جاباما
۴۳۰۰۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

روسیه: ما مانع حمله داعش به اروپا شدیم

روسیه اعلام کرد: اگر نظامیان روسی برای سرکوب داعش و دیگر گروههای تروریستی با سوریه همکاری نمی کردند، اکنون کشورهای اتحادیه اروپا شاهد حمله و جنگ افروزی داعش بودند و بر خود می لرزیدند.

خبرگزاری ایسنا: روسیه اعلام کرد: اگر نظامیان روسی برای سرکوب داعش و دیگر گروههای تروریستی با سوریه همکاری نمی کردند، اکنون کشورهای اتحادیه اروپا شاهد حمله و جنگ افروزی داعش بودند و بر خود می لرزیدند.
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اعلام این موضوع، گفت: اگر حمایت های نظامی روسیه از سوریه و ضربه های وارده به داعش نبود، اکنون حمله های وحشیانه تروریست ها اروپا را فراگرفته بود و غرب باید ترس و وحشت را تجربه می کرد.
وی در نشست خبری خود که عصر پنجشنبه برگزار شد، افزود: دولت آلمان ادعا کرده که از حمله های نظامیان سوری به شهر حلب شوکه شده است و باز هم روسیه را به دلیل همکاری ضدتروریستی با سوریه مورد انتقاد قرار داده است.

مقام روسی اظهار کرد: ش. زایبرت سخنگوی دولت آلمان گفته است که بدون حمایت های گسترده روسیه، سوریه نمی توانست جنگ علیه مردم این کشور به راه بیاندازد.

زاخارووا خطاب به مقام آلمانی گفت: واقعا بدون حمله های گسترده نظامی روسیه، جامعه پیشرفته و مترقی به ویژه آلمان از ترس برخورد می لرزید و از عمال وحشیانه داعش که سوریه را اشغال کرده و به اروپا می رسید، وحشت زده می شد ولی اکنون به جای سپاسگزاری از مسکو انتقاد می کنید.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پایان تاکید کرد: دیگر در آن شرایط عملیات تروریستی فردی در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی مطرح نبود، بلکه تندروها جنگی تمام عیار را در اتحادیه اروپا به راه می انداختند.

گروه کشورهای اردوگاه غربی-عربی ضدسوری به پیشگامی آمریکا از حدود شش سال پیش با راهبرد سرنگونی حکومت بشار اسد و حمایت های گسترده، سبب تشکیل و سازماندهی دهها گروه تروریستی بین المللی از جمله داعش و جبهه النصره و آغاز جنگ شهرها در سوریه شدند که دامنه آن نیز عراق را شامل شد، جان دهها هزار غیرنظامی به ویژه زنان و کودکان را گرفت و به ویرانی بسیاری از شهرهای این دو کشور منجر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج