جاباما
۴۳۱۶۳۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اوباما زمان زیادی را صرف گفتگو با ترامپ می‌کند

گزارش‌ها حاکی از آن است که باراک اوباما، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا طی روزهای اخیر به دلیل بی‌تجربگی ترامپ و "نیاز او به راهنمایی‌های بیشتر" زیادتر از آنچه که تصور می‌شد زمان صرف گفتگو با او کرده است.

خبرگزاری ایسنا: گزارش‌ها حاکی از آن است که باراک اوباما، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا طی روزهای اخیر به دلیل بی‌تجربگی ترامپ و "نیاز او به راهنمایی‌های بیشتر" زیادتر از آنچه که تصور می‌شد زمان صرف گفتگو با او کرده است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ژورنال، کلیان کانوی، مشاور ارشد دونالد ترامپ و مدیر سابق کمپین انتخاباتی او فاش کرد: ترامپ به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا در هفته‌های بعد از پیروزی ناگهانی‌اش در انتخابات مرتبا با باراک اوباما گفتگو کرده و جدیدترین گفتگو آنها که روز یکشنبه گذشته انجام شده حدود ۴۵ دقیقه طول کشیده است.

کانوی گفت: رئیس جمهور منتخب آمریکا و اوباما درباره یکسری مسائل شامل سیاست‌های مربوط به کوبا که با درگذشت رهبر انقلابی این کشور فیدل کاسترو فوریت بیشتری پیدا کرده به گفتگو پرداختند.

کانوی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: درخصوص سیاست مربوط به کوبا هنوز هیچ چیز قطعی نیست و ترامپ به رایزنی با مشاورانش از جمله باراک اوباما که حامل گرم شدن یخ روابط با کوبا بود ادامه می دهد.

وال استریت ژورنال پیش از این گزارش داده بود که اوباما قصد دارد بیشتر از زمانی که روسای جمهور قبلی آمریکا با رئیس جمهورهای منتخب بعدی زمان صرف گفتگو کرده‌اند، به گفتگو به ترامپ بپردازد چراکه طبق این گزارش ترامپ به راهنمایی بیشتری احتیاج دارد.

کانوی گفت: کشور ما عادت به اینکه یک تاجر موفق رهبرش باشد، ندارد و این وضعیت فرق می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بخاطر در خواست ترامپ است که با اوباما گفتگو میکند واین کارش برمیگردد به شاخصه مدیریت موفق او.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج