۴۲۸۱۶۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

لکسوس IS تند و آتشین معرفی شد

برای یک کمپانی بزرگ خودروسازی،هیچ چیزی بهتر از آن نیست که محصولاتش در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کنند. مثلا در فیلم جدید "Escape" شاهد هنرنمایی BMW سری ۵ هستیم که خود تاثیر مستقیم در جذب مشتری و یک تبلیغ هدفمند دارد.

خودروبانک: برای یک کمپانی بزرگ خودروسازی،هیچ چیزی بهتر از آن نیست که محصولاتش در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کنند. مثلا در سری فیلم‌های کمپانی مارول بخصوص فیلم‌های "مرد آهنین" از محصولات آئودی استفاده می‌شود و یا در فیلم جدید "Escape" شاهد هنرنمایی BMW سری ۵ هستیم که خود تاثیر مستقیم در جذب مشتری و یک تبلیغ هدفمند دارد. اما به تازگی شرکت خودروسازی لکسوس یک رویکرد کاملا متفاوت در پیش گرفته و آخرین مدل از لکسوس IS را با یک تم طراحی جالب معرفی کرده است.
لکسوس IS تند و آتشین معرفی شد
لکسوس IS تند و آتشین معرفی شد

به تازگی در جریان نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2016، کمپانی خودروسازی لکسوس برای تبلیغ و نمایش مجدد سدان IS از یک تم متفاوت استفاده کرده که باعث ایجاد یکسری تغییرات در طراحی کلی خودرو، چه در داخل کابین و چه در خارج آن شده است. براساس گفته‌های شرکت سازنده، این تم الهام گرفته شده از سس تند (فلفل) "سریراچا" است که در سطح جهانی و در کشور ژاپن بسیار معروف بوده و توسط شرکت مواد غذایی "هوی فونگ" تولید می‌شود.
لکسوس IS تند و آتشین معرفی شد
لکسوس IS تند و آتشین معرفی شد

باتوجه به تصاویر منتشر شده و همچنین فیلم تبلیغاتی لکسوس، می‌توان یک رنگ نارنجی نزدیک به سس‌های تند "سریراچا" را بر روی بدنه لکسوس IS مشاهده کرد که واقعا گرمی خاصی به چهره این سدان لکسوس بخشیده است و با توجه به درپوش سبز رنگ سس‌های تند "سریراچا"، می‌توان حاشیه‌ای سبز رنگ برای جلوپنجره خودرو، دیسک و کالیپر سبز رنگ ترمزها و در نهایت خروجی سبز رنگ اگزوزها را مشاهده کرد.
لکسوس IS تند و آتشین معرفی شد
لکسوس IS تند و آتشین معرفی شد

در داخل کابین هم می‌توان رنگ نارنجی را بر روی غربیلک فرمان، اطراف داشبورد و پنل‌های درب‌ها و... مشاهده کرد، ولی مهم‌تر از این‌ها، جاسازی ۴۳ عدد از سس‌های تند "سریراچا" در صندوق عقب است که خب سیاست هر دو شرکت تولید کننده در امر تبلیغ محصولاتشان را نشان می‌دهد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
لکسوس IS تند و آتشین معرفی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشبحال پولدارها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج