۴۳۱۰۹۱
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

کالبد شکافی علت سانحه بالگرد در مازندران

عملیات امداد ونجات با یافتن اجساد پنج کشته حادثه سقوط بالگرد بر فراز دریای خزر پایان یافت و تیم فنی برای بررسی علت این سانحه وارد منطقه شد.

خبرگزاری ایرنا: عملیات امداد ونجات با یافتن اجساد پنج کشته حادثه سقوط بالگرد بر فراز دریای خزر پایان یافت و تیم فنی برای بررسی علت این سانحه وارد منطقه شد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران گفت که با پیدا شدن اجساد پنج کشته سانحه سقوط بالگرد بر فراز دریای خزرعملیات امداد و نجات پایان یافت. علیرضا یونسی روز یکشنبه افزود: اجساد کشته شدگان این حادثه پس از بیرون آوردن از آب، برای تشریفات قانونی به پزشکی قانونی استان انتقال داده می شود. به گفته وی تمام افراد کشته شده در این حادثه از نیروهای غیربومی بودند.
معاون استاندارمازندران اظهارداشت : این بالگرد بامداد روز یکشنبه برای انتقال یکی از کارشناسان سکوی امیرکبیر که دچار سکته قلبی شد به منطقه اعزام شد. یونسی افزود : بنا بر تشخیص پزشک معالج در سکوی امیر کبیربیمار نیاز به انتقال به مرکز مجهزتری را داشت و با درخواست شیفت شب ، بالگرد از شرکت طرف قرارداد به منطقه اعزام شد.
وی اضافه کرد: بالگرد پس از سوار کردن بیمار و برخاستن ،در فاصله حدود ۸۰۰ متری محل سکوی امیرکبیر برفراز دریای خزر سقوط کرد و چهارنفر عضو گروه پروازی بالگرد و کارمند بیمار، شرکت نفت خزر کشته شدند.

وی در مورد علت سقوط این بالگرد نیز گفت که باید پس از بررسی کارشناسانه از جعبه سیاه، علت سقوط بالگرد از سوی کارشناسان مشخص شود.

یک فروند بالگرد متعلق به شرکت یاس ایر که طرف قرارداد شرکت نفت خزر بود، بامداد امروز برفراز دریای خزر سقوط کرد و هر پنج سرنشین این بالگرد کشته شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا ها بعد از سی سال خدمت و بازنشستگی باید دوباره برن با هلیکوپتر های ناامن روسی پرواز کنن.خداوند رحمت کنه این برادران بازنشسته ارتشی رو.

    • بدون نام

      ارتشی نه برادر.سپاهی بودن.خدارحمتشون کنه.

    • مشد حسین اقا

      قسمت اون کارمند نفت این بود که بمیره حالا چه ناراحتی قلبی یا سقوط هواپیما عزراعیل اومده بود که با خودش ببره حالا تنهایی نرفت بادوستای جدید رفتش

    • علی مهربان

      ارتشی یا سپاهی فرقی نمی کند اینان زحمت کشان این مرز وبومند خدا وند به حق عظمت این شبها رحمتشان کند وبه خانوادهها یشان صبر عنایت کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج