جاباما
۴۲۸۹۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: مقابل سایپا بازی راحتی نداریم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل سایپا بازی راحتی پیش رو نداریم اما دنبال این هستیم که در یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا گفت: قبل از هرچیز لازم می‌دانم به شما خبرنگاران خسته نباشید گفته و آرزو می‌کنم عزاداری‌های‌تان در ایام محرم و صفر مورد قبول حق تعالی واقع شده باشد. متأسفانه روز گذشته ما یکی از عاشقان واقعی امام حسین (ع) و یارانش را از دست دادیم و من لازم می‌دانم درگذشت مرحوم سلیم موذن زاده و همچنین آیت الله اردبیلی را به همه تسلیت بگویم.

وی افزود: همچنین به رضا حقیقی بابت از دست دادن پدرش تسلیت می‌گویم. همچنین یک تسلیت به محمدامین آرام طبع می‌گویم بابت از دست دادن عمویش.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: ما فردا بازی خیلی حساسی مقابل سایپا داریم، تیم حریف از مربی بزرگی همچون حسین فرکی که استاد من بوده و زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است، استفاده می‌کند. قطعاً ما بازی راحتی پیش رو نداریم اما دنبال این هستیم که در یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم.

دایی ادامه داد: سعی می‌کنیم بازی خوبی را انجام دهیم. هدف‌مان این است که در بالای جدول بمانیم و سه امتیاز این بازی را بگیریم. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم فردا برنده این دیدار باشیم. بازی سختی را برای تیمم پیش بینی می‌کنم. سایپا همیشه تیم خوبی بوده است. به امید خدا فردا بتوانیم مقابل آنها پیروز شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما بازی‌های گذشته سایپا را دیده‌ایم. این تیم کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. به نظر من سایپا تا الان به حق خودش نرسیده است و به امید خدا بعد از باخت مقابل ما بتوانند در ادامه لیگ موفق شوند! من تیم سایپا را دوست دارم و احترام زیادی برای این تیم قائلم، اما امیدوارم در مقابل ما شکست بخورند و بعد از آن نتایج خوبی را کسب کنند. اگر شما دقت کنید این تیم تیم خوبی است که به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی رسیده است. ما نباید به هیچ عنوان مقابل سایپا غفلت کنیم و این تیم را دست‌کم بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص مشکلات مالی تیم نفت و اینکه آیا این مشکلات برطرف شده است، گفت: ما مشکلات زیادی را داریم و این مشکلات تنها مربوط به مسائل مالی نیست. اینجا نمی‌شود پاسخ این سؤال را داد. من خیلی دوست دارم این سؤالات از مدیرعامل پرسیده شود تا ببینیم کی مشکلات ما حل خواهد شد. تیم من دیروز به علت برف زیادی که آمده بود و کارهایی که باید انجام می‌شد و نشده بود، نتوانست تمرین کند. برگزاری تمرین امروزمان هم هنوز مشخص نیست. متأسفانه یکسری از مسائل باید حل شود، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

دایی راجع به حضور احمدرضا عابدزاده در تمرین تیم نفت تهران نیز خاطرنشان کرد: احمدرضا دیروز افتخار داد و به تمرین تیم ما آمد. برخلاف آنچه برخی رسانه‌ها به آن می‌پردازند، رابطه من و او خیلی خوب است. من از عابدزاده برای حضور در تمرین تیم‌مان تشکر می‌کنم. آنچه مشخص است امسال ما در بیرون از زمین فوتبال دوستان خیلی خوبی برای یکدیگر هستیم و هر کاری از دست‌مان بربیاید برای یکدیگر انجام می‌دهیم. همه می‌دانند که ما سال‌های خوبی در تیم ملی و تیم پرسپولیس در کنار هم داشتیم و مطمئناً از این به بعد هم خواهیم داشت.

وی در پایان در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند در هر دو جام داخلی مدعی باشد، گفت: مسلماً ما براساس داشته‌های‌مان سعی می‌کنیم در هر دو جام بهترین عملکرد را داشته باشیم. اینکه تا چه حد در این دو جام موفق باشیم به امکاناتمان برمی‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج