جاباما
۴۳۰۳۰۹
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

روشن: تنها راه استقلال، حمایت از منصوریان است

پیشکسوت استقلال ضمن انتقاد از وضعیت این تیم، تنها راه حل خروج آبی‌ها از شرایط موجود را حمایت از منصوریان عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا: حسن روشن در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به تساوی استقلال و گسترش فولاد چیست، گفت: چند وقتی است که با خودم عهد کرده‌ام درباره استقلال صحبت نکنم. این‌گونه راحت‌ترم چون اگر حرفی بزنم برخی‌ها ناراحت می‌شوند. عده‌ای هم می‌گویند که روشن با همه مخالف است. مردم خودشان متوجه همه چیز هستند و من همین که بتوانم جلوی خودم را بگیرم و چیزی نگویم هنر کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش استقلال باید چه کند تا از این شرایط خارج شود، عنوان کرد: دو سال پیش قرار بود کمیته فنی‌ای تشکیل شود و من به همراه آقایان جباری، معینی، پورحیدری و کردنوری در آن حاضر باشیم. آن زمان نظر ما بر این بود که مربی خارجی بزرگ در راس کار قرار گیرد و همان زمان ها بود که برانکو به پرسپولیس آمده بود. او ۵-۶ سال در ایران کار کرده بود و شرایط را می‌شناخت. البته پرسپولیس هم دچار مشکل می‌شود چون برانکو هم مربی بزرگی نیست. اگر بزرگ بود که بیکار نبود و بلافاصله به پرسپولیس نمی‌آمد. در کل می‌خواهم بگویم که آن موقع حرف ما را گوش ندادند و همان زمان گفتم اگر منصوریان بیاید می‌سوزد و آن موقع نفت تهران نگذاشت او به استقلال بیاید. استقلال سرمربی بزرگ خارجی می‌خواهد و البته این به این معنا نیست که منصوریان فرد کوچکی است.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در حال حاضر چاره‌ای جز حمایت از منصوریان وجود ندارد. بازهم دم هواداران استقلال گرم که از او حمایت می‌کنند. الان خدای مربیان خارجی را هم به ایران بیاوریم نمی‌تواند کاری کند و اگر مشکل حل شدنی باشد، تنها خود منصوریان می‌تواند آن را حل کند. به هرحال تیم او جوان است و یک بخشی از مشکلش نبودن کمیته فنی در استقلال است. اگر کمیته فنی در استقلال بود حتما کسی مثل آندو را به استقلال می‌آورد تا وسط زمین را جمع کند. منصوریان باید چند نفر به تیمش اضافه کند و مشکلات را با آنها تقسیم کند تا کار سبک‌تر شود.

روشن در پایان ادامه داد: وقتی ما آکادمی نداریم، مشکلاتمان دو چندان است. یک آکادمی خوب سالی ۵ بازیکن به تیم اصلی می دهد. چرا طالب‌لو علیه استقلال حرف نمی‌زد؟ دلیلش ساده بود. او از جنس استقلال بود ولی برخی بازیکنان می‌دانیم که دلبستگی‌ای به استقلال یا پرسپولیس ندارند و تنها به فکر پولشان هستند. استقلال باید بچه‌های خودش را تربیت کند. در کل با این وضعیت فعلی، باید منصوریان را حمایت کرد و مطمئنم با کمک هواداران و اراداه خودش می‌توان مشکلات را حل کرد هرچند که لازم است او کمی دور و بر تیمش را شلوغ کند و از هم فکری افراد بیشتری بهره ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      خجالت هم خوب چیزی هس
      ادب هم خوب چیزی هس
      برانکو مربی بزرگی نیست یعنی چی اینکه میگین اگه مربی بزرگی بود به پرسپولیس نمی آمد یعنی چی یعنی پرسپولیس تیم بزرگی نیس
      یه خورده ...ر داشته باشین موقع صحبت البته از آقای روشن هم بعید نیس چون ایشون استقلال هم تیم بزرگی نمی دونن چه برسه پرسپولیس

    • بدون نام

      آقای روشن بعنوان یک پیشکسوت باید شخصیت فوتبالیتو حفظ کنی این چرت و پرتها در شان شما نیس حالا که استقلال نتیجه نمیگیره میخواین پرسپولیسم وارد حاشیه کنین متاسفم به اون یارویی که اومده با شما مصاحبه کرده شما به استراحت بپردازین لطفا

    • بدون نام

      این روشن کی رو قبول داره!!؟؟؟
      فقط انتقاد میکنه!!!
      ... الان منصوریانو قبول داره. چون گند زده بهذاستقلال.

    • بدون نام

      لطفا فقط در حیطه خودتون و تیمتون حرف بزن و منصوریان را با برانکو و استقلال رو با پرسپولیس ، مقایسه نکن .چون نه تو ونه منصوریان و نه تیمتون قابل قیاس با برانکو و پرسپولیس نیستید.

    • بدون نام

      اولا لنگی در حد استقلال نیست‌نه برعکسش.دوما تمام بدبختی‌ها‌ازاین مربی الکی استقلال‌که لنگی‌ها‌اینجوری دم دراوردن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج