جاباما
۴۳۱۲۴۶
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

فورد ماستنگ در خدمت پلیس آلمان

پلیس آلمان به‌تازگی خودرو پرتوان فورد ماستنگ هشت سیلندر GT را به خدمت گرفت. این خودرو از تمام فناوری‌های موردنیاز پلیس‌ها برخوردار است و به لطف موتور هشت سیلندر می‌تواند به آسانی دزدها را دستگیر کند.

وب سایت جی اس ام: پلیس آلمان به‌تازگی خودرو پرتوان فورد ماستنگ هشت سیلندر GT را به خدمت گرفت. این خودرو از تمام فناوری‌های موردنیاز پلیس‌ها برخوردار است و به لطف موتور هشت سیلندر می‌تواند به آسانی دزدها را دستگیر کند.
فورد ماستنگ در خدمت پلیس آلمان

شرکت فورد در همکاری با تیونر آلمانی Wolf Racing خودروی جدیدی برای پلیس آلمان تدارک دیدند. نام این خودرو Wolf Wide ۵.۰ است و از رینگ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک های هانکوک بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این مدل باید به سیستم تنظیم ارتفاع کمک‌ها، کیت بدنه اسپرت، پانل‌های جانبی، اگزوز اسپرت و اسپویلرعقب اشاره کرد.

قدرت پیشرانه ۵.۰ لیتری هشت سیلندر این ماستنگ از ۴۲۱ اسب‌بخار استاندارد فورد حالا به ۴۵۵ اسب‌بخار رسیده است که یعنی این عضلانی می‌تواند صفرتاصد را تنها در ۴.۳ ثانیه طی کند. همچنین حداکثر سرعت آن نیز به بیش از ۲۶۸ کیلومتر برساعت می‌رسد که برای هر افسر پلیس، سرعتی رویایی است!

این ماستنگ پلیس را برای کمپین امسال TUNE IT! SAFE ساخته‌اند؛ کمپینی که تیونرها را برای ساخت پکیج‌هایی مطابق قوانین آلمان تشویق می‌کند. سال‌های گذشته نیز اسپرت‌هایی همچون کوروت C۷، ب‌ام‌و سری۴ با پکیج ، AC Schnitze مرسدس A-class با پکیج برابوس، آئودی R۸ با پکیج ABT و ... نیز همگی با لباس پلیس آلمان برای این کمپین ساخته شدند.

استفاده از سوپراسپرت‌ها به عنوان خودروهای پلیس به امری عادی برای کشورها تبدیل شده است. باتوجه قدرت موتور بالای این نوع خودروها، طبیعی است که شاهد حضورشان در ناوگان پلیس کشورهای پیشرفته باشیم هرچندکه هیچ یک از این کشورها نخواهند توانست ناوگانی همچون ناوگان پلیس دبی داشته باشند!
فورد ماستنگ در خدمت پلیس آلمان
فورد ماستنگ در خدمت پلیس آلمان
فورد ماستنگ در خدمت پلیس آلمان
فورد ماستنگ در خدمت پلیس آلمان
فورد ماستنگ در خدمت پلیس آلمان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع علی اکبری

      امیدوارم یک روزی پلیس ماهم ازاین خودرو استفاده نماید

    • بدون نام

      چرا خودمون سوارنشیم پلیسها سوارشن

    • بدون نام

      اگر خودروسازان نابه کار ایرانی بذارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج