۴۲۸۹۰۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تذکر ۳۰ نماینده به وزرای خارجه، اطلاعات و دفاع

۳۰ نماینده مجلس در تذکری به وزرای خارجه، اطلاعات و دفاع خواستار اتخاذ تدابیری در قبال استقرار نیروهای نظامی انگلیس در منطقه شدند.

خبرگزاری ایسنا: ۳۰ نماینده مجلس در تذکری به وزرای خارجه، اطلاعات و دفاع خواستار اتخاذ تدابیری در قبال استقرار نیروهای نظامی انگلیس در منطقه شدند.

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به این شرح قرائت کرد:

علیرضا رحیمی نماینده تهران و ۲۹ نماینده دیگر به وزرای امور خارجه،‌ اطلاعات و دفاع: ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در قبال گشایش پایگاه دریایی انگلیس در بحرین و استقرار نیروهای لجستیک و نظامی انگلیس در منطقه خلیج فارس.

علی وقفچی نماینده زنجان به وزیر نیرو: تخصیص اعتبار مورد نیاز به بزرگترین پروژه شمال غرب کشور و بند انحرافی پاوه رود در بودجه ۹۶ و تسریع در اتمام پروژه.

سیدمرتضی خاتمی نماینده ماهنشان، احمد بیگدلی،‌ علی وقفچی،‌ اکبر رنجبرزاده (مجمع نمایندگان استان زنجان و همدان) به وزیر نفت: طولانی بودن دوره سرما در استان زنجان و همدان و ضرورت در نظر گرفتن معیشت مردم این خطه و افزایش زمان محاسبه یارانه ای تعرفه گاز از ۶ ماه به ۸ ماه

سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش: لزوم پاسخگویی به تذکرات و سوالات مربوطه به وزیر سابق راجع به مشکلات موجود و پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته و توجه به جابجایی مدیران ناکارآمد.

علی کرد نماینده خاش به وزیر بهداشت: توضیح علت عدم انجام مصاحبه و پذیرش پذیرفته شدگان کد ۲۱۷۰۹ رشته سلامت دهان،‌ موسسه آموزش عالی سلامت خاش در مقطع کاردانی.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری به رئیس جمهور: لزوم افزایش حقوق و مزایای کارکنان وزارت کار مطابق دیگر وزارتخانه ها و به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم حل مشکل در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شیلات شهید رجایی ساری.

محمود صادقی نماینده تهران و علی مطهری،‌ علی نجفی و سیده فاطمه حسینی نمایندگان تهران و بابل به وزیر کشور: برخورد خشونت آمیز نیروی انتظامی با تجمع کنندگان مقابل مجلس شورای اسلامی در تاریخ اول آذر ۹۵.

علی ادیانی نماینده قائمشهر به وزیر امور خارجه: لزوم تقویت دیپلماسی اقتصادی از طریق حمایت جدی از فعالیت های اقتصادی به ویژه بخش غیر دولتی و به وزیر علوم: تسریع در تکمیل اجرای نقشه جامع علمی کشور با همکاری سایر دستگاه های ذیربط و به وزیر بهداشت: تسریع در فراهم نمودن زمینه لازم برای توسعه طب سنتی و استفاده از داروها و فرآورده های طبیعی و گیاهی.

سیده فاطمه حسینی نماینده تهران، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین و اکبر رنجبر زاده نماینده اسدآباد به وزیر کشور: تصاویر نمونه هایی از افرادی که پناهگاهی ندارند و در سرمای زمستان در کنج خیابان ها آشیانه می گیرند نگران کننده است، لذا لزوم تسریع در ساماندهی کارتن خواب ها در سرمای زمستان را متذکر می شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نظربه اینکه حقوق ومزایای کارکنان وزارت کاروادارات کارنسبت به سایرادارات کوزارتخانه هاخیلی پایین وبوده وهست ومااسفانه هیچ توجهی نشده ازاقای یوسف نژاددراین خصوص تقدیروتشکرمیگردد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج