۴۲۹۱۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مشکل بیمه پیشکسوت سینمای ایران حل شد

دفترچه بیمه استاد جعفر والی، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران که به دلیل عدم اعلام پرداخت کسور بیمه ای از سوی اداره ارشاد متوقف مانده بود، صادر و مشکلات بیمه ای وی رفع شد.

خبرگزاری مهر: به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی بی غم، هنرمند تئاتر کشورمان با اعلام این خبر، گفت: خوشبختانه امروز (چهارشنبه) با حضور مدیران صندوق بازنشستگی کشوری در بیمارستان محل بستری جعفر والی، هنرمند تئاتر و سینمای کشورمان و همچنین تایید پرداخت کسور حق بیمه استاد از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشکلات بیمه ای ایشان برطرف شده است.

بی غم با قدردانی از پیگیری نهاد ریاست جمهوری و حساسیت مدیران صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به وضعیت این هنرمند فرهیخته و بازنشسته کشوری، تاکید کرد: خبری که دیروز در خبرگزاری مهر منتشر شده بود به دلیل نبود ارتباط نزدیک با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق افتاد که با پرداخت کسور حق بیمه استاد از سوی اداره ارشاد، مشکل صدور دفترچه بیمه ایشان عملاً برطرف شد.

این هنرمند کشورمان تصریح کرد: بحث قطع شدن حقوق استاد مطرح نبوده و تنها مسأله صادر نشدن دفترچه بیمه ایشان مشکل ساز شده بود.

وی وضعیت جسمانی جعفر والی را مساعد اعلام کرد و گفت: وضعیت جسمانی ایشان بسیار بهتر از گذشته شده و از نظر روحی نیز به دلیل سفر دخترشان از کانادا به ایران، روحیه خوبی دارند.

بی غم افزود: با توجه به وضعیت جسمی مساعد استاد و در صورت تایید پزشک معالج و امکان سفر، ایشان به زودی از بیمارستان ترخیص و برای ادامه معالجه به کانادا سفر می کنند. با توجه به اینکه قرار است یکی از کارهای استاد در عرصه تئاتر پس از جشنواره فجر و حدود ۱۰ بهمن ماه به روی صحنه برود، ایشان بلافاصله پس از بازگشت به کشور خود را برای صحنه تئاتر آماده می کنند.

جعفر والی، بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر ایران به دلیل ناراحتی قلبی و آلودگی هوا چند روزی است که در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج