۴۲۸۱۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذری: هواداران اصفهانی همه چیز را می‌دانند

آذری می گوید شهرداری ماهشهر مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز حاضر نشده و از آنجا که در مرحله قبل هم مس رفسنجان مقابل گسترش حاضر نشده بود گسترش باید در دیدار با ذوب آهن میهمان باشد و این موضوع بند صریح آیین نامه است.

ورزش سه: سعید آذری درباره میزبانی در جام حذفی و مسائل پیش آمده اظهار داشت: متاسفانه طی چند روز اخیر این بند مبرهن آیین نامه جام حذفی به تصمیمات دیگر مبتنی می شود که ما دلیل آن را متوجه نمی شویم.

وی ادامه می دهد: تیم فوتبال ماهشهر با هر استدلالی مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد حاضر نشده است. در واقع این تیم وارد محوطه آفیشیال ایریا نشده است. ممکن است نماینده ماهشهر تا پشت درب استادیوم هم آمده باشد ولی به هر حال مقابل گسترش بازی نکرده. برگزار نشدن این بازی مزایایی را برای تیم برنده ایجاد می کند که تیم گسترش از همه این مزایا بهره مند شده است. مصدوم نشدن بازیکنان، نگرفتن احتمالی کارت های زرد یا قرمز، خسته نشدن، فشار مسابقه و .... دقیقاً این بند آیین نامه نیز طبق گفته مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ برای ایجاد تعادل در جام حذفی و پوشش نقطه ضعف انصراف تیم ها در نظر گرفته شده است که همه این موارد شامل این موضوع می شود.

آذری همچنین اظهار داشت: ما گله ای نداریم. تیم فوتبال گسترش فولاد یک رقیب قابل احترام برای ماست ولی موضوع این است که آیین نامه در این مورد به صراحت اشاره کرده است که اگر تیمی در دو دیدار پیاپی به خاطر حاضر نشدن رقیب پیروز شد در دیدار بعدی بایستی میهمان باشد. امیدواریم تصمیمی که اتخاذ می شود در تناقض با آیین نامه نباشد.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اظهارات طاهری مدیرعامل سپاهان هم گفت: دیگر دوست ندارم درباره به این موضوع صحبت کنم فقط این نکته را عنوان می کنم که هواداران فهیم فوتبال در اصفهان اعم از ذوب آهنی و سپاهانی خودشان همه چیز را می دانند و متوجه همه جریانات و موضوعات هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج