۴۲۸۶۹۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

فیلم تحسین‌شده «برف‌شکن» سریال می‌شود

فیلم تحسین‌شده «برف‌شکن» (Snowpiercer) که به کارگردانی بونگ جون-هو فیلمساز کره‌ای و با نقش‌آفرینی ستاره‌های سرشناسی همچون کریس ایونز و تیلدا سویینتن در سال ۲۰۱۳ روی پرده رفت، در قالب سریالی تلویزیونی به سفارش شبکه کابلی «تی ان تی» (TNT) تهیه و تولید می‌شود.

وب‌سایت آی ‌سینما: فیلم تحسین‌شده «برف‌شکن» (Snowpiercer) که به کارگردانی بونگ جون-هو فیلمساز کره‌ای و با نقش‌آفرینی ستاره‌های سرشناسی همچون کریس ایونز و تیلدا سویینتن در سال ۲۰۱۳ روی پرده رفت، در قالب سریالی تلویزیونی به سفارش شبکه کابلی «تی ان تی» (TNT) تهیه و تولید می‌شود.
فیلم تحسین‌شده «برف‌شکن» سریال می‌شود

در حال حاضر، جاش فریدمن فیلمنامه‌نویس «جنگ دنیاها» و نویسنده سریال «ترمیناتور» که در نوشتن فیلمنامه‌های اقتباسی و علمی-تخیلی دستی طولانی دارد، نگارش سناریوی «برف‌شکن» را به عهده گرفته است.

به گزارش «یاهو»، فریدمن علاوه‌بر نویسندگی، در مقام سازنده اصلی و تهیه‌کننده اجرایی سریال «برف‌شکن» نیز فعالیت خواهد داشت. خود بونگ جون-هو سازنده فیلم اصلی، پارک چان-ووک، لی تائی-هون و دوهو چوی که تهیه‌کنندگی و پخش فیلم در کره جنوبی را به عهده داشتند، این‌بار به عنوان تیم تهیه‌کننده نسخه تلویزیونی «برف‌شکن» در کنار فریدمن و مارتی آلدستاین (تهیه‌کننده سریال «فرار از زندان») حضور خواهند داشت.

داستان «برف‌شکن» هفت سال بعد از زمانی رخ می‌دهد که تمام دنیا یخ زده و تنها انسان‌های باقی‌مانده روی کره زمین ساکن قطاری غول‌آسا و در حال حرکت هستند که دور دنیا را می‌گردد. قرار است نسخه تلویزیونی این فیلم تحسین‌شده، مضامینی همچون رفاه طبقاتی، بی‌عدالتی اجتماعی و سیاست بقا را به چالش بکشد.

فیلم «برف‌شکن» به دو زبان انگلیسی و کره‌ای فیلمبرداری شد و نخستین فیلم انگلیسی زبان کارگردانش به شمار می‌رفت که با استقبال گسترده منتقدان روبه‌رو شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج