۴۲۹۳۷۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«لبخند رخساره» کار متفاوت و جذابی است

کارگردان مجموعه تلویزیونی درحال تولید «لبخند رخساره» با ابراز رضایت از روند تصویربرداری این سریال به ما می گوید: احساس می کنم این سریال نسبت به پشت بام تهران و سریال های قبلی ام بهتر و پخته تر است.

روزنامه بانی فیلم: کارگردان مجموعه تلویزیونی درحال تولید «لبخند رخساره» با ابراز رضایت از روند تصویربرداری این سریال به ما می گوید: احساس می کنم این سریال نسبت به پشت بام تهران و سریال های قبلی ام بهتر و پخته تر است. بهرنگ توفیقی اظهار داشت: پس از بازگشت از مشهد مقدس، هم اکنون در لوکیشن های تهران مستقر هستیم و تصویربرداری در لوکیشن منزل بیژن(بهزاد فراهانی) ادامه می یابد وکامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، بهزاد فراهانی، درسا بختیاری، حمیدرضا هدایتی و مهدیه نساج مقابل دوربین خواهند رفت. او درخصوص پایان زمان اتمام پروژه افزود: در کارهایی که فیلمنامه کامل نیست و همزمان نگارش می شود قطعی نمی توان از زمان پایان کار سخن گفت. ولی گمان می کنم کا تا دو ماه دیگر به اتمام برسد.
«لبخند رخساره» کار متفاوت و جذابی است
کارگردان سریال «انقلاب زیبا» درخصوص اینکه آیا برای ادامه کار دوباره به شهرستان خواهید رفت، تصریح کرد: تا این جایی که سناریو نوشته شده، لوکیشن شهرستان نداریم ولی اگر فیلمنامه اقتضا کند دوباره به مشهد یا شهر دیگر خواهیم رفت. توفیقی با اشاره به این که سعید نعمت الله مشغول نگارش بخش های پایانی لبخند رخساره است عنوان کرد: کار از نیمه گذشته است و به زودی با تدوین سکانس هایی که در مشهد ضبط کردیم، امیر شیبان خاقانی تدوین نهایی قسمت های این مجموعه را شروع می کند. بهرنگ توفیقی درخصوص تفاوت لبخند رخساره با کارهای قبلی اش هم گفت: به دلیل اینکه این سریال هم به قلم سعید نعمت الله است از نظر نوع نگارش قطعا شباهت هایی با مجموعه پشت بام تهران خواهد داشت ولی از آنجایی که در این دوکار، در کنار سعید بودم، به تعاملات خوبی دست یافتیم و خواسته های یکدیگر را درک می کنیم.
به هیمن خاطر من احساس می کنم لبخند رخساره کاری پخته تر و بهتر نسبت به پشت بام تهران و کلا کارهای قبلی من باشد. بخش اعظم این اتفاق هم به پیش تولید و گپ و گفت هایی که من با سعید نعمت الله در جلسات کاری و فیلمنامه خوانی داشتیم، برمی گردد.کارگردان سریال «آمین» یادآور شد: به گمانم لبخند رخساره کار متفاوت و جذابی باشد اما ترجیح می دهم بعد از این که سریال پخش شد، درباره آن سخن بگویم یا قضاوت کنم اما بعد از تماشای چند قسمت از سریال که تدوین شده بود، خیلی به دلم نشست و از کار خوشم آمد و امیدوارم به دل بینندگان نیز بنشیند.

لبخند رخساره به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی بهرنگ توفیقی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در حال تولید است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج