۴۳۱۱۸۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اکران «خوب، بد، جلف» عقب افتاد

«خوب، بد، جلف» اولین ساخته پیمان قاسم‌خانی قرار بود بعد از دهه اول محرم روی پرده رود، اما این اتفاق رخ نداد و با این‌که سروصدایی هم از این ماجرا بلند نشد می‌توان حدس زد تحریم فصلی حوزه هنری -از اتفاقات جدید امسال -بر این اتفاق تاثیر داشته است.

وب‌سایت آی سینما: «خوب، بد، جلف» اولین ساخته پیمان قاسم‌خانی قرار بود بعد از دهه اول محرم روی پرده رود، اما این اتفاق رخ نداد و با این‌که سروصدایی هم از این ماجرا بلند نشد می‌توان حدس زد تحریم فصلی حوزه هنری -از اتفاقات جدید امسال -بر این اتفاق تاثیر داشته است. پس از آن خبر اکران فیلم در ماه‌های آبان و آذر نیز داده شد اما بر اساس شنیده‌های ما اکران ۱۸ آذر این فیلم هم عقب افتاده و سازندگان این فیلم با از دست رفتن فرصت‌های امسال به دنبال اکران آن در سال آینده و احتمالا نوروز ۹۶ هستند. البته طبق این شنیده‌ها امکان حضور فیلم قاسم خانی در جشنواره فجر هم وجود دارد.
اکران «خوب، بد، جلف» عقب افتاد

از ابتدای امسال «خوب، بد، جلف» از نظر بسیاری از کارشناسان یکی از امیدهای فروش بود، اما اکران آن ماه‌هاست که عقب افتاده؛ البته روند گرفتن پروانه نمایش این فیلم که از اردیبهشت‌ماه آماده نمایش شده بود کمی کند و طولانی پیش رفت تا فیلم در نهایت دهم شهریور ماه و پس از اکران‌های اول و دوم نوروز، عید فطر و انتهای تابستان پروانه نمایش بگیرد. بعد از آن خبر اکران فیلم در مهرماه و پس از دهه اول محرم منتشر شد اما این اتفاق نیافتاد و سازندگان نیز واکنشی به آن نشان ندادند.

ظاهرا این فیلم کمدی هم مثل «سلام بمبئی» به دلیل همزمانی با ماه محرم و صفر با تحریم فصلی حوزه هنری مواجه شد و فرصت اکران در مهر و آبان را از دست داد، با این حال طبق آخرین خبرها قرار بود این فیلم با توجه به بستن قرارداد با گروه سینمایی زندگی نیمه‌های آذر روی پرده برود اما شنیده‌های ما حاکی از آن است که اکران ۱۸ آذرماه این فیلم نیز منتفی شده است.

البته شرایط نیز همین موضوع را نشان می‌دهد، در حال حاضر در سرگروه زندگی که قراردادهای اکران «خوب، بد، جلف» در آن بسته شده، فیلم «مشکل گیتی» (به جای «سه بیگانه» که اکران آن لغو شد) اکران شده است و پس از آن‌هم «ما همه گناهکاریم» در این سرگروه روی پرده خواهد رفت. با این حساب در بهترین حالت «خوب، بد، جلف» تا ۲۰ دی‌ماه فرصت اکران نخواهد یافت و دقیقا ماه‌های بهمن و اسفند و همزمان با جشنواره را برای نمایش در اختیار خواهد داشت.

احتمالا شورای صنفی نمایش برای بالاتر بردن سقف فروش امسال سعی خواهد کرد این فیلم را تا پایان امسال در جدول اکران قرار دهد، اما باید دید شورای صنفی به این موضوع تن می‌دهد که فیلمی با امید فروش بالا را در زمان مرده اکران به نمایش بگذارد یا اجازه می‌دهد این فیلم کمدی شانسش را در اکران نوروز ۹۶ امتحان کند.

به خصوص که قبل از این هم سازندگان فیلم در گفت‌وگویی با ما اعلام کرده بودند اگر فیلم تا آخر آبابن به اکران نرسد به دنبال اکران آن در نوروز ۹۶ خواهند بود.

با همه این احوال یک خبر دیگر هم در مورد «خوب، بد، جلف« وجود دارد و آن اینکه گویا سازندگان «خوب، بد، جلف» فرم حضور در جشنواره فجر را پر کرده‌اند تا احتمالا با توجه به از دست دادن فرصت اکران پاییز این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی شود.

حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، نیوشا ضیغمی، رضا رویگری، آزاده صمدی، نسیم ادبی، رضا کریمی، امیرمهدی ژوله و... بازیگران «خوب، بد، جلف» هستند و داستان این فیلم درباره یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      اگه قرار باشه نوروز۹۶اکران بشه باید همه عوامل کلی ضرر بدن چون زنان اکران با زمان اتمام فیلم بیش از یکسال میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج