که بخوری ولی شاد نباشی انگار نه انگار و کنار گذاشتن موبایل و دوری از فضای مجازی دنیا 2 روزه شاد باشید اگه نمیتونین و حوصله ورزش ندارین برقصین تو خونه

    • ناشناس

      خیلی هم خوب بود بی ادب ها

    • *****

      کصننتون با این کصشراتون

    • آیدا

      کلاه بردارای کصافت

    • ستاره

      ورزش کنید با وزنه بعد از ورزش سیب زمینی اب پز با سفیده ی تخم مرغ ابپز بخورید روزی ده تا ۱۵ تا سفیده ی تخم مرغ بخورید بعد از ورزش سنگین

    • ........

      اومدین راهنمایی کنین زحمت کشیدین ريدين

    • مائده

      مردشور خودتون و نظراتون و بشورن زحمت کشیدین ینی ریدین

    • ماعده

      ینی خواهران برادران اینا همشون ریدن با این راهنماییاشون بوش در اومده

    • چنگیز

      یه چیزی بیشتر از ریدن شما ریدین

    • اوین

      سن 18قد 166وزن 55 چکارکنم چاق شم?

    • ***

      متأسفم براتون یعنی دروغ به این بزرگی هم داشتیم که ۱۰ کیلو اضافه بشه

    • زهرا

      براتون متاسفم با این راهتون

    • بدون نام

      خاک تو سرتون کصافتا همش دروغ میگید

    • الناره

      خداییش همتون باحالیییین دمتون گرم

    • Pari

      قشنگ ایسگاه مارو گرفتین دیگه

    • ناز

      من ۱۶۷قدمه با وزن ۵۳ میشه کمکم کنید ده کیلو چاق شم

    • بدون نام

      من روششو می خواستم چطوری چاق بشم

    • بدون نام

      من روششو می خواستم چطوری چاق بشم

    • محمد حسن

      خیلی ممنون از توصیه هاتون من الان یهویی ده کیلو چاق شدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج