۴۳۰۴۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ونگر: ویلشیر باید وفاداری خود را نشان بدهد

مربی فرانسوی توپچی‌ها در مورد هافبک جوان خود اظهار کرد: ویلشیر باید با تمدید قرارداد، وفاداری خود را نشان دهد. او در اینجا بزرگ شده و مرد آرسنال است.

خبرگزاری فارس: جک ویلشیر از سن ۸ سالگی یادگیری فوتبال را از این تیم آغاز و سال ۲۰۰۸ به تیم اصلی راه پیدا کرد. وی که فصل ۲۰۰۹ به تیم بولتون قرض داده شد تابستان امسال نیز به دلیل کمبود وقت بازی به تیم بورنموث رفت.

در حالی که ۱۲ ماه از قرارداد این جوان مستعد باقی مانده ونگر اظهار داشت: جک باید قرارداد خود را تمدید کرده و وفاداری خود را نشان دهد. او باید تصمیمی عاقلانه گرفته و تنها به مسائل مالی فکر نکند. من به او شانس بازی ندادم زیرا که بازیکنان بهتر از او زیاد بودند. این غیرمنصفانه بود.

وی با بیان اینکه از سختی‌های تمدید قرارداد ویلشیر خبر دارد گفت: این انتقال قرضی یک توافق بود. او باید به مانند استیون جرارد وفاداری خود را به این باشگاه نشان دهد.

مربی فرانسوی تصریح کرد: اگر جک تیم دیگری را انتخاب کرد به تصمیم احترام خواهم گذاشت. در دنیای حرفه‌ای هر کس به جایی که دوستش دارد خواهد رفت. اما احساسم به من می‌گوید که باید با آرسنال تمدید کند زیرا که وی یک مرد توپچی است.

ونگر در مورد خرید تابستان خود که ۳۴ میلیون نیز هزینه کرد گفت: ژاکا نیازمند زمان است تا با سیستم سازگار و هماهنگ شود. من اطمینان دارم که او بازیکن خوبی خواهد شد.

مربی ۶۷ ساله آرسنال که بیستمین سال خود را در لندن می‌گذراند ادامه داد: تیری آنری که اسطوره باشگاه شد در ابتدای راه نیمکت نشین بود. طرفداران همواره علاقه‌مند به خرید ستاره هستند اما متوجه نخواهند بود که یک مربی باید از ۱۱ نفر آنها استفاده کند. من واقعا ناراحت می‌شوم وقتی ۱۱ نفر دیگر شانس بازی پیدا نمی‌کنند اما وقتی پای رقابت وسط است باید بهترین را انتخاب کنی.

تیم آرسنال در هفته سیزدهم لیگ جزیره فردا عصر میزبان بورنموث خواهد بود. طی توافق ۲ باشگاه جک ویلشیر که به صورت قرضی به این تیم پیوسته نباید در این جدال حضور پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج