۴۲۸۸۰۹
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

آلبوم «آنپلاگد» سیروان خسروی منتشر شد

آلبوم جدید صوتی و تصویری «سیروان خسروی» با عنوان «آنپلاگد» از صبح امروز (سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵) منتشر شد.

وب سایت موسیقی ما: آلبوم جدید صوتی و تصویری «سیروان خسروی» با عنوان «آنپلاگد» از صبح امروز (سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵) منتشر شد.
آلبوم «آنپلاگد» سیروان خسروی منتشر شد

این آلبوم شامل یک سی‌دی صوتی و یک دی‌وی‌دی تصویری است که در نسخه صوتی، اجرای زنده قطعات «یه روزی میای»، «خاطرات تو»، «دوست دارم زندگی رو»، «بازم بتاب»، «عاشقتم» و «کجایی تو»در کنسرت آنپلاگد قرار گرفته و در نسخه تصویری نیز فیلمی از این کنسرت و ویدئوکلیپ‌های منتشر شده از سیروان همراه با پشت صحنه گنجانده شده است. علاوه بر این، در پکیج این آلبوم یک دفترچه از عکس‌های کنسرت آنپلاگد نیز قرار گرفته است.

سیروان خسروی در توضیحاتی درباره کنسرت آنپلاگد و آلبومش گفته است: «ایده انجام این کنسرت از سال‌ها پیش تو ذهنم بود تا اینکه دو سال پیش تصمیم گرفتیم با حمایت برند «اکس» این کار رو انجام بدیم. وقتی که ایده انجام مطرح شد، قرار گذاشتیم یا کلاً فراموشش کنیم یا در حد استانداردهای روز دنیا انجامش بدیم و موسیقی، کارگردانی، تدوین، صدابرداری، طراحی، بسته‌بندی و شیوه معرفی و تبلیغاتش در بالاترین سطح انجام بشه. از اونجا که هیچ‌وقت نخواستم کارهام «باری به هر جهت» باشه و احترام به شما رو، احترام به خودم می‌دونم، برای تولید و آماده‌سازی و انتشار این اثر زمان و انرژی فوق‌العاده زیادی صرف کردیم. در قسمت موسیقی کاوه یغماییِ بزرگ، تنظیم ارکستر سازهای زهی رو انجام داد و تنظیم گروه پاپ هم به عهده من بود و بچه‌های گروه هم با اجرای بی‌نظیری که داشتن کار رو به نتیجه رسوندن.»

آلبوم آنپلاگد با دو بسته‌بندی متفاوت عرضه شده که سیروان درباره آن گفته: «امیدوارم انتشار این پکیج با کیفیت متفاوت، آغازی باشه برای کنار گذاشتن طراحی‌ها و بسته‌بندی‌های بی‌کیفیت و دم دستی تو موسیقی ما که به نظرم یکی از مهمترین دلایل افت فروش آلبومهاست.»

«مجید فرهبد» و «مهدی فرهبد» به ترتیب کارگردانی و تدوین فیلم کنسرت آنپلاگد را انجام داده‌اند. «احسان حاجیان» مدیریت تولید این اثر را بر عهده داشته و طراحی جلد آن بر عهده «علی قاضی‌زاده» بوده است. این آلبوم توسط پخش «دنیای هنر» در سراسر کشور توزیع شده است.

«آنپلاگد» چهارمین آلبوم سیروان است که پس از آلبوم‌های تو خیال کردی بری (۱۳۸۴)، ساعت ۹ (۱۳۸۸) و جاده رویاها (۱۳۹۱) روانه بازار موسیقی کشور شده است. این هنرمند همچنین مشغول تولید آلبومی با قطعات جدید است که جزئیات آن هنوز اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هم از کنسرت پول درمیاره هم از پخش همون کنسرت بوسیله لوح .ملت هم نون ندارن بخورن پولشونو میدن ازین چرت پرتا میخرن.

    • بدون نام

      وای عاشقشششششششم

    • بدون نام

      خیلی ام خوبه من یکی که خیلی دوسش دارم

    • آzahr

      واایییی بهتریننن. بشر روووی کره ی زمینننن. هم خودش خوبه هم اهنگاش هم کنسرتاش اثن همه چیش عالیهههه ❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      خانم يا آقاى بدون نام13:09 سيروان اين كنسرت رو با قرعه كسى برگزار كرد و حالا هم كه آلبوم منتشر شده شما مى تونى نخرى پولش هم نوش جونش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج