جاباما
۴۳۰۲۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آخرین اخبار از تولیدات سینمای ایران

در تازه‌ترین اخبار مربوط به تولیدات سینمای ایران، مشخص شده که فیلمبرداری سه فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» تهمینه میلانی، «خانه کاغذی» مهدی صباغ زاده و «زیر سقف دودی» پوران درخشنده به پایان رسیده است. از سوی دیگری خسرو معصومی کارگردان «کار کثیف» به تازگی پدرام شریفی را برای بازی در این فیلم انتخاب کرده است.

خبرگزاری فارس: در تازه‌ترین اخبار مربوط به تولیدات سینمای ایران، مشخص شده که فیلمبرداری سه فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» تهمینه میلانی، «خانه کاغذی» مهدی صباغ زاده و «زیر سقف دودی» پوران درخشنده به پایان رسیده است. از سوی دیگری خسرو معصومی کارگردان «کار کثیف» به تازگی پدرام شریفی را برای بازی در این فیلم انتخاب کرده است.
آخرین اخبار از تولیدات سینمای ایران

فیلمبرداری «ملی و راه‌های نرفته‌اش» تمام شد

تهمینه میلانی از اواخر مهرماه فیلمبرداری «ملی و راه‌های نرفته‌اش» را با بازی ماهور الوند، میلاد کیمرام، ستاره اسکندری، افسر اسدی، سارا خوئینی‌ها و جمشید هاشم پور آغاز کرد و فیلمبرداری این فیلم را دیروز به پایان رسانده است. آخرین ساخته تهمینه میلانی که تهیه کنندگی آن را محمد نیک بین بر عهده دارد، در چشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درخواهد آمد.

«خانه کاغذی» تمام شد

بیست و یکمین فیلم مهدی صباغ زاده با نام «خانه کاغذی» که در آن پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ستاره اسکندری و... به ایفای نقش می‌پردازند، به تازگی به پایان رسیده است. تهیه کنندگی این فیلم را تینا پاکروان به عهده دارد و قرار است برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید.

فیلمبرداری فیلم پوران درخشنده به انتها رسید

پوران درخشنده که قرار است امسال با فیلم «زیر سقف دودی» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حاضر شود، بعد از نزدیک به سه ماه فیلمبرداری، تصویربرداری آخرین ساخته خود را به پایان رساند. در «زیر سقف دودی» مریلا زارعی، فرهاد اصلانی و بهنوش طباطبایی به ایفای نقش می‌پردازند.

«بیست‌و‌یک‌ روز بعد» همچنان در مرحله فیلمبرداری

فیلمبرداری «بیست و یک روز بعد» اولین فیلم سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان در اطراف تهران ادامه دارد و تاکنون بیش از ۷۵ درصد فیلمبرداری آن با مدیریت علیرضا برازنده انجام شده است. گروه تولید این‌روزها به لوکیشن داخلی یک کلوب بازی در وردآورد تهران رسیده‌اند. داستان «بیست و یک روز بعد» درباره زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می‌شود، سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی نویسندگان این فیلم هستند.

اخیرا تدوین این فیلم نیز که نخستین محصول سینمایی باشگاه فیلم سوره توسط محمدرضا مویینی آغاز شده است. ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی از بازیگران این فیلم هستند.

«آپاندیس» در آخرین مراحل فنی

فیلم سینمایی «آپاندیس» اولین ساخته حسین نمازی به تهیه‌کنندگی مقصود جباری در آخرین مراحل فنی به سر می‌برد. خدابخش تدوین را بر عهده داشته و همچنین صداگذاری فیلم را آرش قاسمی انجام داده و پیام آزادی موسیقی فیلم را در دورتموند آلمان ساخته است. این فیلم روزهای پایانی مراحل اصلاح رنگ خود را در استودیو نور با مدیریت اوژن سید اشرفی پشت سر می‌گذارد. این فیلم فرم حضور در جشنواره فجر را پر کرده است و از بازیگران آن می‌توان به آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مو منی، محمدعلی کیانی، مرتضی علی عباس میرزایی، صحرا اسد الهی، سیمون سیمونیان اشاره کرد.

پدرام شریفی در «کار کثیف»

خسرو معصومی به تازگی از به پایان رسیدن پیش تولید فیلم سینمایی «کار کثیف» تا پایان آذرماه خبر داده است، به گفته این کارگردان حضور پدرام شریفی در این فیلم قطعی شده است. این فیلم به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است. معصومی همچنین درباره دیگر جزئیات فیلم گفته است: «محل فیلمبرداری فیلم سینمایی «کار کثیف» هم در ایران و هم در کشور ترکیه خواهد بود. ۴۵ روز فیلمبرداری‌مان در ایران به طول می‌انجامد و بعد به ترکیه خواهیم رفت که به دلیل زمان فیلمبرداری که در زمستان و هوای سرد است نمی‌توانم زمان دقیقی از فیلمبرداری در آنجا بدهم. تلاش‌مان این است که بلافاصله بعد از اتمام پیش تولید در اوایل دی‌ماه وارد مرحله فیلمبرداری شویم و بتوانیم کارمان را پیش ببریم.»

به گفته او این فیلم برای جشنواره سال آینده خود را آماده می‌کند، معصومی همچنین درباره داستان این فیلم گفته است: «شاهد خانواده‌ای هستیم که به صورت زمینی و ماشین به سمت مرز بازرگان می‌روند تا وارد ترکیه شوند، تا اینکه به استانبول می‌رسند و ۱۰ روز نیز در آنجا هستند و موضوع کلی فیلم درباره مهاجرت است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج