۴۳۱۴۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: پیروزی در این بازی اهمیت زیادی داشت

سرمربی آرسنال از برد برابر بورنموث ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی آرسنال از برد برابر بورنموث ابراز رضایت کرد.

آرسنال توانست در دیداری حیاتی مقابل بورنموث به پیروزی برسد تا همچنان در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته باشد. آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، پس از این دیدار پیرامون نمایش تیمش به صحبت پرداخت.

آرسن ونگر درباره برد برابر بورنموث گفت: برد بسیار مهم و ارزشمندی کسب کردیم و در طول بازی به مراتب از حریف خود برتر بودیم. اوایل بازی خوب نبودیم و به طول کلی از عملکرد نیمه نخست تیمم راضی نیستم. با این حال در طول بازی بهتر شدیم، بورنموث خوبی بازی کرد. آنها بازی را از نظر فیزیکی پر فشار آغاز کردند و متوجه شدم که در نیمه دوم افت خواهند داشت. کمی بدشانس بودیم چون فکر می کنم باید یک پنالتی روی سانچز اعلام می شد و پنالتی آنها هم کمی سوال برانگیز بود.اما هر چه بود در نیمه دوم سطح بازی ما متفاوت شد. سه امتیاز بسیار سختی را کسب کردیم که فوق العاده برای ما حیاتی بود چرا که مدتی بود نتوانسته بودیم به پیروزی دست یابیم.البته بورنموث نیز در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت چرا که از لحاظ فیزیکی تیمی قدرتمند محسوب می شد.

او در ادامه با تمجید از اوزیل گفت: اوزیل همیشه در همه نقاط زمین حضور دارد و هر وقت به او نیاز دارید به بهترین شکل در خدمت تیم است. به نظر من خیلی مهم است که همیشه به تلاش خود ادامه دهید و سخت کار کنید. وقتی میخواهید به عنوان یک بازیکن بزرگ شناخته شوید باید روی نقاط ضعف خود تمرکز کنید و آنها را رفع کنید. این کاری است که مسوت اوزیل همیشه در تمرینات انجام می دهد و مورد توجه من است.

ونگر درباره جک ویشلر بازیکن سابق خود نیز که در بورنموث بازی می کند گفت: او بازیکن خوبی است و مراحل پیشرفت خود را خیلی آرام طی می کند. من هر هفته شرایط و نوع بازی او را پیگیر میشوم اما با خودش صحبتی نمیکنم و اجازه میکنم مربی تیمش با او در ارتباط باشد. اما بدانید که من او را زیر نظر دارم. پیشرفت را در بازی جک میتوان دید او هر هفته پیشرفت میکند و این همان چیزی است که جک به آن نیاز دارد. ما ژاکا را خریده بودیم ، الننی و رمزی هم بودند و من نگران بودم با حضور این بازیکنان به او بازی نرسد و نتواند روی فرم خود باقی بماند و ترجیح دادم با قرض دادنش به تیمی دیگر موجبات بازی منظم را برایش فراهم کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج