۴۲۸۸۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

لنوو رقیب سرفیس پرو ۴ را می‌سازد

امروز اطلاعاتی از یک تبلت هیبریدی شرکت لنوو لو رفته که به نظر می‌رسد Miix ۵۲۰ نام دارد؛ محصولی که با ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود و یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی دارد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: امروز اطلاعاتی از یک تبلت هیبریدی شرکت لنوو لو رفته که به نظر می‌رسد Miix ۵۲۰ نام دارد. محصولی که با ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود و یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی دارد. همچنین مشخص شده که این تبلت جدید شرکت لنوو از قلم مخصوص هم بهره می‌برد و با پردازنده‌های شرکت اینتل عرضه می‌شود.
لنوو رقیب سرفیس پرو 4 را می‌سازد

براساس اطلاعات منتشر شده تبلت Miix ۵۲۰ یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و در مدل‌های مختلف با سخت افزار متفاوت راهی بازار می‌شود. یک مدل از تراشه‌ی Core i۳-۶۰۰۶U و چهار گیگابایت رم بهره می‌برد و مدل بعدی هم از پردازنده‌ی Core i۷-۷۵۰۰U با ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. همچنین می‌توان این تبلت‌ها را با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت خریداری کرد. حتی مشخص شده که این تراشه‌ها با معماری Kaby Lake ساخته شده‌اند.

در ادامه‌ی اطلاعات گفته شده که این تبلت دوربین دوتایی خواهد داشت. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۲ مگاپیکسلی که برای نشان دادن مضامین واقعیت افزوده مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین مشخص شده که این تبلت یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی هم دارد.

بلندگوهای استریو روی این محصول قرار گرفته و سه عدد پورت USB‌ هم در اطراف آن دیده می‌شود. یک پورت USB ۳.۰ Type-A و دو عدد پورت USB ۳.۱ Type-C هم روی آن دیده می‌شود. گفته شده که باتری آن هم تا ۱۰ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد. در اطلاعات لو رفته گفته شده که این تبلت فن ندارد و لنوو برای خنک کردن آن از سیستم بدون فن استفاده کرده است که در آن لوله مسی استفاده می‌شود.

به نظر می‌رسد که بدنه‌ی این محصول از ترکیب آلومینیوم و منیزیوم ساخته شده است. حتی گفته شده که ضخامت این محصول تنها ۹ میلی‌متر خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه و قیمت این تبلت مشخص نشده؛ اما به‌ احتمال زیاد به‌زودی راهی بازار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج