۴۲۹۵۷۳
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

اعتراض «ناسور» به پخش تیزر در ماهواره

دست‌اندرکاران تولید انیمیشن «ناسور»، با انتشار متنی نسبت به "پخش غیرقانونی" تیزرهای این انیمیشن از "شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نظام" اعتراض کردند.

خبرگزاری ایسنا: دست‌اندرکاران تولید انیمیشن «ناسور»، با انتشار متنی نسبت به "پخش غیرقانونی" تیزرهای این انیمیشن از "شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نظام" اعتراض کردند.

در متن این "بیانیه" آمده است:

«بسمه‌تعالی

در حالی‌که سینمای ارزشمند ایران این روزها مخاطبان خود را در گیشه پیدا کرده است و استقبال مردم هنردوست از فیلم‌های ارزشمند روی پرده نشان از ارتباط سالم مخاطب با سینماست، بار دیگر شبکه‌ ماهواره‌ای «جم» با هدف مخدوش کردن آرامش سینمای ایران اقدام به پخش غیرمجاز و غیرقانونی تیزرهای تبلیغاتی تعدادی از فیلم‌های روی پرده کرده است.

این شبکه در راستای شیطنت‌های خود به تازگی با استفاده از تبلیغات انیمیشن عاشورایی «ناسور» که در رسانه‌های رسمی کشور منتشر شده، تیزرهای این اثر دینی را هم به طور غیرقانونی پخش می‌کند.

دست‌اندرکاران تولید انیمیشن عاشورایی «ناسور» ضمن محفوظ دانستن حق شکایت قانونی از این حرکت جم، تأکید دارند که این فیلم هیچ نیازی به تبلیغات شبکه‌های معاند نظام ندارد و مردم فهیم ایران با استفاده از تبلیغات پخش‌شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران، رسانه‌های رسمی کشور و تبلیغات شهری از جزئیات اکران این انیمیشن عاشورایی مطلع شده و می‌شوند.

جا دارد بار دیگر مراتب قدردانی خود را از همکاری رسانه‌های رسمی کشور بویژه رسانه‌ ملی، در معرفی این تولید ملی که با موضوع مبارزه‌ حضرت اباعبدلله حسین (ع) در کربلا ساخته شده است، اعلام داریم».

«ناسور» انیمیشنی سینمایی است که توسط کیانوش دالوند کارگردانی و توسط داریوش دالوند تهیه‌شده است. این انیمیشن از هشتم آبان در تعدادی از سینماهای کشور اکران شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      مگه شبکه ماهواره ای جم تی وی بیکاره تبلیغ فیل های ایرانی رو نشون بده پول میگیره به سفارش کارگردان و تهیه کننده پخش میکنه ....اینا همش حرفه که غیر قانونی پخش شده ...خیال میکنن مردم ......

    • علیرضا

      یعنی شبکه جم مجانی تبلیغ می کنه؟ مگه ميشه؟ میگه داریم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج