۴۳۱۶۶۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

مشاور عالی رهبری: در همین قرن شاهد برقراری حکومت اسلامی به مرکزیت ایران خواهیم بود

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه روند افول آمریکا از نظر سیاسی و نظامی آغاز شده است، یادآور شد: در همین قرن حاضر شاهد برقراری حکومت اسلامی به مرکزیت ایران خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا: سردار سرلشگر یحیی رحیم صفوی پیش از ظهر دوشنبه در یادواره ۵۰۵ شهید شهرستان چالوس اظهار کرد: کشورها برای حفاظت از کیان خود و نظام سیاسی خود ارزشمندترین چیزهایشان را به میدان می‌آورند تا در مقابل دشمنانی که برای سرنگونی آنها تلاش می‌کنند، بایستند.

وی با اشاره به رمز و راز شهادت ادامه داد: رسول اکرم(ص) برای پسرعموی خود امیرالمؤمنین(ع) درخواست شهادت می‎کند و خداوند هم قبول می‌کند، حال باید دید چرا شهادت نصیب امیرالمؤمنین و ده فرزند ایشان می‌شود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی با بیان اینکه رمز بقا و حیات ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد، اظهار کرد: اگر روحیه فداکاری در راه ارزش‌ها و آرمان‌ها در ملت ایران نبود، مجبور بودیم سر تسلیم در برابر دشمنان و خواسته‌های آنان فرود بیاوریم.

این مسئول ادامه داد: در سال‌های نه چندان دور یک میلیون کیلومتر مربع از خاک ایران طی عهدنامه‌های گلستان، ترکمانچای و پاریس از ایران جدا شد و دلیل این امر آن بود که حاکمان نتوانستند روحیه ششهادت‌طلبی را در مردم ایجاد کنند.

صفوی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس گوشه‌ای از فرهنگ عاشورا را نشان داد و لشگر ۲۵ کربلای مازندران به واقع ادامه دهنده راه کربلای امام حسین(ع) بود، با این تفاوت که هر جا این لشکر خط‌شکن وارد جبهه‌ای شد، پیروزی به دست آورد.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در هنگام ظهور امام زمان(عج) خود را فرزند امام حسین(ع) معرفی می‌کند، خاطرنشان کرد: تا قبل از ظهور باید منتظران به درک کافی از امام حسین(ع) برسند و خود را برای ظهور آماده کنند.

وی با بیان اینکه با گذشت هزار و ۴۰۰ سال از واقعه کربلا خون امام حسین(ع) همچنان در رگ‌های عاشقان می‌جوشد، ادامه داد: جوانان ایران از همین جوشش بهره جسته‌اند و امروز در کشور یمن و عراق مردم با تأسی از جوانان ایران هزاران شهید تقدیم کرده‌اند.

صفوی خاطرنشان کرد: امروز نظامیان آمریکا و سیاسیون آنها قادر به تصمیم‌گیری در مورد حمله نظامی به ایران نیستند و این ناشی از هدایت مقام معظم رهبری و ایستادگی بسیجیان است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه شهدای ایران درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم را به بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ هزار مسلمان دنیا داده است، گفت: امروز تمام قدرت‌ها با جمهوری اسلامی با احترام و احتیاط رفتار می‌کنند، زیرا می‌دانند اگر ظرفیت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به حرکت درآید، کسی نمی‌تواند جلودار آنها باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وبا تبعیت از پرچم یمانی موعود در اخر الزمان که هدایتگرترین پرچم طبق روایات اهل بیت ع به سمت امام عصر عج هست ایران بیشتر از پیش به این هدف الهی خود نزدیک خواهد شد ان شا ءالله لبیک یا مهدی لبیک یا قائم ال محمد

    • منتظر

      انشاالله خود صاحب کار بیاید و کار همه را راه بیاندازد.........

    • بدون نام

      الهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج