۴۳۰۳۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عباس زاده: پرسپوليس زندگي من است

نساجی با وجود مشکلات عدیده ولی همچنان در معرفی اقای گل لیگ يك پیشرو است.

بانک ورزش: نساجی با وجود مشکلات عدیده ولی همچنان در معرفی اقای گل لیگ يك پیشرو است. محمد عباس زاده که در همین تیم چهره و به پرسپولیس راه یافته بود بعد از دوری یک ساله از فوتبال دوباره به نساجی بازگشت و در حال حاضر با ۹ گل زده تا اینجای کار عنوان اقای گلی لیگ ازادگان را از آن خود کرده است. مهاجم سابق پرسپوليس می گوید، می دانم زمانی که در پرسپولیس بودم اشتباهاتی داشتم اما اگر یک بار دیگر این فرصت به من داده شود بدون شک تنها به تمرین و مسابقه فکر می کنم.

از وضعیت نساجی برای خوانندگان بانك ورزش بگویید.

نساجی به هیچ عنوان حال و روز خوبی ندارد. این از بازیکنان که اعتصاب کرده و در تمرینات و بازی ها شرکت نمی کنند و آن هم از مسئولین که اصلا توجهی به شرایط تیم ندارند. واقعا نمی دانیم چه اتفاقی در اینده قرار است بیفتد، نه بزرگی و نه مسوولی. واقعا تیم تنهای تنها است.

گویا با کمک هواداران نساجی به اراک اعزام شد، برای بازی با فولاد چه می کنید؟

قبل از بازی با الومینیوم من در باشگاه حضور داشتم و با چشم دیدم که سرپرست تیم با چه سختی و تماس با هواداران پول سفر را جور کرد که خداراشکر با یک امتیاز به خانه برگشتیم. البته این را هم بگویم که ساعت ۴ صبح روز بازی به اراک رسیدیم واصلا استراحتی که یک ورزشکار برای روز بازی نیاز دارد انجام ندادیم. برای بازی مقابل یزد هم خداراشکر می کنم که باید در خانه خود به مصاف فولادی ها برویم، چون حداقلش این است كه می توانیم در منزل خود چیزی بخوریم و استراحت کرده و روز بازی به استادیوم برویم.

من به عنوان کاپیتان نساجی واقعا نمی دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد و آیا کسی پیگیر مشکلات باشگاه است یا خیر؟

باتوجه به اعتصاب بازیکنان فکر می کنید شنبه تمرین نساجی برگزار شود؟

واقعا نمی دانم که آیا بازیکنان می خواهند تمرین کنند یا خیر ولی من به عنوان سرباز نساجی اگر بگویند تمرین هست چه بازیکن و مربی باشد و چه نباشد به محل تمرین و بازی می‌روم، ولی با این وضعیت نمی توان کار کرد.

با توجه به مشکلاتی که نساجی با اعلام عدم تیمداری پرهام داشت، آیا با استعفای ابراهیمی نساجی بیشتر دچار حاشیه نشد؟

خب بله، مالک باشگاه که چند بار گفته بودند دیگر قصد تیمداری ندارند و تکلیفشان مشخص است، بعداز آن چند نفر آمدند و گفتند می خواهیم تیم را بخریم ولی دیگر خبری نشد، سپس به دیدار استاندار رفتیم که قول هایی دادند ولی باز هم عملی نشد، اقای ابراهیمی هم که چند روز است استعفا داده و خبری از ایشان نیست و هیچ کس جوابگوی بازیکنان نیست.

در استانداری چه قولی به شما داده شد؟

گفتند اگر شرایط تیم به همین منوال باشد تیم را زیر مجموعه استانداری می بریم ولی اوضاع‌مان همان است و از استانداری هم خبری نشد.

اعتصاب بازیکنان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

ببینید بازیکنان با احتساب جام حذفی ۱۴ هفته بازی کرده اند و حق دارند که دنبال طلبشان باشند ولی از دو بازیکن تیم چیزهایی شنیدم که واقعا از بیان آن ها خجالت می کشم. روزی که به تمرین رفتم اصلا نمی دانستم اینها کجا بازی کرده‌اند و نامشان چیست ولی حالا برای ما بزرگ تیم شده اند و میخواهند برای ما تصمیم بگیرند.

گویا بعداز بازی با اراک از طرف یکی از همین بازیکنان مورد حمله لفظي هم قرار گرفتید؟

نه، کسی همچین جراتی که ندارد که به من حمله کند ولی خوب کاری انجام داده اند که به عنوان کاپیتان، اصلا دوست ندارم آنها را در محل تمرین ببینم. جالب است بدانید چون در نساجی دو بازی به صورت یار ثابت وارد زمین شده اند فکر کرده اند گنده شده‌اند. من از همین جا به انها می گویم برای ما ادای ادم بزرگ ها را در نیاورند و از مسوولین باشگاه می خواهم تصمیم اساسی برای انها بگیرند. آنها بايد بدانند نساجي تيم بزرگي است و آدم‌هاي بزرگي در آن بازي كرده‌اند.

در ابتدای فصل با نفت آبادان به توافق رسیدی ولی به یکباره سر از نساجی در آوردی.

بله در ابتدای فصل مسوولان نفت با سردار رویانیان تماس گرفتند و از او خواستند با من صحبت کند که با سلام و صلوات به ابادان بروم. با توجه به وضعیت خانوادگی‌ام دوست ندارم از قائم شهر خیلی دور باشم و در شهرستان بازی کنم ولی با توجه به اینکه اقای دست نشان و سردار رویانیان با من تماس گرفتند به آبادان رفتم تا قراردادم را نهایی کنم ولی به یکباره همه چیز تغییر کرد و گفتند مشکل قلبی داری! من گفتم مشکل قلبی در تست پزشکی مشخص می شود ولی آنها قبول نکردند از من تست بگیرند. البته همه این ها را به فال نیک می گیرم چون باعث شد به نساجی بازگردم و دوباره از این تیم چهره شوم. حالا هم چند پیشنهاد خوب لیگ برتری دارم که به موقع در مورد آنها حرف می زنم، این تنها بهانه آبادانی ها بود تا مبلغ قرار دادم را کم کنند، كه من زيربار نرفتم.

طی مصاحبه ای از مهدی طارمی حمایت کردید.

بله، من همواره از طارمی حمایت کرده ام زیرا من با مهدی هم بازی بوده ام و بدون اغراق او در حال حاضر بهترین مهاجم ایران است. من هم مهاجم نوک بازی می کنم و در برخی بازی ها راحت ترین توپ ها را به گل تبدیل نمی کنم و در برخی روز ها سخترین توپ ها را گل می کنم. هوادارن پرسپولیس به یاد روز هایی بیفتند که با گل های مهدی چه امتیاز های حساسی را بدست آوردند، حالا هم یکی دو بازی است که توپ هایش به گل تبدل نمی شود از آنها می خواهم تا پشت مهدی باشند و از او حمایت کنند تا به روزهای خوبش بازگردد.

گویا هواداران پرسپولیس در صفحه اینستاگرامتان از شما خواستند تا به پرسپولیس باز گردید.

بله، آنها همیشه به من لطف دارند حتی همین حالا که با شما حرف می زنم هم برایم پیام می آید. از قبل هم همينطور بوده و در این یکی دو روزه بیشتر شده است. من همیشه گفته ام که بزرگترین آرزویم بازگشت دوباره به پرسپولیس است. هر بازیکنی آرزویش حضور در بهترین تیم ایران است ولی اینجا دیگر دست من نیست و نظر آقاي برانکو که همواره گفته ام از دانش فنی بسیار بالایی برخوردار است، شرط است. از طرفي همه مي‌دانند كه پرسپوليس زندگي من است و نمي‌توانم اين موضوع را كتمان كنم.

درصورت پیشنهاد پرسپولیس می توانید از نساجی جدا شوید؟

من قراردادم با نساجی طوری بسته شده که اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم یا اگر مبلغی از قراردادم را دریافت نکنم می توانم یک طرفه آن را فسخ کنم ولی واقعا در این برهه زمانی به چیزی جز موفقیت نساجی فکر نمی کنم. این درست است كه پرسپوليس را عاشقانه دوست دارم ولی نساجی را هم خیلی دوست دارم چون از این تیم چهره شده ام ولی پرسپولیس هم نامی است که نمی شود به راحتی از آن عبور کرد و آرزوی هرکسی بازی در این تیم است. حكايت من با نساجي و پرسپوليس، حكايت يك دل و دو دلبر است! شما كه مي‌دانيد من در یک خانواده سطح پایین متولد شده ام واصلا وضعیت مالی خوبی نداریم. در نساجی هم که اوضاع ما را می بینید. قطعا هر وقت پيشنهادي برسد بهترين تصميم ممكن را مي‌گيرم، كه به سود هر سه باشد، يعني من، نساجي و پرسپوليس.

آیا به حضور در جام جهانی ۲۰۲۰ هم فکر می کنید؟

بله انسان به امید زنده است و اگر شرایط حضورم در لیگ برتر فراهم شود شک نکنید که تمام تلاشم را بکار می گیرم تا به عنوان نماینده قائم شهر در جام جهانی حضور داشته باشم. روزی که می خواستم به لیگ یک برگردم خیلی ها می گفتند عباس زاده تمام شده است و نمی تواند به لیگ برتر بازگردد ولی حالا که می بینید چند گل زده ام و چند پیشنهاد لیگ برتری خوب دارم. پس اگر خدا بخواهد هر اتفاق غیر ممکنی، ممکن می شود.

زمانی که در پرسپولیس حضور داشتید حواشی زیادی در اطرافتان دیده می شد.

بله ولی شما ببینید در آن موقع سنم خیلی پایین بود و پختگی حالا را نداشتم. یک‌سری اتفاقات افتاد که دچار حاشیه شدم و خودم به آنها اعتراف می کنم. خیلی پشیمانم و البته همیشه گفته‌ام خیلی از آقایان باعث شدند تا من به این روز دچار شوم که تا آخر عمر نمی بخشم‌شان ولی اگر دوباره چنین شانسی به من داده شود مطمئن باشید فقط به فکر تمرین و بازی هستم و دیگر آن اشتباهات را تکرار نخوام کرد.

حرف پایانی.

از مسوولین می خواهم از نساجی حمایت کنند واقعا این تیم حیف است. به نظرمن اگر از این تیم حمایت شود به راحتی به لیگ برتر می رسد. واقعا نساجی این توان را دارد و حیف است بخاطر مشکلات مالی از صعود به لیگ برتر باز بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج