۴۲۸۱۴۳
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

پاسخ به انتقاد یک نماینده از نطق لاریجانی

نماینده مردم شاهین‌شهر از نطق امروز صبح لاریجانی از علی مطهری انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم شاهین‌شهر از نطق امروز صبح لاریجانی از علی مطهری انتقاد کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری گفت: از هیأت رئیسه مجلس به خصوص رئیس مجلس انتظار بی‌طرفی و رعایت عدالت و داشتن دید همه‌جانبه می‌رود. صبح امروز آقای رئیس به مطلبی اشاره کردند، در حالی که شاهد هستیم ده‌ها مورد سخنرانی‌های نمایندگان مجلس لغو می‌شود ولی مسأله‌ای در مجلس مطرح نمی‌شود، اما در یک مورد بخصوص آقای رئیس صحبت کردند و بدون اینکه دلایل طرف مقابل را در نظر بگیرند وارد موضوع شدند.

او ادامه داد: هیأت رئیسه رعایت عدالت و بی‌طرفی را نکرده است؛ یک مورد که مربوط به آقای مطهری بوده مطرح شده است. این همه حوادث در کشور وجود دارد اما سران سه قوه معمولاً به آنها وارد نمی‌شوند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: خبرهایی داریم که جریان خاصی پشت این موضوع بوده و البته جریان سیاسی هم نبوده است. عناصر نفاق پشت این مسأله بوده‌اند که این میتینگ را برگزار کنند.

حاجی دلیگانی متذکر شد: خوب بود نظرات دادستان مشهد را هم می‌شنیدند؛ از طرفی فکر می‌کنم این یک بازی برای سرگرم کردن مردم است تا مردم از اینکه مطالباتشان را بخواهند صرف نظر کنند. در حال حاضر مسائلی مثل اشتغال و جوانان وجود دارد و وظیفه مجلس این است که وقتش را صرف این مسائل کند. مشکل پدیده شاندیز، میزان و ثامن‌الحجج مسائلی هستند که باید به آنها توجه کنیم.

به گزارش ایسنا، در پاسخ به این تذکر حاجی دلیگانی، پزشکیان که ریاست مجلس را بر عهده داشت، تأکید کرد: این تذکر وارد نیست.

او ادامه داد: اینکه دادستان جلوی نماینده مجلس را بگیرد غیرقابل قبول است. شما به جای اینکه بگویید چرا برای دیگران نگفته‌اند می‌گویید چرا برای این فرد گفته شده است.

پزشکیان متذکر شد: چرا باید جلوی نایب رئیس مجلس را در این مملکت بگیرند که نتواند حرف بزند؟ اگر نماینده نتواند حرف بزند چه کسی حرف بزند؟ این کار اگر برای یک نفر هم اتفاق افتاده غلط است و هر کس این کار را کرده اشتباه کرده است.

پاسخ پزشکیان با استقبال نمایندگان و احسنت آنها مواجه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صحبت های حاجی دلیگانی اصلا منطقی نیست چون همین قانون گریزیها باعث شده که پرونده‌های پدیده و ثامن الحجج درست شود ، دقت کنید این پرونده‌ها همه در مشهد درست شده یعنی جزیره ای عمل کردن مسؤولان این شهر و استان که مشکلات آن به تمام کشور تعمیم پیدا می کند

    • بدون نام

      آقای نماینده شاهین شهر کار اشتباه بده حالا اگه یکی از اشتباه بد میگه تو چرا عصبانی میشی و جناحی رفتار میکنی

    • بدون نام

      اقای نماینده محترم در طی این چند سال ریاست اقای لاریجانی من به عنوان یک ایرانی هرگز ندیدم ایشان سخنی بودنه دلیل بگوییند همیشه همه را یکسان به ارامش عوت کرده اند ولی این بار کار ایشان بسیار بسیار پسندیه ودرخلوص نیت بود او برای چه ریس مجلس شده نشده که فقط قانون وتبصره ولایحه ودرباره بودجه بحث کند او حتی حافظ جان تمام نمایندگان است ایشان درمقام خود تا به حال با کسی نه خصومت ونه ستیزه داشته اما در مقام ریس مجلس یک کشور حق دارد از نمایندگان دفاع کنند برای او شخص خاصی مد نظز نیست انچه در چهار چوب قوانین حکم میکند را به درستی اجرا ودفاع کرده

    • بدون نام

      کار لاریجانی کاملا درست بوده

    • ضحي

      آقاي نماينده حرف درستي زدن آقاي حداد عادل بايد اسم شخصي نمي گفت وبأيد كلي إذعان ميكرد كه لغو سخنراني كار درست وپسنديده نيست وهر مسولي با هر جناحي اين حق داره سخنراني كنه ...اما واقعا من يك سوالي دارم الان من به عنوان يك جوان إيراني دغدغه ام لغو سخنراني يا يك جناحي به جناحي ديگه حرفي زده هست نيست !!!دغدغه مردم سرزمين من چيز ديگري ست انها از اين همه سياسي بازيها خسته شدن !!از حرفهاي بدون عمل !! خدايا خسته شدم با اين كه جوانم!!!

      پاسخ ها

      • عباس

        مثل اینکه شما مانند اصحاب کهف تازه از خواب بیدار شدید الان لاریجانی رییس مجلسه و حداد عادل خیلی وقته معزول شده

    • بدون نام

      این نماینده اسم کسانیی را که سخنرانی هایشان را جلو گیری کرده اند نام ببرد آیا سخنرانی امثال رسایی کوچک زاده حداد عادل کوثری و.....چند بار ممنوع شده است؟

    • ابو کمیل

      باسلام - آقای حاجی دلیگانی نماینده تیز هوش و متعهدی است اعتراض ایشان کاملا" بجا و پسندیده است - درسته که آقای لاریجانی رئیس مجلس و حافظ منافع نمایندگان است ولی حق ندارد بر خلاف مشی و استراتژی نظام و رهبری عمل کند باید حق که همیشه میزان است بر اساس آن متابعت کند والا ما آقای لاریجانی را هم دوست داریم تا زمانی که در مدار حق و ولایت گام بر دارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج