۴۲۸۸۸۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

توضیح اپل درباره محدودیت رم در مک بوک پرو

مک بوک پرو های جدید اپل که از تاچ بار برخوردارند، بالاخره پس از مدت ها انتظار معرفی و عرضه شدند و علاقه مندان به لپ تاپ نیز آن را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دادند. در تعداد زیادی از این بررسی ها، انتقادهایی از اپل به چشم می خورد و مشخص است که همچنان علاقه مندان به مک بوک پرو نتوانستند به خوبی با مشخصات فنی آن ارتباط برقرار کنند.

وب سایت تک شات: مک بوک پرو های جدید اپل که از تاچ بار برخوردارند، بالاخره پس از مدت ها انتظار معرفی و عرضه شدند و علاقه مندان به لپ تاپ نیز آن را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دادند. در تعداد زیادی از این بررسی ها، انتقادهایی از اپل به چشم می خورد و مشخص است که همچنان علاقه مندان به مک بوک پرو نتوانستند به خوبی با مشخصات فنی آن ارتباط برقرار کنند.
توضیح اپل درباره محدودیت رم در مک بوک پرو

پیش تر فیل شیلر در خصوص علت حذف شیار کارت حافظه از مک بوک پروهای توضیح داده بود. این بار اما فیل شیلر در رابطه محدودیت رم ۱۶ گیگابایتی این دستگاه ها که لقب Pro را یدک می کشند صحبت کرده که البته سخنان او می تواند پاسخ بسیاری از پرسش ها را در این زمینه بدهد.

بد نیست بدانید که اپل پیش تر در پاسخ به چنین پرسشی، مصرف باتری را دلیل اصلی تصمیم این شرکت عنوان می کرد، اما با وجود کالبدشکافی های صورت گرفته از مک بوک پروهای جدید اپل، بعید به نظر می رسد این دلیل برای علاقه مندان قانع کننده باشد.

به طور خاص، شیلر در پاسخ به ایمیل بن اسلینی از مک ددی که کالبدشکافی مک بوک پرو را انجام داده و از محدودیت رم ۱۶ گیگابایتی در لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ اپل انتقاد کرده، گفته که به جز افزایش مصرف باتری، برخورداری از رم ۳۲ گیگابایتی در این دستگاه به بورد متفاوتی نیاز دارد که اگر زمانی از آن استفاده شود، دیگر فضای کافی برای قطعات دیگر مانند باتری باقی نمی ماند.

در واقع اگر اپل می خواست در این محصول خود از ۳۲ گیگابایت رم بهره بگیرد، می بایست به سراغ حافظه های DDR۴ می رفت. هرچند باید این نکته را هم در نظر گرفت که نمونه های کم مصرف این نسل از حافظه، توسط پردازنده های اینتل به کار رفته در لپ تاپ های جدید اپل پشتیبانی نمی شود. بنابراین تاثیر مطلوبی بر روی آن نمی گذاشت و کاربر تفاوتی را احساس نمی کرد.

در هر صورت مسئولان اپل بر این باورند که استفاده از چیپ های حافظه پر سرعت ۲۱۳۳ مگاهرتزی با توجه به کوچک بودن و هم چنین شارژدهی مناسب مک بوک پروهای جدید، دلیل خوبی برای محدود کردن آن ها به رم ۱۶ گیگابایتی است. البته هنوز بسیاری با این نظر اپل مخالفند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج