۴۳۰۳۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دایی: مشکلات نفت فقط غیر فنی است

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتورسازی از هر نظر وضعیت‌شان عالی است و امکانات‌شان قابل مقایسه با ما نیست.

خبرگزاری تسنیم: محمد دایی با ابراز خوشحالی از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: خوشبختانه اوضاع فنی تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و در بازی آخر خود هم توانستیم تیم پر مهره و شایسته سایپا را با نتیجه خوب شکست دهیم.

وی با بیان اینکه جایگاه سایپا برازنده این تیم نیست، افزود: سایپا تیم باشخصیت و ریشه‌داری است که انصافاً هم خوب فوتبال بازی می‌کند و واقعاً جایگاه این تیم در رده دهم جدول نیست. با این حال بازیکنان ما فوتبال بهتری را نسبت به حریف ارائه دادند و حتی می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری بازی را ببریم.

مربی نفت تهران در واکنش به اظهارات بازیکنان و مربیان تیم نفت مبنی بر اینکه داور به اشتباه برای تیم نفت اعلام پنالتی کرد، یادآور شد: من از صحنه خطا دور بودم و قضاوت در اعلام خطای پنالتی را به کارشناسان واگذار می‌کنم. جدا از این مسئله تیم ما بازی بهتری را نسبت به سایپا ارائه داد و نزدیک به هفت هشت موقعیت گل داشتیم که فقط دو بار از آنها استفاده مناسب کردیم.

دایی در پاسخ به این پرسش که «آیا تیمش توان مقابله با مدعیان اصلی قهرمانی از جمله تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی را دارد یا نه؟»، عنوان کرد: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین جایگاه را در جدول داشته باشیم، اما واقعیت این است که در چند پست با کمبود مهره مواجه هستیم و وضعیت باشگاه هم این اجازه را نمی‌دهد تا بتوانیم بازیکنی جذب کنیم. ما مجبوریم با همین نفرات راه‌مان را ادامه دهیم و مسلماً کار سختی برای حفظ این جایگاهی که داریم پیش روی‌مان خواهد بود.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود مالکان باشگاه نفت توقع کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از تیم‌شان دارند، گفت: تیم‌های بالای جدول از لحاظ امکانات و اوضاع مالی اصلاً با ما قابل مقایسه نیستند و از این نظر در وضعیت ایده‌آلی به سر می‌برند. ما هم اگر دنبال سهمیه هستیم باید کم‌وکاستی‌های خود را برطرف کنیم. در حال حاضر اوضاع فنی تیم ما خیلی خوب است، اما وضعیت غیرفنی‌مان اصلاً ایده‌آل نیست و اگر قرار باشد این وضعیت ادامه پیدا کند صددرصد در ادامه راه از نظر فنی هم با مشکل برخورد خواهیم کرد.

مربی نفت تهران با تأکید بر اینکه فصل پیش هم چنین وضعیتی را در تیم صبای قم تجربه کردند، خاطرنشان کرد: ما فصل پیش در حالی که ۱۰ روز قبل از آغاز فصل تیم صبا را بسته بودیم دیدید که در نیم فصل اول خیلی خوب نتیجه گرفتیم اما در ادامه راه مشکلات غیر فنی اجازه نداد به خواسته‌مان که کسب سهمیه آسیا بود برسیم. هر چند که در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار گرفتیم. در این فصل هم انتظار‌مان این است که به خواسته‌های کادرفنی و بازیکنان توجه شود و با حل مشکلات غیر فنی بتوانیم راه موفقیت‌آمیزمان را ادامه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج