۴۳۱۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاج: کفاشیان باید در AFC برای ایران تلاش کند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: درخصوص اعتراض ما به AFC و پست کفاشیان در این نهاد باید بگویم که توقع ما از کفاشیان ادامه همان موضعی است که فدراسیون داشته ‌است.

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون فوتبال گفت: درخصوص اعتراض ما به AFC و پست کفاشیان در این نهاد باید بگویم که توقع ما از کفاشیان ادامه همان موضعی است که فدراسیون داشته ‌است.

مهدی تاج درباره آخرین تصمیم فدراسیون فوتبال برای حضور در مراسم AFC اظهار کرد: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و طی همین یکی دو روز باید ببینیم که چه می‌خواهیم و قطعا امروز یا فردا تصمیم خود را در این خصوص خواهیم‌ گرفت.

وی درباره حضور کفاشیان در AFC و توقع فدراسیون از او گفت: به هر حال ما توقع داریم که هم‌وطنان حاضر در AFC برای کشور خود تلاش کنند و البته وقتی اعتراض یا درخواستی هم داشتیم، در ادامه این موضع حرکت کنند. اینکه در AFC نماینده ‌داشته ‌باشیم را امتیاز می‌دانم و قطعا این به نفع ماست ولی باید از حق خود دفاع کنیم و همین کاری که کردیم، ملاک عمل آن‌ها هم باشد.

تاج در پاسخ به اینکه آیا این قدم‌ها برداشته ‌شده ‌است؟ گفت: ان‌شاءالله حتما برمی‌دارند.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه در انتخابات آتی آیا باز هم کفاشیان از طرف ایران برای حضور در شورای فیفا بار دیگر معرفی می‌شود، گفت: ابتدا باید ببینیم کفاشیان تمایلی به ادامه کار خود دارد یا نه.

تاج در خصوص اینکه پیوندهای خواهرخواندگی میان فوتبال ایران و کشورهایی از قبیل هلند چه آورده‌ای برای ما دارد، تصریح کرد: نمی‌توانیم رابطه خود را با کشورهای جهان قطع کنیم، باید با کشورهایی مثل هلند، ژاپن و ... رابطه خوب داشته‌باشیم. جالب است بدانید که رییس فدراسیون هلند به هیچ‌وجه صوری امضا نمی‌کند. قرار است به زودی سه تیم آموزشی از هلند راهی ایران شوند و در خصوص امنیت هواداران و تیم‌های پایه و بانوان صحبت‌هایی مطرح شود.

وی افزود: فوتبال غربی است و اطلاعات آن‌ها از ما بیشتر است به همین دلیل باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج