۴۳۰۱۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماشین سازی؛ باشگاهی برای باختن و پاسخ ندادن!

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در یازده هفته لیگ برتر ۶ شکست متوالی داشته و مدیرعامل این باشگاه نایب رئیس یک فدراسیون ورزشی هم هست.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ماشین‌سازی یکی از قدیمی‌ترین و پرهوادارترین تیم‌های فوتبال تبریز در این فصل به لیگ برتر صعود کرد تا نویدبخش روزهای خوبی برای فوتبال تبریز باشد. هرچند این باشگاه در ابتدای حضورش در لیگ برتر با مشکلاتی مثل نداشتن ورزشگاه خانگی هم مواجه بود ولی آنچه باعث شد که ماشین‌سازی در پایان هفته یازدهم آخرین تیم جدول لیگ باشد نداشتن ورزشگاه یا کمبود امکاناتی مثل نداشتن دوش در زمین تمرین نبود! هرچند رسول خطیبی همیشه از این بابت گلایه داشت و سرماخوردگی و حتی مصدومیت بازیکنان تیمش را به نداشتن دوش در محل تمرین ربط داد! با این حال تیمی که بازیکنان اسم و رسم‌داری مثل پیام صادقیان، محمد نصرتی، آندرانیک تیموریان و یک دروازه‌بان لالیگایی جذب کرده نباید به خاطر نداشتن دوش ۶ هفته شکست بخورد و یک امتیاز هم نگیرد.

در این تیم شاید مشکلات دیگری به جز نبود دوش! وجود داشته باشد مشکلاتی که باعث شد سعید دقیقی و سیدجلال رافخایی دو مهاجم این تیم در اوایل لیگ قراردادشان را با ماشین‌سازی فسخ کنند. بعد از چند هفته ناکامی در لیگ برتر زمزمه تغییر رسول خطیبی به گوش رسید ولی هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه داد و از سرمربی تیم حمایت کرد!

مدیرعامل باشگاه میرمعصوم سهرابی ۹۰ درصد اوقات در رسانه‌ها حضور ندارد و فقط حضورش در رسانه‌ها در حوزه فوتبال اختصاص به انتشار عکس یادگاری با ستاره‌هایی مثل اندرانیک تیموریان هنگام عقد قرارداد خلاصه می‌شود. سهرابی البته مدیر پرمشغله‌ای است که به جز مدیریت یک باشگاه لیگ برتری نایب رئیس فدراسیون هاکی هم هست! یا این مدیر خیلی توانمند است که می‌تواند همزمان دو پست مهم مدیریتی در ورزش ایران را راهبری و هدایت کند یا اینکه حضورش در باشگاه ماشین‌سازی به عنوان مدیرعامل خیلی جدی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج