جاباما
۴۳۱۳۴۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گیتی‌پسند ۶ بر صفر بازنده شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص دیدار تیم‌های گیتی پسند و ملی حفاری از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، براساس گزارش ناظر و داور دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال، در دقیقه ۳۹ مسابقه و در حالی که مسابقه با نتیجه ۶ بر ۵ به سود تیم ملی حفاری در جریان بوده و پس از آنکه بازیکن تیم ملی حفاری شوتی به سمت دروازه خالی تیم گیتی‌پسند زد، علی عابدین، بازیکن ذخیره تیم گیتی‌پسند با ورود به داخل زمین مسابقه از به ثمر رسیدن گل قطعی جلوگیری کرده بود.

همچنین مهدی جاوید در دقیقه 40 مسابقه پس از به ثمر رسیدن گل تیم گیتی‌پسند به سمت نیمکت تیم حریف رفته و با حرکاتی تحریک آمیز اقدام به خوشحالی کرد که این موضوع باعث تحریک تماشاگران و نیمکت تیم حریف و در نهایت باعث ایجاد درگیری شده بود و تعدادی از تماشاگران تیم گیتی‌پسند به داخل زمین مسابقه آمده و این امر باعث توقف هفت دقیقه‌ای بازی شد و نهایتاً مهدی جاوید با دریافت کارت زرد دوم اخراج و فرید نمازی بازیکن شماره 4 تیم حفاری اهواز به دلیل زدن یکی از تماشاگران از زمین مسابقه اخراج شد. همچنین حسین حسینی بازیکن شماره 12 تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز با بازیکنان حریف درگیر و جو مسابقه را متشنج کرده بود.

بر این اساس کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص این دیدار به شرح زیر صادر کرده است:

1- از آنجایی که در دقیقه 39 مسابقه یکی از بازیکنان ذخیره تیم گیتی‌پسند به داخل زمین مسابقه آمده و اقدام به زدن ضربه به توپ نموده و تیم گیتی‌پسند از حضور وی بهره برده است، کمیته انضباطی این اقدام این بازیکن را مصداق استفاده از بازیکنان بیشتر از نفرات قید شده در قانوان فوتسال تلقی و به استناد و مستنبط از بند 8 ماده 68 آیین‌نامه انضباطی نتیجه مسابقه را 6 بر صفر به نفع تیم ملی حفاری اعلام می‌کند.

۲- کمیته انضباطی، مهدی جاوید را به علت رفتار تحریک آمیز به مدت یک جلسه از همراهی تیم محروم و به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌کند.

3- کمیته انضباطی به استناد ماده 79 آیین‌نامه انضباطی باشگاه گیتی‌پسند اصفهان را به علت تخلفات صورت گرفته در مسابقه از سوی کادر فنی و بازیکنان، تماشاگران و لیدر تیم به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور تماشاگران خود در مسابقاتی که میزبان هستند، محروم می‌کند.

۴- کمیته انضباطی به استناده ماده ۶۵ آیین‌نامه انضباطی، فرید نمازی بازیکن شماره ۴ تیم ملی حفاری را به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می‌کند.

5- کمیته انضباطی، علی عابدین را به استناد بند 11 و تبصره ماده 65 آیین‌نامه انضباطی به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می‌کند.

۶- کمیته انضباطی سرپرست تیم گیتی پسند را به جهت اهمال از انجام وظایف خود و عدم کنترل نیمکت ذخیره‌ها مسنداً به تبصره ماده ۶۵ آیین‌نامه انضباطی به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می‌کند.

7- کمیته انضباطی، حسین حسینی بازیکن شماره 12 تیم گیتی‌پسند را به علت درگیری و رفتار ناشایست به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می‌کند.

آرای صادره ظرف مهلت یک هفته پس از رویت قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عقیل ازتفت

      کمیته انضباطی فقط به فکردرامدخوداست تاتنبیه بازیکن وباشگاهها الان یه حساب سرانگشتی بکنیدوببینیدازاین قضیا چقدربه جیب میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج