۴۲۸۹۲۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فرکی: حجت من حرف مدیرعامل باشگاه است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نتایجی که گرفته‌ ایم مورد رضایت ما نبوده است، می‌شود که عملکرد قابل قبول بهتری داشت.

خبرگزاری فارس: حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران اظهار داشت: شروع مجدد لیگ و پنج بازی تا نیم‌فصل داریم. نتایجی که گرفته‌ ایم مورد رضایت ما نبوده است. می‌شود که عملکرد قابل قبول داشت.

وی ادامه داد: به هر حال همه چیز به نتیجه برمی‌گردد و امیدوارم که در پنج بازی باقی مانده بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم اما به هر حال کار ساده‌ای نیست چرا که در لیگ هیچ بازی ساده‌ای وجود ندارد و ما باید تلاش مضاعفی کنیم تا با خوش‌شانسی و بخشی از اشتباهات که به ضرر ما تمام نشود بتوانیم نتیجه بگیریم چراکه برخی از اشتباهات داوری تاثیرگذار بود. برخی بازی‌ها، این اشتباهات به ضرر ما بود و اگر این موارد به سود ما تمام شود می‌توانیم نیم‌فصل را با شرایط بهتری به پایان برسانیم و بعد هم بتوانیم با تلاش مجدد کمبودهایمان را برطرف کنیم و نیم‌فصل دوم با شرایط بهتری ادامه دهیم. هرچند که در این بین برنامه‌های تیم ملی هم وجود دارد که به هر حال در اولویت است و امیدواریم که تیم ملی بتواند صعود راحتی به جام جهانی داشته باشد.

فرکی در مورد اینکه شایعه تغییر سرمربی تیم سایپا بارها مطرح شده و نظر شما در این مورد چیست؟ گفت: این برای چندمین بار است که این سوال پرسیده می‌شود و بهترین پاسخ را هم مدیرعامل باشگاه آقای درویش بیان کردند و بارها و بارها ایشان این صحبت را مطرح کردند و به من ارادت داشتند با این حال من تصمیم‌گیرنده نیستم و کارم را دنبال می‌کنم. البته کسی به من چیزی در این رابطه نگفته‌ است حجت ما حرف مدیرعامل است. دیروز هم ایشان به من لطف و محبت داشتند. پاسخ من هم همان صحبت مدیرعامل است. همه ما در اختیار مدیرعامل هستیم و در این رابطه چیزی به من گفته نشده است و شایعات همیشه بوده و هست.

وی در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت: بازیکن محروم نداریم اما بازیکن مصدوم داریم و نظر پزشک در این رابطه مهم است. تا آخرین لحظه کارمان را دنبال می‌ کنیم. اسامی مصدومان را هم نمی‌توانم بیان کنم اما در روزهای گذشته در مصاحبه با خبرگزاری فارس اعلام کردم که بخشی از مصدومیت بازیکنان می‌تواند علتش همین وقفه‌ها باشد و این وقفه‌ها باعث مصدومیت می‌شود و بحث من کی‌روش نبوده و نیست اما برخی از روزنامه‌ها این موضوع را به کی‌روش مربوط دانسته‌اند در حالی که من روی سخنم به سازمان لیگ و برنامه‌ریزی مسابقات بود. ما از این مسئله آسیب‌ دیده‌ایم و چند مصدوم داریم. همانطور که تیم‌های دیگر هم مصدوم دارند. با این حال ما در نهایت یک تیم هستیم و کارمان را دنبال می‌کنیم. شاید اگر برای برخی تیم‌ها چند بازیکن اصلی‌شان مصدوم شود در شرایط تیمی آنها تاثیرگذار نباشد اما برای تیم‌هایی مثل ما وضعیت فرق می‌ کند. امیدوارم بتوانیم با بهبود مصدومیت بازیکنان شرایط بهتری داشته باشیم.

فرکی در خصوص تقابلش با نفت که او خودش در این تیم مربیگری کرده و همچنین رقابت با علی دایی که روزگاری در تیم ملی شاگرد او بوده افزود: این طبیعت شغل ماست و به هر حال حس خوبی هم دارد چراکه وقتی با تیمی بازی می‌کنی که از آن خاطرات زیادی داری این مسئله خوب است. این موضوع برای من در بازی با تیم‌هایی مثل نفت، سپاهان و فولاد بازی می‌کنیم وجود دارد هرچندکه در سایر تیم‌ها هم دوستان خوبی داریم و از طرفی هم شاگردان‌مان را که می‌بینیم این برایمان خوشایند است. درباره علی دایی هم باید بگویم قبل از بحث معلم شاگردی ما به ارتباطات ودوستی‌هایی که داریم فکر می‌کنیم حتی مربیانی که شرایط سنی آنها بالاتر از من است این ارتباط خوب وجود دارد و حتی برخی از عزیزانی که در تیم ملی با آنها کار کردیم و به هر حال این خوب است تجدید خاطره می‌شود. من از دایی خاطرات خوبی دارم و او را بازیکن بزرگ و افتخار فوتبال ایران می‌دانم و قطعا همدیگر را می‌بینیم خوشحال می‌شویم. این یک رقابت ورزشی است و هر کسی وظیفه دارد برای تعهدی که دارد برای بردن رقابت کند. من از دیدن دایی خوشحال می‌شوم چون با او دوست هستم.

فرکی در مورد اینکه شنیده می‌شود مهدی ترابی بازیکن این تیم با پیشنهادهای خارجی روبرو شده و واکنش او به این پیشنهاد چیست؟ ادامه داد: بارها گفته‌ام که با اما و اگرها قضاوت نمی‌کنم و معتقدم که همیشه باید اتفاقی بیفتد و بعد درباره آن صحبت کرد. درباره وضعیت مهدی ترابی باشگاه در جریان همه چیز قرار دارد تا حالا با من موضوعی را مطرح نکردند. قطعا اگر موضوعی مطرح شود در بحث داخلی آن را پیگیر می‌شویم و به جمع‌بندی می‌رسیم. اگر صلاح برای این بازیکن و باشگاه رفتن او باشد که این موضوع را انجام می‌دهیم و مخالفتی با این بحث نداریم اما اگر بحثی حاصل نشود ما کار خودمان را می‌کنیم.

سرمربی سایپا در مورد دیدار این تیم مقابل سپاهان در جام حذفی و همچنین محل برگزاری این بازی اظهار داشت: بار قبل مدیر رسانه‌ای تیم قرعه‌ای کشید که باعث شد کیلومترها دورتر برویم! اما باید بگویم هر تصمیمی گرفته شود ما تسلیم هستیم و برای ما فرقی نمی‌کند که در جام حذفی چه اتفاقی بیفتد چراکه ما هم مثل ۷ تیم دیگر در جام حذفی این مسابقات را جدی دنبال می‌کنیم و باید بگویم از ابتدای این مسابقات کار سخت بود.حتی زمانی که با تیم بادران الف یا بادران ب بازی می‌کردیم هم کار سخت بود و حتی وقتی به مصاف تیم جوان و دونده نفت مسجد سلیمان رفتیم. حالا هم که باید با سپاهان بازی کنیم و می‌دانیم که کار سختی داریم. ما یک بار با این تیم در لیگ برتر بازی کردیم و قطعا در بازی جام حذفی همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج