جاباما
۴۳۰۳۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کاربران اندروید صادق ترند یا ios؟

در چند سال اخیر که سیستم عامل های اندروید و iOS به بازار عرضه شده است همیشه جدال و رقابت بین کاربران این دو سیستم عامل وجود داشته است. اما این بار این جدال بر سر موضوع تازه ای است.

وب سایت کلیک: در چند سال اخیر که سیستم عامل های اندروید و iOS به بازار عرضه شده است همیشه جدال و رقابت بین کاربران این دو سیستم عامل وجود داشته است. اما این بار این جدال بر سر موضوع تازه ای است. دانشمندان با مطالعه پاسخ ها یی که این کاربران به سوالات آن ها داده اند به این نتیجه رسیده اند که کاربران اندروید نسبت به کاربران iOS صادق تر هستند.
کاربران اندروید صادق ترند یا ios؟

کاربران گوشی های هوشمند با سیستم عامل های مختلف وقتی می خواهند مزیت های گوشی خود را نسبت به گوشی های دیگر نشان دهند معمولا چیزهای مثل قطعات سخت افزاری گوشی، سیستم عامل حتی صفحه نمایش و موارد این چنینی را مقایسه می کنند. اما مطالعه جدیدی در این زمان نشان می دهد انتخاب تلفن همراه می تواند وابستگی زیادی به شخصیت کاربر داشته باشد و شاید بتوان خصوصیات شخصیتی افراد را از روی نوع گوشی تلفن همراه آن ها تشخیص داد. از جمله نتایج جالب این آزمایش این است که کاربران گوشی های آیفون نسبت به کاربران گوشی های با سیستم عامل اندروید کم تر صادق اند.

نتایج این مطالعه این مطالعه که توسط دانشجویان دانشگاه لینکلن و دانشگاه لانکاستر انگلستان انجام شده است خصوصیات و صفات شخصیتی جالبی در مورد کاربران گوشی های آیفون و گوشی های اندرویدی را نشان داده است. در بخشی از این مطالعه ۵۳۰ نفر با سوالاتی در خصوص گوشی و همچنینی زندگی فردی آن ها از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۱۶ مصاحبه شده است. محققان این مطالعه می گویند که بعد از انجام این مصاحبه ها آن ها دریافته اند که دارندگان گوشی های آیفون که بیشتر زنان و جوانان هستند تمایل بیشتری دارند تا از گوشی خود به عنوان ابزاری برای نشان دادن موقعیت و رفاه اجتماعی خود استفاده کنند. همچنینی این محققان به نتایج جالب و قابل توجهی توسط این مطالعه دست یافته اند که البته برخی از این نتایج قابل پیش بینی بوده است.

یکی از تفاوت های شخصیتی کلیدی در میان دارندگان گوشی های آیفون و دارندگان گوشی های اندرویدی میزان صداقت و انسان دوستی بوده است. در واقع میزان صداقت و انسان دوستی در بین دارندگان گوشی های اندرویدی در درجه بالاتری از این میزان در دارندگان گوشی های آیفون بوده است.

با کمک نتایج این مطالعه دانشمندان و محققان قادر خواهند بود مدل های احتمالی طراحی کنند که بتواند از روی شخصیت افراد نوع تلفن همراه آن ها را حدس بزنند. در واقع این مدل های احتمالی می تواند بر اساس پاسخ شرکت کنندگان در این مطالعه طراحی شود و می تواند گفت نتیجه حدسیات از روی این مدل ها تا ۷۰ درصد صحیحی باشد.

هرچند تشخیص واکنش های رفتاری کاربران از روی نوع تلفن همراه و یا بر عکس موضوعی قابل بحث است اما نتایج این مطالعه می تواند به نوبه خود جالب و قابل توجه باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج