جاباما
۴۲۸۶۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خوش‌ بینی سکاندار بورس به آینده

شاپور محمدی گفت: سرمایه‌گذاران در بورس بسیار هوشمند و با تحلیل عمل می‌کنند و در این تحلیل‌ها قطعا عوامل بنیادی و فرصت‌های رشد بازار سرمایه را در نظر خواهد داشت.

روزنامه دنیای اقتصاد: شاپور محمدی گفت: سرمایه‌گذاران در بورس بسیار هوشمند و با تحلیل عمل می‌کنند و در این تحلیل‌ها قطعا عوامل بنیادی و فرصت‌های رشد بازار سرمایه را در نظر خواهد داشت.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، فرصت‌های رشد در اقتصاد ایران را مهیا دانست و گفت: برای فعال‌سازی پتانسیل‌ها منابع مالی لازم است و طبیعتا بازار سرمایه به سهم خود در تامین مالی پروژه‌ها کمک خواهد کرد. شاپور محمدی افزود: فرصت‌های رشد اقتصاد ایران با اقتصادهای دیگر قابل مقایسه نیست. کشور ما در حال حاضر رشداقتصادی ۵ درصدی را تجربه می‌کند همچنین فرصت‌های رشد در ایران بسیار زیاد است. این فرصت‌ها در بسیاری از کشورهای دیگر مطلقا وجود ندارد.

سخنگوی سازمان بورس در پاسخ به این سوال که انتخاب رئیس‌جمهوری جدید در آمریکا چه تاثیری بر برجام و توافقات هسته‌ای خواهد گذاشت، گفت: دنیا تابع یک عقلانیت کلی است. به هر حال توافق مهمی با حضور نه فقط آمریکا بلکه کشورهای 1+5 و نظارت و هدایت سازمان ملل متحد انجام شده است و این توافقات، صرف‌نظر از اینکه چه کسی بر سرکار باشد، محکم اجرا خواهد شد.
وی افزود: اتفاقات و هیجاناتی که همزمان با برخی تحولات سیاسی جهان رخ می‌دهد، تنها اثرات کوتاه مدت دارد و در بلند‌مدت مردم و سرمایه‌گذاران با جست‌وجو و کار روی پتانسیل‌ها حتما به عوامل بنیادی توجه بیشتری دارند. وی همچنین در بخش دیگری جداسازی سامانه معاملاتی فرابورس و بورس را اقدام بسیار مناسب و در خور توجهی دانست.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: همه همکاران در سازمان بورس، فرابورس، بورس کالا، بورس انرژی، شرکت فن‌آوری و سپرده‌گذاری همفکری می‌کنند که این سامانه‌ها از آنچه هست، قوی‌تر شود و پایداری بیشتری داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج