جاباما
۴۲۹۶۴۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آیت الله شبیری زنجانی :

آیت‌الله موسوی در خیلی از حوادث ساکت نبود

آیت الله شبیری زنجانی، آیت الله موسوی اردبیلی را دارای عواطف قوی دانست و گفت: همین عواطف قوی و احساساتی که داشتند باعث می‌شد در برخی مواقع اعلام نظر کنند. در خیلی از حوادثی که اتفاق می افتاد ایشان اعلام موضع می کرد و ساکت نبود.

پایگاه خبری انتخاب: حضرت آیت الله العظمی موسی شبیری زنجانی با ابراز تاسف شدید از رحلت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی و ثلمه‌ای که از به سبب ارتحال این عالم فقید بر جهان اسلام وارد شده، به توصیف شخصیت دوست و رفیق قدیمی‌خود پرداخت و گفت: ایشان مورد توجه آقای خوئی بودند.

این مرجع تقلید ضمن تسلیت ارتحال آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، درباره مدت آشنائی خود با آن فقید سعید، اظهار داشت: سالی که آیت الله العظمی بروجردی وارد قم شد ایشان هم وارد قم شدند و من ۷۲ سال قمری است که با ایشان رفاقت دارم.

او قدرت تفکر و سرعت انتقال آیت الله موسوی اردبیلی را ممتاز خوانده و افزود: کسانی که با ایشان تماس داشتند همه بر قدرت استعدادشان صحه می‌گذاشتند. ایشان از نظر ذکاء و قوت فکر و سرعت انتقال جزء انسانهای درجه یکی بودند که من تاکنون دیده‌ام.

به نوشته شفقنا، آیت الله شبیری زنجانی خاطرنشان کرد: با افراد زیادی که بحث می‌کردم، بحث‌های آنها برایم قابل استفاده نبود اما ایشان از نوادری بود که من از بحث‌هایش استفاده می‌کردم.

او، آیت الله موسوی اردبیلی را دارای عواطف قوی دانست و گفت: همین عواطف قوی و احساساتی که داشتند باعث می‌شد در برخی مواقع اعلام نظر کنند. در خیلی از حوادثی که اتفاق می افتاد ایشان اعلام موضع می کرد و ساکت نبود.

این مرجع تقلید در این گفتگو به تماس تلفنی خود با فرزند آیت الله العظمی موسوی اردبیلی اشاره کرد و گفت: وقتی که متوجه شدیم ایشان بستری شده اند با پسرشان تماس گرفته و جویای حالشان شدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه

    • حامی

      خدایش بیامززد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج