جاباما
۴۲۹۱۱۴
۵۰۴۴
۵۰۴۴
پ

«دختر» کی به خانه ها می آید؟

سعید خندق آبادی گفت: فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی هفته اول ربیع الاول (اواسط آذر ماه) توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سعید خندق آبادی گفت: فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی هفته اول ربیع الاول (اواسط آذر ماه) توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری در مورد سیاست انتخاب فیلم‌ها برای پخش در نمایش خانگی گفت: همانطور که اساس کار حوزه هنری در موسسه بهمن سبز در پخش فیلم‌ها در سینماها حمایت از سینمای خانواده است، در عرصه پخش فیلم‌ها در شبکه نمایش خانگی هم این قانون حفظ می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم‌های خانوادگی که حاشیه ندارند و از ساختار شریف و انسانی برخوردار هستند و همینطور از گیشه خوبی برخوردارند و بتوانند هزینه رایت خود را برگردانند، در موسسه هنرهای تصویری حوزه هنری قابل عرضه هستند.

خندق آبادی همچنین افزود: ما در موسسه هنرهای تصویری سوره به دنبال کسب سود نیستم؛تلاش ما بر این است که محصول به بهترین شکل در این شبکه به مخاطب عرضه شود و سرمایه اصلی آن بازگردانده شود. در واقع در این میان تهیه کننده به حقوق اصلی خود می‌رسد و ما هم تلاش می‌کنیم که فیلم‌ها با بهترین تیراژ به مخاطب توزیع شود.

وی در بخش دیگری از صحبت خود در مورد فیلم‌هایی که در این موسسه به مخاطب عرضه شده‌اند، گفت: تاکنون عناوین مختلفی از فیلم‌ها در این شبکه عرضه شده، به عبارت دقیق‌تر در سال ۹۵ مسئولیت عرضه بیست فیلم را در شبکه نمایش خانگی بر عهده داریم که تا به اینجای سال ده فیلم توسط موسسه هنرهای تصویری سوره توزیع شده که «حکایت عاشقی»، «شیر توشیر»، «عشق و جنون»، «استرداد»، «پایان خدمت»، «زاپاس»، «دربست»، «دلبری»، «ماهی سیاه کوچولو»، «هیهات» از این دست فیلم‌ها بوده‌اند.

او همچنین در مورد میزان استقبال مخاطب از فیلم‌های توزیع شده نیز گفت: به عنوان نمونه فیلم «شاهزاده روم» که استقبال خوبی از آن شده و به تیراژفروش بالایی هم دست پیدا کرد که تهیه کننده پیش بینی چنین فروش بالایی را هم نمی‌کرد، همینطور فیلم «زاپاس» که با سیصد هزار نسخه به شبکه نمایش خانگی ارائه شد و انصافا استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد.

مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره با تاکید دوباره بر اینکه فیلم‌ها در این موسسه با بالاترین تیراژ و بهترین نحوه به مخاطب عرضه می‌شود،گفت: مهمترین نکته‌ای که در مورد میزان استقبال باید به آن توجه داشت اینکه فیلمی که در سینما از آن استقبال شود در شبکه نمایش خانگی هم مورد توجه قرار می‌گیرد و بالعکس فیلمی که گیشه آن در سینماها مناسب نباشد مردم در شبکه نمایش خانگی از آن استقبال نمی‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه فیلم «زاپاس» با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده اما فیلم «دلبری» که این اواخر در این موسسه منتشر شده آمار امیدوار کننده‌ای به لحاظ جذب مخاطب نداشته است.

خندق آبادی گفت:آخرین فیلمی که از شبکه نمایش خانگی توزیع کردیم فیلم «هیهات» است که همزمان با اربعین حسینی متناسب با حال و هوای تاثیر گذار این ایام به مخاطب عرضه شد و همچنین فیلم سینمایی «دختر»به کارگردانی سید رضا میرکریمی هفته اول ربیع الاول توسط موسسه هنرهای تصویری سوره توزیع می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج