۴۳۰۰۵۲
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پورمختار:‌ نیاز باشد آخوندی را استیضاح می‌کنیم

نماینده مجلس با بیان اینکه وزیر راه باید پاسخگوی حادثه برخورد قطارهای مسافربری باشد، گفت: نیاز باشد آخوندی را استیضاح می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با ابراز تسلیت به خانواده‌های کشته شدگان برخورد دو قطار مسافربری، خواستار پاسخگویی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این زمینه شد.

وی با بیان اینکه حادثه برخورد دو قطار مسافربری اتفاقی تلخ و بسیار تأسف‌برانگیز است، اظهار داشت: جمع زیادی از هموطنان عزیزمان در این حادثه کشته شدند که این نشان دهنده وجود ضعف‌های جدی در مدیریت راه‌آهن کشور دارد.

«مدیریت قطارها کار دشواری نیست؛ زمانی که یک قطار در ایستگاهی توقف کرده می‌توان با اطلاع‌رسانی از برخورد قطاری با قطار دیگر جلوگیری کرد یا در زمان حرکت قطارها می‌توان با مدیریت مانع برخورد قطارها شد»

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نهم با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس به راحتی از کنار این اتفاق نخواهند گذشت، تصریح کرد: توقع داریم آقای رئیس‌جمهور که در زمان لغو سخنرانی آقایی علم عزا به دست می‌گیرد در این زمینه نیز ورود کرده و با مسببین برخورد کنند.

پورمختار با تأکید بر اینکه به زودی طی نشستی از وزیر راه و شهرسازی پاسخ خواهیم خواست، خاطر نشان کرد: اگر پاسخ‌ها قانع‌کننده نباشد، نمایندگان ابزارهایی مانند استیضاح در دست خواهند داشت، زیرا ما نمی‌توانیم در زمانی که پای حقوق ملت به میان می‌آید با کسی مماشات کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      یکی به پور مختاری بگه شاید خودت هم بیرون کردیم ..دست پیش میگیری که پس نیفتی

    • بدون نام

      اقای روحانی حالا باید شرمسار باشی که پسرخاله بنده به اتفاق خانمش برای ماه عسل بسمت مشهد میرفتن که این بلای خانمانسوز سرمان امد. خدا لعنتت کند با این دولت کثیف و بی تدبیرت. با اون وزیر عوضیت. ..

    • بدون نام

      اقای پور مختار شما اگه مقصر واقعی را به مردم معرفی کنید لطف بزرگی در حق مردم کردین نمیخواد الکی بحث استیضاح را جلو بکشی و مردم را گمراه کنی

    • کرمی

      بانهایت تاسٔف ازصعف مدیریت هروز شاهد پرپرش دن تعداید یادی از هم وطنان عزیزماهستیم .خدا به بامنده های جان باختگان صبرجلیل و اجر عظیم عطا کند واز با عث وبانی این بی مسولیتی نگدرد

    • سکوت

      با احمدی نژاد کم مماشات نکردی !

    • بدون نام

      خود وزیر باید مردانگی کند و استعفا بدهد.

    • بدون نام

      چرا این حرفها رو به مدیران ایران خوردو و سایپا نمیزنید که روزانه چندین نفر رو به کام مرگ میکشن..با تولید ماشینهای از رده خارجشون...برا اونا هم اینحور زبون بکشید خوبه.والا..تا حالا که تعداد مصدومان وتلفات این اتفاق مشخص نشده که بخوان دنبال مقصرش بگردن..

    • بدون نام

      باید منتظر بود ودید.

    • بدون نام

      آخوندی باید استعفا بده

    • بدون نام

      آخوندی شیفته قدرته استعفا نمیده . تنها راه استیضاح اوست ، دفعه قبل که استیضاح شد گریه کرد و با التماس به وزارت بازگشت اما اینبار دیگه رفتنیه .

    • سلطان زاده

      نیاز هست لطفا عمل کنید نه حرف وشعار مردم دیگه ازدست شماها خسته شده اند تاکی میخواهید فقط حرافی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج