جاباما
۴۳۰۹۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برنامه سینمایی جدید تلویزیون؛ «سینما دو» رقیب «هفت» می شود؟

از پنج‌شنبه ۱۱ آذرماه قرار است برنامه سینمایی دیگری به نام «سینما دو» از تلویزیون روی آنتن رود که از شبکه دو پخش خواهد شد. اجرای این برنامه را محمد خراعی بر عهده خواهد داشت و منتقد و کارشناس این برنامه نیز جواد طوسی است.

وب‌سایت آی سینما: از پنج‌شنبه ۱۱ آذرماه قرار است برنامه سینمایی دیگری به نام «سینما دو» از تلویزیون روی آنتن رود که از شبکه دو پخش خواهد شد. اجرای این برنامه را محمد خراعی بر عهده خواهد داشت و منتقد و کارشناس این برنامه نیز جواد طوسی است.
برنامه سینمایی جدید تلویزیون؛ «سینما دو» رقیب «هفت» می شود؟
طوسی در گفت‌وگو با آما سمت‌وسوی این برنامه را متفاوت از برنامه‌ »هفت» می‌داند که این‌روزها از شبکه سوم سیما با اجرای بهروز افخمی پخش می‌شود.

برنامه «سینما دو» به کارگردانی حمیدرضا معدنچی و تهیه‌کنندگی عباس یداللهی قرار است از 11 آذرماه هر پنج‌شنبه بعد از خبر 22:30 از شبکه دو پخش شود و رویکرد آن نیز بیشتر «بررسی سینمای اجتماعی ایران با نگاهی جامعه‌ شناسانه» خواهد بود، همچنین در بخش‌های دیگر «سینما دو» به تازه‌های سینمای ایران در هفته پرداخته می‌شود.

مجری کارشناس این برنامه محمد خزاعی است که دبیری جشنواره فیلم فجر و جشنواره مقاومت را در کارنامه دارد و منتقد و کارشناس ثابت این برنامه سینمایی نیز جواد طوسی است. به همین دلیل با طوسی تماس گرفتیم تا جزئیات بیشتری از برنامه سینمایی جدید صداوسیما به دست‌ آوریم؛ این منتقد در گفت‌وگو با آی سینما درباره «سینما دو» می‌گوید: «سمت‌وسوی این برنامه با «هفت» متفاوت است، از طرفی اهداف شبکه دوی سیما هم با شبکه سه متفاوت است، این شبکه بیشتر شبکه خانواده‌هاست و پرداختن به روابط و مناسبات اجتماعی در آن پررنگ‌تر است.»

از نظر طوسی هر برنامه سینمایی الزاما نسخه‌ای از برنامه «هفت» نیست: «این برنامه هم در چارچوب خودش حرکت می‌کند و با تاکید بر خانواده و این نوع مخاطبان ساخته خواهد شد، موضوع اصلی آن سینماست که وجهه اجتماعی سینما مورد نظر است.»

البته طوسی ارائه اطلاعات بیشتر را به تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه موکول کرد که به همین دلیل با عباس یداللهی تهیه‌کننده این برنامه تماس گرفتیم که حاضر به توضیحات بیشتری در این‌باره نشد.

در برنامه «سینما دو» قرار است اصناف سینمایی نیز حضور داشته باشند و اولین قسمت از این برنامه به آثار نرگس آبیار به ویژه «شیار 143» و آخرین ساخته او «نفس» اختصاص خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج