۴۲۹۴۵
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

درمان افسردگی و کاهش استرس با آسمان و پنجره مجازی کارانا

آسمان مجازی کارانا تصویری حقیقی از آسمان می باشد که با روشهای خاصی بصورت تایلهای مربع شکل تولید شده و بر روی سقف قرار می گیرد. و بعلت نورانی بودن این محصول نمایی نزدیک به واقعیت برای بیننده فراهم می سازد.این منظره طبییعی در فضای داخلی علاوه بر اینکه به زیبایی و لطافت محیط کمک می کند ؛ دارای خواص مهمی از نظر درمانی نیز می باشد

درمان افسردگی و کاهش استرس با آسمان و پنجره مجازی کارانا

همانطور که می دانید زندگی شهرنشینی و دور بودن از طبیعت تاثیرات مخربی در روحیه انسانها گذاشته و استرسهای ناشی از مشکلات اقتصادی وترافیک باعث افسردگی، عصبانیت و کاهش راندمان کاری در افراد شده است. بنا به نظریه روانشناسان با استفاده از تصاویر نورانی و طبیعی از آسمان، شکوفه و برگ درختان که آسمان مجازی کارانا نامیده می شود و نصب آن در خانه، محیط کار و فضاهای درمانی می توان این استرسها را به حداقل رسانید و افسردگی را بهبود بخشید.

بر اساس آمار دانشگاه کالیفرنیا افرادی که دچار افسردگی های مزمن همچون افسردگی پس از زایمان یا جراحی بوده اند و از آسمان مجازی در محل زندگی خود استفاده نموده اند. زمان درمان بیماری بسیار کمتری نسبت به بیمارانی که از این سیستم در محل زندگی ایشان نصب نشده سپری نموده اند . این تحقیق نشان می دهد تاثیر مشاهده آسمان مجازی در درمان این بیماری قابل توجه می باشد.

درمان افسردگی و کاهش استرس با آسمان و پنجره مجازی کارانا

آسمان مجازی کارانا تصویری حقیقی از آسمان می باشد که با روشهای خاصی بصورت تایلهای مربع شکل تولید شده و بر روی سقف قرار می گیرد. و بعلت نورانی بودن این محصول نمایی نزدیک به واقعیت برای بیننده فراهم می سازد.این منظره طبییعی در فضای داخلی علاوه بر اینکه به زیبایی و لطافت محیط کمک می کند ؛ دارای خواص مهمی از نظر درمانی نیز می باشد

برخی از مهمترین این خواص عبارتند از:

۱ - ایجاد آرامش و کاهش استرس در بیننده
2 - بالا بردن کارایی یا راندمان کاری
۳ - بالا بردن نشاط و روحیه بیمار
4 - بالا بردن آستانه عصبانیت و خستگی در افراد

پنجره مجازی کارانا :

با استفاده از تصاویر طبیعت در یک فریم زیبا متناسب با معماری داخلی فضا می توان بر روی دیوار پنجره مجازی را نصب نمود .پنجره مجازی کارانا در ابعاد مختلف تولید می شود و یکی از ویزگیهای آن استفاده از لنزهای مخصوص کارانا می باشد که کمک می کند تا در ضخامت 8 ساخته شود . LED میلیمتر یک صفحه روشن با منبع نوری ، پنجره مجازی کارانا بعلت مصرف برق ناچیز و عدم اشغال فضا جایگاه ویزه ای در دکوراسیون داخلی بخود اختصاص داده است و در بسیاری از پروژه های درمانی ,مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

کارانا؛ برند بین المللی محصولات و خدمات شرکت بوده که دارای گواهی ثبت جهانی برند و اختراع در کشور سوئیس و همچنین در کشور ایران می باشد . کارانا در کنار سایر برندهای معتبر جهانی یکی از معتبر ترین برندهای مطرح در زمینه خدمات مهندسی و محصولات دکوراسیون و نمای ساختمانی است

چرا یکی از ویِژگیهای محصولات شرکت کارانا کیفیت بسیار بالای تصاویر و واقعی بودن آنهاست ؟

ما برای ساختن آسمان مجازی کارانا از عکسهای مخصوص استفاده می کنیم . این عکسها با دوربینهای کاملا حرفه ای و استفاده از لنزهای قوی مخصوص عکسبرداری می شوند .گاها برای تهیه عکس لازم است روزها در کوه و دشت رانندگی کنیم و یا به سفرهای کوتاه و بلند هوایی برویم و نتیجه آن یک یا دو سه عکس انتخابی از میان هزاران فریم عکسبرداری شده می باشد و برای همین قیمت عکسهای ما بسیار زیاد بوده و جزو سرمایه های شرکت به حساب می آیند. چاپ تصویر آسمان مجازی نیز برای خود ماجرایی دارد چون ما برای چاپ تصاویر خود مجبور هستیم از فیلمهای مخصوص آسمان مجازی که فقط یک کمپانی امریکایی تولیدکننده آن می باشد استفاده کنیم تا شما از دیدن تصاویر آسمان مجازی لذت ببرید .با وجود تحریمها و قیمتهای روزافزون ارز خارجی تهیه این فیلمها ؛ پروسه ای زمان بر و پر هزینه می باشد اما برای کار با کیفیت در سطح بین الملل می بایست بهترین متریال مورد استفاده قرار گیرد. تمام کارهای ذکر شده اولین قدم تولید آسمان مجازی را تشکیل می دهد و گام بعدی تایل بندی و آماده سازی محصولات می باشد که در کارخانه کارانا بانجام می رسد .

آیا محصول مشابه دیگری در جهان یا ایران وجود دارد؟؟

بله باید این نکته را متذکر شوم که تنها کارخانه های معتبر در سطح جهان که دارای برند رسمی بوده و محصولاتشان مورد تائید و کمپانی کارانا می باشند و تنها این دو برند درسطح جهان دارای skyfactory قرار گرفته است کمپانی امریکایی اسکای فکتوری شناسنامه و هویت بین المللی بوده و هرگونه محصول مشابه دیگر اعم از چینی یا ایرانی تقلبی محسوب می شوند و مشتریان حتما می بایست این آگاهی را داشته باشند که قبل از خرید از اصالت کالا و خدمات مطمئن شوند . البته میان کمپانی ما و کمپانی امریکایی در بسیاری از موارد رقابت وجود دارد لیکن هر دو شرکت بعنوان رقیب تخصصی و حرفه ای به یکدیگر در سطح بین الملل احترام می گذاریم واین رقابت سالم را موجب رشد و بالاتر رفتن سطح کیفی کالا و خدمات می دانیم اما در عین حال هیچگونه رابطه تجاری یا نمایندگی بین ما وجود ندارد.

آیا کارانا دفاتر و شعبی در کشورهای دیگر دایر نموده است؟

تا کنون خیر ؛ البته درحال رایزنی برای افتتاح دفتر تجاری خود در یکی از کشورهای همسایه هستیم که بنا به مصالح شرکت نام نمی برم . درحال حاضر دفتر مرکزی و کارخانه در تهران می باشد و درحال اعطای نمایندگی فروش به سراسر ایران می باشیم


تلفن تماس: 22575109-22575047 , 22656234-22656233

درمان افسردگی و کاهش استرس با آسمان و پنجره مجازی کارانا

جهت مشاوره و اعطای نمایندگی : 09123351660 ,09123582231

نمایشگاه دائمی : تهران، خیابان پاسداران، گلستان 7 (کریمیان)، پلاک 26، واحد1

karana2011@gmail.com www.karana.ir

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج