جاباما
۴۳۰۹۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی آرسنال - بورنموث

دو تیم آرسنال و بورنموث، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم آرسنال و بورنموث، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. توپ‌چی ها که از ابتدای فصل در فرم خوبی قرار داشتند، در چند بازی اخیر دچار تزلزل شده اند و۳ تساوی پیاپی به ثبت رسانده اند. با این حال، این سه تساوی مقابل تیم‌های قدرتمند یونایتد، تاتنهام و پاری سن ژرمن بوده که با توجه به قدرت رقبا، می‌توان این نتایج را توجیه نمود. آرسنال پس از انجام بازی‌های روز گذشته لیگ برتر در رده چهارم قرار دارد و هر نتیجه ای که در این دیدار نیز به ثبت برسد، تغییری در جایگاه آنها به وجود نخواهد آورد ولی در صورت پیروزی، فاصله ۳ امتیازی آنها با چلسی صدرنشین حفظ خواهد شد.

بورنموث نیز با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۲ بازی در رده ی دهم جدول قرار گرفته و عملکرد نسبتا خوبی در این فصل تا به اینجا داشته است. آنها در ۵ بازی اخیرشان ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ تساوی به ثبت رسانده اند که تساوی به دیدار مقابل تاتنهام بازمی‌گردد. آرسنال در هر ۳ تقابلی که با تیم بورنموث داشته به پیروزی رسیده، ۷ گل به ثمر رسانده و گلی دریافت نکرده است. مسوت اوزیل روی ۳ گل از ۴ گل فصل گذشته آرسنال مقابل بورنموث نقش داشت. او دو گل زد و یک پاس گل نیز به ثبت رساند.

مرته ساکر، ولبک، آکچام، چرز، بیرین و کازورلا به این بازی نخواهند رسید. در آن سو، کوک و اسمیت به علت مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند. همچنین جک ویلشر نیز به علت بندی که در قراردادش ثبت شده، حق حضور مقابل آرسنال را ندارد.

ترکیب احتمالی
پیش بازی آرسنال - بورنموث
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج