جاباما
۴۳۱۶۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افضل: حکم کمیته انضباطی عادلانه بود

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تأکید کرد، جریمه کمیته انضباطی برای تیم فوتسال گیتی پسند عادلانه بوده است.

خبرگزاری تسنیم: رضا افضل در خصوص پیروزی ۳ بر ۲ تیم مس سونگون مقابل شهروند ساری اظهار داشت: دو تیم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند، تیم ما نیز در این دیدار از نظر تاکتیکی خیلی خوب ظاهر شد و بازیکنان‌مان دوندگی زیادی داشتند. واقعاً بازی کردن در زمین شهروند ساری با آن تماشاگران پرشورش خیلی سخت است، اما خوشبختانه توانستیم با تلاش بازیکنان‌‌مان در لحظات آخر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و به هدف‌مان‌ نزدیک‌تر شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «به نظر شما آرای صادره در مورد تخلفات تیم گیتی پسند در دیدار مقابل حفاری عادلانه بوده است یا خیر؟»؛ خاطر نشان کرد: به نظر من اگر نتیجه غیر از این اعلام می‌شد تیم حفاری ضرر می‌کرد. به غیر از حفاری تیم‌های رده دوم، سوم و چهارم نیز متضرر می‌شدند. این اتفاق باید جا بیفتد که هر تیمی عقب افتاد بازیکن ذخیره‌اش نباید وارد زمین شده و توپ را از روی خط دروازه در بیاورد. بهترین کار همین تصمیمی بود که گرفته شد، فرقی هم نمی‌کند تیم من باشد یا تیم دیگری. هر تیمی تخلف کرد باید با آن برخورد شد تا دیگر کسی آن تخلف را تکرار نکند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خاتمه تصریح کرد: به نظر من این برخورد عادلانه بوده است. یک امتیازی دردی از تیم‌های دیگر دوا نمی‌کند، ولی درس عبرتی می‌شود برای سایر تیم‌ها تا دیگر این کار را تکرار نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج