۴۲۹۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش علما به حوادث ۲۲ بهمن قم

آیت الله جواد فاضل لنکرانی و حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید ضمن تماس تلفنی با رئیس مجلس ، حوادث تلخ ۲۲ بهمن قم را محکوم کرده و از حلم و بردباری دکتر لاریجانی تجلیل کردند.

خانه ملت: آیت الله جواد فاضل لنکرانی و حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید ضمن تماس تلفنی با رئیس مجلس ، حوادث تلخ ۲۲ بهمن قم را محکوم کرده و از حلم و بردباری دکتر لاریجانی تجلیل کردند.

آیت الله جواد فاضل لنکرانی در پی هتک حرمت نسبت به حرم شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در یوم الله ۲۲ بهمن و اهانت به رئیس محترم مجلس طی تماس تلفنی با دکتر علی لاریجانی این اقدام زشت را به شدت محکوم کرد و آن را در راستای اهداف دشمنان خواند.

آیت الله جواد فاضل لنکرانی با بیان اینکه نبایستی تعدادی اندک حرمت رئیس قوه مقننه و نماینده قم را در شهر مرجعیت مورد اهانت قرار دهند، حرکت این افراد را اقدامی نادرست، شنیع و اهانت به آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در یوم الله ۲۲ بهمن عنوان کرد.

همچنین حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در تماس تلفنی با رئیس مجلس، ضمن اظهار تالم و تاثر فراوان و فاجعه بار خواندن اتفاق ۲۲ بهمن قم، اقدام افرادی را که حرمت آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و سالروز جشن بزرگ انقلاب را رعایت نکردند، منزجر کننده خواند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی همچنین از حلم و بردباری رئیس مجلس تجلیل کردند و با بیان اینکه حضرتعالی از بیت مرجعیت و روحانیت و فرزند حوزه و نماینده اول مردم قم هستید، از حوادث تلخ ۲۲ بهمن ابراز تاسف کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج