۴۲۸۵۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رانیری: بودن در صدر گروه باور نکردنی است

سرمربی روباه ها از بازی شاگردانش گفته است.

طرفداری: لسترسیتی در شب پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با حساب ۲ بر ۱ بروژ شکست داد و صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی کرد (خلاصه بازی). سرمربی لستر از بازی شاگردانش گفته است.

به نقل از leicestermercury ، رانیری بر این باور است که عملکرد این تیم باورنکردنی بوده است اما گفته است که کارشان را در لیگ قهرمانان انجام داده اند و حالا باید تمرکزشان را روی لیگ برتر انگلیس بگذارند.

بودن در صدر گروه باور نکردنی است. من بسیار خوشحالم و افتخار می کنم. من برای بازیکنان، سران باشگاه و هواداران و برای همه خوشحالم. حالا ما یک ماجراجویی دیگر در مرحله حذفی خواهیم داشت. این باور نکردنی است. صدر نشین در گروه بسیار مهم است اما حالا باید تمرکزمان را روی لیگ برتر بگذاریم. حالا کارمان در لیگ قهرمانان تمام شده است. ما از گروه صعود کرده ایم. نمی دانم در مرحله بعد با چه تیمی بازی می کنیم اما تیم فوق العاده ای خواهد بود.

در لیگ برتر ما نزدیک منطقه سقوط هستیم و باید به مانند لیگ قهرمانان در جزیره بازی کنیم چرا که وقتی بخواهیم کاری را انجام دهیم، به چیزی می رسیم. بیشترین تمرکز در حال حاضر باید روی لیگ برتر باشد.

فکر می کنم ۷۰ درصد مالکیت را در دست داشتیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. ما روی ضد حمله گل خوردیم. چرا؟ یک مربی ایتالیایی روی ضد حمله بخورد؟ این دیوانه کننده است اما این فوتبال است.

او در مورد قرعه مرحله بعد هم گفت:

باور کنید این اصلا مهم نیست. امیدوارم آن موقع هم با فرمی خوبی به میدان برویم. نام تیم مقابل ما اصلا مهم نیست. این یک قصه دیگر است، برد و باختش مهم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج