۴۲۹۴۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اطمینان آمریکا به برزیل برای تجارت با ایران

رودریگو آزِرِدو» از مقام های ارشد وزارت خارجه برزیل در امور تجارت روز چهارشنبه گفت که وزارت خزانه داری آمریکا هفته گذشته به بانک های برزیلی برای امنیت تامین اعتبار قرارداد های تجاری با ایران اطمینان داده است.

خبرگزاری ایرنا: رودریگو آزِرِدو» از مقام های ارشد وزارت خارجه برزیل در امور تجارت روز چهارشنبه گفت که وزارت خزانه داری آمریکا هفته گذشته به بانک های برزیلی برای امنیت تامین اعتبار قرارداد های تجاری با ایران اطمینان داده است.
وی گفت که بانک های برزیلی با وجود لغو تحریم ها همچنان نگران بودند که تجارت با ایران برای آنها پیامد های قهری آمریکا را به دنبال داشته باشد.
آزردو ادامه داد : بانک ها از این هراس داشتند که بانک های آمریکایی و اروپایی با قطع خطوط اعتباری خود به این موضوع واکنش نشان دهند.
رویترز می نویسد : انتظار می رود که این دیدگاه پس از دیدار هفته گذشته مقام های وزارت خزانه داری آمریکا با مدیران بزرگ ترین بانک های برزیلی تغییر کند.
مقام های آمریکایی بر اساس این گزارش به بانک های برزیلی اطمینان داده اند که تراکنش های مالی با دلار یا دیگر ارزها تا زمانی که نظام بانکی آمریکا یا شرکت های تحت تحریم ایرانی را دخیل نکند، بدون مانع است.
آزردو در ادامه صحبت های خود گفت : این اطمینان بخشی توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا (اوفک) می تواند طرح افزایش سطح تجارت ایران و برزیل از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در سال گذشته میلادی به پنج میلیارد دلار در سال های پیش رو را تسهیل کند.

«امبرائر» سومین شرکت بزرگ سازنده هواپیماهای تجاری در دنیا و «مارکوپولو اس.ای» یک شرکت مطرح سازنده اتوبوس از جمله خواستاران انعقاد قرارداد با ایران هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج