۴۲۸۶۲۸
۳۰ نظر
۵۰۰۶
۳۰ نظر
۵۰۰۶
پ

اعتراف ناپدری به قتل دختر ۷ ساله

پرونده کودک هفت‌ساله که به دست ناپدری افغان کشته ‌شده ‌بود، برای تحقیقات بیشتر به دادسرا بازگردانده‌ شد تا پدر مقتول شناسایی شود.

روزنامه شرق: پرونده کودک هفت‌ساله که به دست ناپدری افغان کشته ‌شده ‌بود، برای تحقیقات بیشتر به دادسرا بازگردانده‌ شد تا پدر مقتول شناسایی شود.
مأموران پلیس مهرماه ٩٢ باخبر شدند دختر‌بچه هفت‌ساله‌ای در بیابان به قتل رسیده ‌است. زمانی که تحقیقات برای شناسایی عامل این قتل آغاز شد، مأموران به ناپدری دختر مشکوک شدند و او را بازداشت کردند. مرد افغان بلافاصله بعد از بازداشت به قتل دختربچه اعتراف کرد و گفت: او را کشتم؛ چون می‌خواستم از همکارانم زهر چشم بگیرم. وقتی مادر مقتول بازجویی شد، گفت: من زنی تنها بودم که دختری هفت‌ساله داشتم.
برای اینکه کسی بالای سر ما باشد، با «جمعه» ازدواج کردم؛ اما چند ماه بعد بدون اینکه من یا دخترم به او آسیبی رسانده باشيم، او دخترم را به قتل رساند. من واقعا نمی‌دانم او چرا این کار را کرد؛ چون دخترم خیلی کوچک بود و حتی اگر هم می‌خواست، نمی‌توانست به جمعه آسیبی وارد کند با توجه به اعترافات متهم و شکایت مادر مقتول پرونده برای رسیدگی به شعبه دو دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد. متهم روز گذشته پای میز محاکمه رفت. در ابتدای جلسه رسیدگی نماینده دادستان تهران خواستار صدور حکم قانونی شد و گفت: با توجه به اینکه پدر مقتول پیدا نشده‌، رئیس قوه‌ قضائیه از سوی او خواستار صدور حکم قصاص شده ‌است.
وی درباره انگیزه متهم گفت: متهم حاضر در دادگاه یک ‌بار اعتراف کرد دخترک هفت‌ساله را به قتل رسانده است تا از دوستانش که در کارخانه‌ای کار می‌کردند و با او اختلاف داشتند، زهر چشم بگیرد؛ اما در مرحله بعدی بازجویی گفت: من این دختر را کشتم؛ چون پول نداشتم و نان‌خور اضافه بود و باید از بین می‌رفت. نمی‌توانستم خرجش را بدهم. می‌خواستم در زندگی راحت باشم.
هرچند متهم انگیزه‌های مختلفی را برای این مسئله عنوان کرده؛ اما آنچه مسلم است، قتل به دست او اتفاق افتاده و آن‌طور که خودش اعتراف کرده، دخترک را به مکانی خلوت برده و او را خفه کرده ‌است. اعترافات متهم نیز با نظریه پزشکی قانونی منطبق است. سپس مادر مقتول در جایگاه حاضر شد. او ابتدا گفت می‌خواهد برای قاتل فرزندش حکم قصاص صادر شود.
سپس نوبت به متهم رسید. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: قبول دارم دختر‌بچه را کشته‌ام. این کار را کردم؛ چون شیشه کشیده ‌بودم و کارهایی که می‌کردم، اصلا دست خودم نبود. بعد از قتل بود که فهمیدم چه شده ‌است.
در این هنگام مادر مقتول گفت درخواستش را برای مجازات متهم عوض می‌کند و خواستار دیه ‌است. وقتی قضات با این درخواست روبه‌رو شدند، از مادر مقتول خواستند تا اطلاعات بیشتری درباره شوهر سابقش بدهد. او که در ابتدا عنوان کرده ‌بود از شوهرش جدا شده ‌است، به قضات گفت: شوهر سابقم مرده ‌است. اصلا او زنده نیست که بخواهد درباره فرزندمان تصمیم بگیرد و من هم به‌همین‌خاطر تنها شده ‌بودم.

با توجه به ادعای جدیدی که مادر مقتول عنوان کرد، قضات برای مشخص‌شدن سرنوشت پدر دختربچه پرونده را به دادسرای جنایی بازگردانده و خواستار تحقیق بیشتر دراین‌باره شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      قشنگ معلومه مادره از خداش بوده بچش بمیره تا به یه نون ونوایی برسه

    • طوطی

      بعضی از افغان های محترم که قربونشون برم تکلیفشون مشخصه ،قتل و جنایت نکنن حس میکنن که از هم ولایتیشون جا موندن حس غرور میکنن با کار خلاف

      اما من درحیرت اون مادرم
      که اگه سایه افغان بالاسرت باشه دیگه مشکلاتت حل میشه ؟؟؟!!!!بچتو کشته جای قصاص دیه میخوای؟؟!!!!کجاست اون مهر مادری !!یعنی هر دهه که پیش میریم مادرا محبتشون کمتر میشه!!!!!

    • داش علی

      کاش راهی بود که بچه ها رو از ادمهای معتاد بگیرن

    • وجیهه

      من چه کنم ازاین همه قتل وخونریزی دیگرخسته شدم ومرگ رابرای خودمیخواهم تحملم دیگرتمام شده است یاضامن آهو

    • احسان

      بازم اين افغانياي لعنتي... اينا رو بايد از كشورمون بيرون كنن...

    • نیما

      طوطی کاملا موافقم با نظرت...مخصوصا در مورد مهر مادری این به اصطلاح مادر!!!!

    • از دیار کورش بزرگ

      یه بار تو شهر نا یه افغانی یه غلط اضافی کزد یه بلایی سرشون اوردن که همه از شهر ما پ به فرار گذاشتن حالا شهر بدون افغانی هستیم به نطر من باید هر جا افغانی دیدی بزنی تو سرش

    • بدون نام

      وجیهه جان گفتم ک زیاد حرص نخور خواهرم دنیا ی چیز کم داره اقا زودتر بیا

    • بدون نام

      با نظرطوطی واحسان موافقم

    • وجیهه

      دستت دردنکند۱۱/۵۵عزیزدلی

    • راز

      جناب طوطی لطفا با خوندن یه قضیه مادر ها رو زیر سوال نبرید این که مسلمه این زن یه زن سر خورده و نا متعادل هست و چه بسا در گیر اعتیاد هم باشه ( گفتم چه بسا و فقط یه احتمال بود و قصد تهمت زدن به کسی رو ندارم) این زن با یه دختر که اصلا مشخص نیست پدرش زنده هست یا مرده مسلما از روی ناچاری مجبور به ازدواج با یه افغان شده و ما هیچی از زندگیش نمیدونیم
      متاسفم که انقد راحت با یه موضوع خاص مادر و حس مادری رو به همین راحتی محکوم می کنیم چرا هیچکس این همه گذشت و فداکاری میلیون ها مادر رو نمی بینه ولی یه خطا رو به مادران نسبت میده

    • انصاف

      این لعنتی حیوانه بایدزنده زنده آتشش زدکشتش تابودش کردپودرش کردافغانی پس فطرت

    • طوطی

      بعضی ها واقعا کی میخوان دست از این تعصبات بیجا بردارن,و یکم واقع بین باشند,باچشم میبینن و باگوش میشنون اما باز باور ندارن ،خیلی عجیبه !!!!

    • مهتاب

      یه به اصطلاح مرد بچه رو به چه وضعی کشته
      و دوباره به اصطلاح مردا دارن نظر میدن که مقصر مادرست چون ازدواج کرده این وسط کسی کار به مرد قاتل نداره البته انتظار بیشتری هم نمیشه داشت طبق معمول همیشه است حالا بگید زنان از هم جنسشون دفاع میکنن و بقول بعضی فمنیست هستن .( خدایا خودت شاهد و ناظری همین کفایت میکند .)

    • غزل

      یه مشت افغانی وارد این اب وخاک شدن یا بچه های بیگناهو میکشن یا به زنها تجاوز میکنن هیچکس هم نیست که اینا رو پرتشون کنه از کشور بیرون

    • پریسا

      با نظر غزل جون درباره " بعضی " از افغانها موافقم. بخدا هرکشور دیگه ای بود خیلی زود و ضربتی اینارو از کشور بیرون میکرد.نمیدونم چرا دست نگه داشتن!!!!! آخه وجودشون( حتی اونایی که تابعیت ایران دارن) چه نفعی به حال کشور ما داره. یه بارم تو راه مدرسه یه افغانی به من متلک گفت.فکرشو بکنید تو کشور و خاک خودم توسط یه غربتی بهم اهانت شد. شاید باور نکنید ولی سنش حدودا 40 سال بود و جوونم نبود. با تمام سرعت دویدم خونه و فورا به برادرم گفتم. رفت و چنان کتکش زد که بقیه افغانیهایی که کنارش بودن هم جرات نکردن جلو بیارن و مانعش بشن. از همون موقع بااینکه سالها میگذره ولی از افغانها متنفر شدم. البته اصلا و ابدا منکر این نیستم که افغانها هم خوب و بد دارن. ولی فعلا که فقط شرشون دامن ایران و ایرانی جماعت رو گرفته. به امید روزی که همشونو بیرون کنن تا برگردن کشور خودشون
      این زن هم اگه عاطفه مادری داشت بجای درخواست قصاص ، تقاضای دیه نمیکرد. اونم برای پاره تنش

    • پانیذا

      بهار جان
      مادر نشدی تا بفهمی مادر از جونش میزنه برای بچش
      هیچ مادری حاضر نیست یه خار به پای بچش بره چه برسه به آرزوی مرگ
      وقتی مادر شی میفهمی که دنیا بدون بچت یعنی مرگ
      بهشتت میشه لبخند بچت

    • دوست

      طوطی عزیز
      با نظر شما مخالم.اصلا درست نیست این طرز فکر در مورد یک مادر

    • پانیذا

      طوطی
      شما مهر مادری با دیه می سنجید؟ دیه نگیره بازم بخاطره بی پولی زنه یه آدم دیگه شه،که این دفعه خودشو بکشن

    • سحر

      پانیذا بانظرت موافقم
      از مادر مهربانترنداریم
      وای اگردیه نگیره چجوری ادامه ی زندگی بده.؟؟؟؟

    • طوطی

      نظرات بعضی ها خیلی جالبه بخدا،والبته قابل احترام…………

    • بینام

      اخه چقدر بایداین افغانهای ........تو کشور ما جنایت کنن وما همچنان میزبان این .......ها باشیم واقعا جای تاسف داره

    • بدون نام

      داش علی این کار و این حرفها به تو مربوط نمیشه بیشتر از کوپنت حرف زیادی میزنی لطف کن در این زمینه خصوصی دخالت بیجا نکن.........میشیم از خماری بهتر است

    • نامدار

      این زن بی احساس چراکوتاه امده دربرابرخداو.وجدانش چه پاسخی دارد.دخترکوچک ومظلوم رااین مردخبیث بی رحمانه کشته ان وقت این خانم فقط دیه میخاد.

    • بدون نام

      اگر این ناپدری نون خور اضافه نخواسته،ما هم در ایران نون خور اضافه نمیخوایم،ما خودمون به اندازه کافی مشکلات داریم

    • هوشی

      توچرااین همه حرص می خوری وجیهه خانم همه رانگران کردی .درحدیک کابرنظربده تروخدا

    • داش علی

      بی نام ۲۲۴۱حداقل یه اسمی مینوشتی بشه صدات کرد. که میگی بچه رو نباید از ادم معتاد گرفت. ...

    • غزل

      بابا داش علی فکر کنم که این اقا خودشون هم یا افغانی هستن یا معتاد که سریع بهشون بر میخوره

    • هوشي

      بانظرغزل وپريسامخالفم.نزادپرست نباشيد‘اياهمه افاغنه بدوبايستي بيرنشان كنند؟ايامسول اين همه جرم وجنايت افغانستاني هستند؟حتمامي گي ماهم افغاني هستي‘‘.ملاك ومعيارچيزديگ؛است

    • نگین

      واقعا که خاک تو سر همچین مادری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج