۴۳۰۱۵۵
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

داعش از خط قرمز ما عبور كرده است

حادثه تروريستي عليه زايرين حسيني در حله عراق و شهيد و مجروح شدن عده‌اي از هموطنان گرامي و همچنين اتباعي از كشورهاي ديگر تاثر و تامل هر مسلمان و هر انسان آزاده را بر‌مي‌انگيزاند.

محمد کاظمی در اعتماد نوشت: حادثه تروريستي عليه زايرين حسيني در حله عراق و شهيد و مجروح شدن عده‌اي از هموطنان گرامي و همچنين اتباعي از كشورهاي ديگر تاثر و تامل هر مسلمان و هر انسان آزاده را بر‌مي‌انگيزاند.
زيارت‌كنندگاني كه با اعتقاد و شوق مذهبي خويش فرسنگ‌ها راه پيموده‌اند تا انگيزه‌هاي دروني و معنوي خويش را برآورده سازند در هيچ مكتب انساني و الهي واقعي نه تنها مستوجب جرح و قتل نيستند كه بايد اكرام شوند و از امنيت كامل برخوردار باشند. از داعش خون آشامي كه كوچك‌ترين معيارهاي اخلاقي و انساني و مذهبي را بر‌نمي‌تابد انتظاري نيست، انتظار از جهاني است كه دور يا نزديك، مستقيم يا غيرمستقيم در به وجود آوردن يك گروه تبهكار و وحشي سهيم بوده و بعضا به اين سهم خود اعتراف هم كرده است. هنوز موج محكوميت اين حادثه آنچنان كه بايد در جهان مشاهده نشده است و دولت‌ها حتي ابراز همدردي با ملت ايران نكرده‌اند.
اين چه جهاني است كه اگر يك گروه در فرانسه يا بلژيك دست به ترور و خشونت بزند همه دولت‌ها يكپارچه فرياد بر‌مي‌آورند و محكوم مي‌كنند ولي اگر همين گروه عده‌اي از زايران ايراني و افغاني را به بدترين و وحشيانه‌ترين وجه به شهادت برساند صدايي برنمي‌آيد و فضايي در جهان درست نمي‌شود! مگر قربانيان تروريسم با هم فرق مي‌كنند و مگر خون قربانيان اروپايي رنگين‌تر است؟
مسلما كشتن انسان‌هاي بي‌گناه در هر گوشه از جهان محكوم است ولي تفاوتي كه برخي از مدعيان حقوق بشر در اين ميان براي قربانيان تروريسم قايل مي‌شوند خود فاجعه جداگانه‌اي است كه بايد به آن پرداخت وعوارض سنگين آن براي بشريت را بر شمرد. بي‌ترديد يكي از عوامل پيدايش و رشد تروريسم در همين برخورد‌هاي دوگانه است و تا اجماع جهاني براي برخورد با هر گونه تروريسم در هر نوع و شكلش پديد نيايد نه تنها ترور و كشتار در جهان ريشه كن نمي‌شود كه هر آن از سويي و از زاويه‌اي سر بر مي‌آورد و فاجعه مي‌آفريند.
اما صرف نظر از اين عيب و نقص بزرگ جهاني در بر‌خورد با تروريسم، ما به عنوان ملت ايران كه صدمات جبران‌ناپذيري از اين پديده شوم ضد انساني خورده‌ايم نبايد به اميد استمداد دنيا بنشينيم و از تجهيز و آمادگي و اقدام لازم خود غفلت كنيم. در اجتماع عظيمي چون راهپيمايي اربعين حسيني تاكنون امنيت لازم حاصل آمده بود ولي به هر حال حادثه غم بار حله به وقوع پيوست و ضرورت دقت و تامل و تمركز بيشتر را گوشزد كرد. ما ضمن اينكه بايد اقدامات امنيتي پيرامون همه اتباع كشور در هركجا كه هستند را تشديد كنيم حق داريم عليه هر گروه تروريستي كه از خطوط قرمز ما عبور كند جدا وارد عمل شويم و مرگ محتوم‌شان را تسريع بخشيم.

اينك گروه د‌اعش از خط قرمزي كه بارها مسوولان ما مشخص و اعلام كرد‌ه بود‌ند‌ عبور كرد‌ه است و بايد‌ منتظر مشت آهنين ملت ايران باشد‌. اينك د‌ولت عراق هم موظف است كه راه‌هاي فيزيكي و حقوقي براي انتقام سخت ايران عليه گروه وحشي د‌اعش را باز كند‌. تاكنون د‌ولت و ملت عراق به‌خوبي د‌ريافته‌اند‌ كه ايرانيان صد‌يق‌ترين ياور آنان د‌ر برخورد‌ با د‌اعش هستند‌ و افزون بر آن اهد‌اف مشترك و نزد‌يك د‌ر ريشه كن كرد‌ن اين غد‌ه سرطاني د‌ارند‌. ما د‌ر حال حاضر بيش از پيش مشروعيت برخورد‌ شد‌يد‌ با د‌اعش خصوصا د‌ر عراق را به د‌ست آورد‌ه‌ايم و نبايد‌ بگذاريم موضوع مشمول مرور زمان شود‌ و اين افعي خد‌اي ناكرد‌ه د‌ر جاي د‌يگري هم نيش شومش را به جان‌مان فرو كند‌. مسلما ملت ايران د‌ر اين راه پشتيبان قاطع فرزند‌ان خود‌ د‌ر نيروهاي مسلح هستند‌ و انتظار د‌ارند‌ پتكي بر سرد‌اعش فرود‌‌ آيد‌ و التيام زخم حاد‌ثه حله د‌ر عراق باشد‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از برادران سپاه و ارتش در خواست میکنیم که داعش را با خاک برابر کنند..خدا قوت رزمندگان

    • کارگر

      احسنت به این قلم و تفکر پشت آن. هر چه گفتید دقیقا حق بود.

    • بدون نام

      امیدوارم نیروهای مسلح انتقام خون شهدای حله روازداعش خونخواربگیرن

    • بدون نام

      شمایی که کامنت ها رو نمیذارید یعنی برای مخاطبتون احترام قائل نیستید وآزادی بیان رو ازش گرفتید.

    • بدون نام

      حله نزدیک مهرانه عنقریبه برسن کوت وبعد مهران اولین جای ورودشون جنوب غرب وغربه ونقاط سنی نشین مرزی مطمئنا میان رد خور نداره چون مشتی حیوانند که جونشون براشون مهم نیست وکسیکه هدفش حمله انتحاریه خیلی خیلی خطر ناکه چون براشون فرقی نمی کنه که تو ایست بازرسی کمربندشرو منفجر کنه یا اتوبوس یا هر جاییکه فکرشو کنی ی پدیده خیلی عجیبه وغیر قابل کنترل

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه عناثر وهابیت خبیث وشجره ملعونه رو

    • اسفندیار بهادرپور

      اگر بعضی از دوستان کاسه از اش داغ تر دخالت نکنند بچه بسیجی ما ظرف چند روز ریشه این از خدا بیخبر آن را از روی زمین خواهد کند فقط منتظر امر رهبریم انشاءالله انتقام برادران و خواهران را خواهیم گرفت

    • رضا

      ما همه ملت ایران اماده ایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج