۴۲۸۴۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چشم‌های خیره بازار سهام به بازار جهانی نفت

معامله گران بازار سهام امروز شاهد معاملاتی متعادل و اندکی پر حجم تر از دیروز در اغلب نماد های معاملاتی بودند. در این میان گروه های پیشرو بازار نیز در محدوده صفر تابلو(قیمت پایانی) نوسان می کرد.

اقتصاد آنلاین: معامله گران بازار سهام امروز شاهد معاملاتی متعادل و اندکی پر حجم تر از دیروز در اغلب نماد های معاملاتی بودند. در این میان گروه های پیشرو بازار نیز در محدوده صفر تابلو(قیمت پایانی) نوسان می کرد.
با پایان معاملات روزسه شنبه دوم آذر ماه ۹۵ ؛ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش ۷۴ واحدی نمایشگر عدد ۷۹ هزار و ۳۹۳ واحد بود.
شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۵ واحدی به عدد ۱۶ هزار و ۲۷ واحد دست یافت. شاخص قیمت وزنی ارزشی اما با افزایش۲۶ واحدی به عدد ۲۸ هزار و ۱۵ واحد رسید و شاخص قیمت هم وزن هم با ۲۸واحد رشد، عدد ۱۲ هزار و ۷۸۱ واحد را تجربه کرد.
امروز همچنین شاخص سهام آزاد شناور با افزایش ۴۲ واحدی به رقم ۸۸ هزار و ۷۰۶ واحد دست یافت. شاخص بازار اول نیز با ۱۶۰ واحد افزایش در حالی عدد ۵۶ هزار و ۱۵۸ واحد را تجربه کرد که شاخص بازار دوم با کاهش ۴۵۰ واحدی به رقم ۱۶۹ هزار و ۱۹۰ واحد رسید.
شاخص کل فرابورس (آیفکس) نیز امروز بدون تغییر محسوسی عدد ۸۳۳ واحد را تجربه کرد.
بازار سهام امروز نیز معاملاتی متعادل و کم نوسان را در اغلب نماد های معاملاتی به نظاره نشست بازاری که اگر چهع نیم نگاهی به بازارهای جهانی و نوسانی شدن کامادیتی ها دارد اما لزوم اصلاح تکنیکالی قیمت ها را به عنوان پیش زمینه بازگشب شادابی به بازار می داند.
امروز همزمان با اقبال ضعیف خریداران سهام در گروه پالایشی ها گروه های معدنی و تک سهم های فلزات اساسی با تحرک آرام خریداران سهام در قیمت های کف بازار روبرو بود.
همزمان با افزایش اقبال معامله گران کوتاه مدت نگر و اغلب نوسان گیر بازار سهام به گروه سیمانی ها امروز در اغلب نماد های معاملاتی این گروه ؛ بازار سهام با رنج شدن قیمت ها در بالاترین دامنه نوسان قیمتی روبرو بود.
در گروه غدایی ها اما امروز دوباره "غپاک" در گروه لبنیاتی ها در مدار نوسان مثبت قرار گرفت تا برای نوسانگیران بهانه ای برای حضور در این گروه پیدا کند.
بالاست اما همسو با پر حجم شدن معالات این سهم امروز در حالی معامله دو میلیون سهمی در دامنه وسان مثبت قیمتی را نظاره گر بود که در پایان معالات امروز این نماد صف خرید ناپایدار یک میلیون سهمی را به نظاره نشست.
همچنین در گوره پتروشمیی ها در حالی تک سهم های این گروه خودنمایی می کنند که تکنیکالیست ها در این گروه به دنبال سهم های زیر خاکی همچون پارس پامچال هستند.

امروز بازار سهام بازاری متعادل و کم نوسان بود که در اغلب نماد های معاملاتی میل به نوسان در محدوده صفر تابلو(قیمت پایانی ) داشت. بازاری که به نظر می رسد با توجه به تعطیلات تقویمی اخیر و همچنین در هفته آینده همچنان با معاملاتی کم حجم و نوسان محدود مواجه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج