۴۲۹۸۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونی: رسانه‌ها از کاه کوه می‌سازند

کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد پاسخ رسانه‌هایی را که در چند وقت اخیر بارها از او انتقاد کرده‌اند، داد و شایعه بی‌انضباطی اخیرش را هم تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم: وین رونی شب گذشته (پنجشنبه) در پیروزی ۴ بر صفر منچستریونایتد برابر فاینورد در لیگ اروپا یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود، چون نه تنها یک گل زد بلکه یک گل هم برای خوان ماتا ساخت. او که در این بازی رکورد رود فن‌نیستلروی را برای ثبت بیشترین گل در رقابت‌های اروپایی در منچستریونایتد شکست، در پایان این بازی بار دیگر با سؤالات جنجالی خبرنگارانی مواجه شد که می‌خواستند از صحت و سقم شایعه اخیر مبنی بر حضور کاپیتان تیم ملی انگلیس در یک مراسم عروسی و نوشیدن مشروبات الکلی در آن مراسم، اطمینان حاصل کنند.

داستان جنجالی حضور رونی در مراسم عروسی به گزارشی مربوط می‌شود که نشریه سان چندی پیش منتشر کرد و رونی را در حالتی غیرعادی به دلیل افراط در مصرف مشروبات الکلی نشان می‌داد. سان ادعا کرد که رونی در هتل محل اقامت تیم ملی انگلیس در یک مراسم عروسی شرکت کرده است و در آن مراسم مشروبات الکلی مصرف کرده است. وین رونی اما دعای سان را کذب و آن را شرم‌آور دانست.

رونی در پاسخ به این سؤال که آیا موفقیتش در بازی برابر فاینورد به خاطر جنجال‌های اخیر، برای او خاص‌تر شده است، به شبکه BT Sport گفت: خیر من فکر می‌کنم که تمام این داستان‌ها را مردمی مانند خود شما خبرنگاران که دارید چنین سؤالی از من می‌پرسید، ساخته‌اند. من فکر می‌کنم که رسانه‌ها دارند از کاه کوه می‌سازند. من واقعاً می‌گویم که حتی پایم را هم در آن عروسی نگذاشته‌ام و اینکه شما بعد از چنین پیروزی ارزشمندی برای تیم ما هنوز دارید درباره آن موضوع حرف می‌زنید، شرم‌آور است.

رونی در ادامه از پیروزی قاطع تیمش برابر فاینورد که این تیم را در آستانه صعود به مرحله حدفی لیگ اروپا قرار داد ابراز خرسندی کرد و گفت: پیروزی مهمی کسب کردیم. خوشحالم که چهار گل زدیم. گل دوم را که زدیم کار حریف را یکسره کردیم. ما باید این کار را انجام می‌دادیم، چون وقتی نتیجه یک بر صفر است، هیچ چیز مشخص نیست. گلزنی برای منچستریونایتد حس فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین من راضی‌ام و مطمئنم که بازی‌های بهتر از این در انتظارمان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج