۴۲۸۲۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند بی ام‌ و X۷

شاسی‌بلند فول سایز در شرف عرضه‌ی ب‌ام‌و با نام X۷ برای اولین بار با پوشش‌های سنگین بدنه رؤیت شد. این خودرو از نظر شکل و اندازه در حد رقیبی جدید برای برندهایی چون رنجروور و مرسدس بنز GLS است.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: شاسی‌بلند فول سایز در شرف عرضه‌ی ب‌ام‌و با نام X۷ برای اولین بار با پوشش‌های سنگین بدنه رؤیت شد. این خودرو از نظر شکل و اندازه در حد رقیبی جدید برای برندهایی چون رنجروور و مرسدس بنز GLS است.


تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند بی ام‌ و X7

این خودرو پوشش‌های زیادی داشته بنابراین تشخیص خطوط بدنه و جزئیات طراحی آن کاری سخت است اما در خودروی موردنظر نیز می‌توان جلوپنجره‌ی کلیوی شکل مشهور ب‌ام‌و را دید.

تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند بی ام‌ و X7

تصاویر جدید این خودرو نشان دهنده‌ی بزرگ‌ترین حد شاسی‌بلند ب‌ام‌و می‌باشد. این خودروی ۷ نفره ی عظیم‌الجثه با در نظر گرفتن بازارهایی چون آمریکا، خاورمیانه و چین طراحی شده است.

تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند بی ام‌ و X7

شاسی‌بلند لوکس X۷ در سال ۲۰۱۸ به بازار می‌آید. در ماه مارس و در خلال نمایشگاه خودروی نیویورک، مدیر فروش و بازاریابی شرکت یان رابرتسون گفته بود که X۷ سال جاری یا سال آینده عرضه نخواهد شد اما فازهای توسعه‌ای خود را به خوبی پشت سر می‌گذارد.

او اضافه کرده بود: «شباهت بسیار کمی به X۵ وجود خواهد داشت بنابراین X۷ تنها یک X۵ با فاصله‌ی بیشتر بین محورها نخواهد بود. این خودرو بسیار متفاوت خواهد بود و ما می‌خواهیم که X شخصیت خاص خود را داشته باشد.»

رابرتسون همچنین گفته بود که: «ما همچنین نسخه‌ی لوکس‌تر این خودرو را نیز خواهیم ساخت؛ بنابراین همان‌طوری که سری ۷ را با نسخه‌هایی خاص می‌بینید این شاسی‌بلند نیز این‌گونه خواهد بود.»

ب‌ام‌و در بیانیه‌ای مهم در ماه مارس گفته بود: «پس از پیشروی در سگمنت لوکس‌ها برای ۱۰ سال متوالی، برند ب‌ام‌و حالا در نظر دارد تا موقعیت خود را در کلاس خودروهای لوکس مستحکم سازد.»

هارالد کروگر مدیرعامل این شرکت گفته است: «ما با عرضه‌ی شاسی‌بلند X۷ طیف محصولات خود را گسترش خواهیم داد. ما نگاهی عمیق‌تر به پتانسیل اضافی این سگمنت بسیار جذاب خواهیم داشت.»

جزئیات رسمی مورد انتظار از X۷ هنوز ناچیز هستند. ما انتظار داریم که نسخه‌ای مفهومی از این خودرو در نمایشگاه خودرویی در سال آینده معرفی شود اما خودروی تولیدی تا دو سال دیگر در بازار نخواهد بود.

تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند بی ام‌ و X7

اگرچه شاسی بلندهای بزرگ‌تر زیادی از X۵ در بازار اروپا وجود ندارد اما در آمریکا شاسی بلندهای ۷ نفره ی بزرگ بسیار محبوب هستند و مدل‌هایی چون کادیلاک اسکالاد آمار فروش بالایی را نشان می‌دهند.

تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند بی ام‌ و X7

پیشرانه‌های X۷ نیز مطابق رسم اروپا حجم کمتری خواهند داشت و استفاده از پیشرانه‌های ۶،۸ و ۱۲ سیلندر تأیید شده است؛ اما انتظار می‌رود سیستم پلاگین هیبریدی نیز همانند X۵ توسعه یابد.

زمانی که X۷ در سال ۲۰۱۸ از راه برسد احتمالاً بسیاری از قطعات خود را با اولین شاسی‌بلند رولزرویس یعنی کولینان به اشتراک خواهد گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج