۴۲۹۳۷۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مقابله شهرداری با خرده‌ فروشان مواد مخدر

شهرداری تهران اعلام کرده با همکاری ناجا، بخشی از بساط گستران که اقدام به خرده‌فروشی مواد مخدر و سایر جرایم می‌کنند را جمع‌آوری خواهد کرد.

خبرآنلاین: شهرداری تهران اعلام کرده با همکاری ناجا، بخشی از بساط گستران که اقدام به خرده‌فروشی مواد مخدر و سایر جرایم می‌کنند را جمع‌آوری خواهد کرد.
شهردار منطقه ۷ تهران درباره رفع مشکلاتی که مردم با بساط گستران، وانت بارهای سدمعبر کننده و سایر اخلال گران در نظم عمومی شهر دارند گفت: طرح ویژه انضباط شهری با همکاری شهرداری منطقه و نیروی انتظامی به منظور ساماندهی و رفع سد معبر و بساط گستری در معابر اصلی و شریانی منطقه هفت اجرا می شود.
سعید طلوعی با اعلام این مطلب گفت: از آنجا که تعدادی از دست فروشان و وانت بارها در معابر اصلی و فرعی منطقه اقدام به رفتار غیر متعارف داشته و این امر موجب اخلال در نظم عمومی و در نتیجه ایجاد ترافیک ، تصادف و در نهایت نارضایتی شهروندان می شود،
شهرداری این منطقه اجرای این طرح را در دستور کار خود قرار داده است.
او در ادامه توضیح داد: بعضی از بساط گستران در کنار فعالیت های خود اقدام به ارتکاب جرایم دیگر از جمله فروش مواد مخدر و... می کنند در نتیجه اجرای طرح انضباط شهری از جمله فعالیت هایی است که باید در راس اقدامات مدیریت شهری قرار گیرد.
شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه این طرح با هدف استمرار آرامش اجتماعی و انضباط شهری در معابر اجرا می شود، یادآور شد: شهرداری منطقه آمادگی کامل برای همکاری با نیروی انتظامی در ایجاد انضباط شهری و رفع سد معبر و بساط گستری را دارد تا با ایجاد آرامش در سطح شهر ؛ حقوق شهروندانی که قوانین را رعایت می کنند، حفظ شود.

او در پایان با اشاره به وجود مراکز تجاری و اداری مهم درجغرافیای این منطقه که هسته مرکزی شهر تهران را تشکیل می دهد و اعلام شناسایی نقاط سد معبر صنفی و سیار در سطح منطقه، اجرای طرح انضباط شهری به صورت موضعی و موضوعی با رویکرد مدیریت شهری را حائز اهمیت عنوان کرد و ساماندهی بساط گستران و پیش گیری از ایجاد آن را به ویژه در نقاط پر رفت و آمد را از جمله اقدامات آینده شهرداری برشمرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظور یعنی با عمده فروشان مواد مخدر کاری ندارند؟؟؟!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج