۴۲۸۵۵۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

انتقال پرونده کلاهبرداری با وانت به دادگاه!

رئیس دادگستری دزفول گفت:پرونده یکی از بزرگترین کلاهبرداری های استان خوزستان برای تجدید نظر با وانت بار به اهواز ارسال شد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس دادگستری دزفول گفت:پرونده یکی از بزرگترین کلاهبرداری های استان خوزستان برای تجدید نظر با وانت بار به اهواز ارسال شد.
حجت الاسلام صادق ابوهلال روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود:بیش از یکهزار و 300 مالباخته در این پرونده از فردی به نام الف - پ شکایت کرده اند.
وی افزود: فرد مذکور که در زندان بسر می برد با دایر کردن شرکت تعاونی 'مهر زراعتکاران سبزاب' تحت پوشش سرمایه گذاری در زمینه پرورش کرم ابریشم و کمپوست رقمی بیش از 300 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

رئیس دادگستری دزفول با تایید اینکه دستگاه قضایی رای این پرونده را صادر کرده است گفت:از آنجا که فرد کلاهبردار نسبت به رای صادره اعتراض کرده لذا پرونده این کلاهبرداری به دلیل حجم بالای آن شامل چندین هزار صفحه به وسیله یکدستگاه وانت بار بارگیری و به اهواز انتقال یافت .

مالباختگانی که در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند عمدتا از شهرهای مختلف استان خوزستان می باشند که خواستار بازپس گیری سرمایه های خود از این شرکت هستند.
گفته می شود در این شرکت از یک هزار و ۴۶۰ نفر کلاهبرداری شده که۱۶۰ نفر تاکنون شناسایی نشده اند.

مال باختگان شرکت مهر زراعتکاران سبزآب تاکنون چند بار در دزفول دست به تجمع زده و خواستار تسریع در رسیدگی به این پرونده شدند.

**پیگیری پرونده کلاهبرداری شرکت نوتاش کمپوست

رئیس دادگستری دزفول همچنین در خصوص پرونده کلاهبرداری نوتاش کمپوست گفت: این پرونده با بیش از ۶۰۰ شاکی در دست رسیدگی است.

در این پرونده نیز بالغ بر 200 میلیارد ریال از شهروندان 10 استان کشور تحت عنوان سرمایه گذاری در تولید ورمی کمپوست کلاهبرداری شده است.

حجت الاسلام ابوهلال افزود:نظر قاضی این پرونده رسیدگی به آن در مرکز استان می باشد اما پیگیری برای تسریع در رسیدگی و صدور حکم در حال انجام است.

وی به دیگر پرونده های کلاهبرداری در دستگاه قضایی دزفول اشاره کرد و گفت:پرونده کلاهبرداری یک زن که با وجود نداشتن مدرک دیپلم میلیاردها ریال از مردم دزفول کلاهبرداری کرده است نیز در دادسرای این شهرستان در حال رسیدگی است.

رئیس دادگستری دزفول با اظهار تاسف از اینکه شهروندان سرمایه خود را به راحتی به افرادی که بعضا از سواد لازم نیز برخوردار نمی باشند واگذار می کنند نسبت به سرمایه گذاری در شرکت ها و موسسه هایی که پشتوانه مالی لازم را ندارند هشدار داد.

وی اظهار کرد: از شهروندان دزفولی انتظار می رود سرمایه خود را که حاصل سالها کار و تلاش آنان است بدون مشورت و تحقیق در شرکت ها و موسسه های بدون پشتوانه سرمایه گذاری نکنند.

وی همچنین در خصوص پرونده سکه های تقلبی گفت: با پیگیری جدی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و برخورد قاطع با عوامل عرضه سکه های تقلبی، این کلاهبرداری در منطقه رو به کاهش نهاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir

      عجب کاله برداری

    • حیرون

      طرف در دادگاه محکوم شده 'رای هم براش صادر شده
      بازهم اسمش رو با الف_پ ذکر میکنند.

    • میلاد

      چرا انتقاد من رو حذف میکنید مگه حرف دل هم ازاد نیست،بزار به گوش مسئولان برسه یا اونها چاره ای برایمان می اندیشند یا مارو زندانی کنن بخاطر حرف حقی که میزنیم من ترسی ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج