۴۲۸۵۴۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

بیمه جهیزیه آمد

مدیر عامل بیمه ملت با بیان اینکه در کشور سهم گردش مالی بیمه زندگی حدود ۱۲ درصد اما در کشورهای پیشرفته بیش از ۶۰ درصد است، گفت: بیمه جهیزیه و تامین سرمایه اشتغال تدوین و اجرایی شده است.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا ابراهیم پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمه زندگی جوانان ، سپرده زندگی ، تحصیل فرزندان ، مستمری زنان خانه دار و بیمه زندگی و سرمایه گذاری در این شرکت بیمه تدوین و اجرایی شده است، اظهارداشت: این شرکت نام بیمه عمر را به بیمه زندگی تغییر داده است زیرا این بیمه ها برخلاف آنچه تصور عمومی فقط مخصوص فوت افراد نیست و فرد می تواند بعداز یک دوره ۱۰ یا ۲۰ ساله تا آخر عمر از مستمری بازنشستگی آن استفاده کند .

مدیر عامل بیمه ملت از صدور بیمه جهیزیه و تامین سرمایه اشتغال خبرداد و افزود: این شرکت برای نخستین بار بیمه کارت اعتباری را برای سازمانها ، نهادها و موسسات و همچنین افراد شاغل در بخش خصوصی نظیر پزشکان ، وکلا و اعضای هیئت علمی به اجرا گذاشته است.

وی تصریح کرد: این کارتها از ۲ تا ۲۰ میلیون تومان اعتبار دارند و به شبکه فروشگاه های مختلف متصل هستند و دارندگان آنها می توانند قسطی خرید کنند و به محض آن که قسط خود را پرداخت کردند مجددا کارت شارژ می شود.

ابراهیم پور با بیان اینکه برای صدور این کارتها هیچ وجهی از مشتری گرفته نمی شود، گفت: در ۸۰ درصد فروشگاه های مرتبط با این شرکت هیچ نرخ اضافه ای بابت فروش اقساط از مشتری گرفته نمی شود. البته باز پرداخت اقساط را نزد فروشگاه ها بیمه می کنیم و بابت این کار دو درصد از فروشگاه ها حق بیمه می‌گیریم.

مدیر عامل بیمه ملت با بیان اینکه در کشور سهم گردش مالی بیمه زندگی حدود ۱۲ درصد است و این رقم در کشورهای پیشرفته بیش از ۶۰ درصد است گفت: در صددیم سهم بیمه زندگی را از گردش مالی شرکت افزایش دهیم. به همین خاطر بیمه های متنوع نظیر بیمه مستمری زنان خانه دار و بیمه تحصیلی فرزندان را ایجاد کرده ایم .

ابراهیم پور گفت: در بیمه زنان خانه دار که شامل زنان شاغل نیز می شود این افراد می توانند از ماهی ۱۰ هزار تومان به بالا خود را بیمه کنند و با رسیدن به سن خاص مادام العمر مستمری بگیرند.

وی گفت: در بیمه تحصیل فرزندان نیز والدین می توانند بچه های خودرا تا سن۱۲ سالگی بیمه کنند تا به محض ورود به دانشگاه همه هزینه های دانشگاه ازجانب شرکت بیمه پرداخت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه جوری وبا کدام پول ازدواج کنیم

    • ایرانی

      خخخخخ
      مسخره
      شرکت های بیمه دارند ورشکست میشن دست به هر حقه و کلکی میزنن

    • مهدی

      شرکت بیمه فقط به نفع خودشان کار میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج